شهر و جادهمبلمان شهری

المان های شهری در دل طبیعت

در گیر و دار روزمره گی و زندگی پر دغدغه ی امروز، چاره ای نداریم جز این که فضای زندگی مان را به نحوی تلطیف کنیم. در میان این همه سیمان و آهن، دود نفس گیر و بوق های گوش خراش، استفاده از هنر، برای دل پذیر کردن محیط زندگی اجتماعی، به خصوص در کلان شهر ها،می تواند کارساز باشد.

استفاده از المان های شهری و یا مجسمه ها و نمادهای شهری، جان تازه ای به شهر می بخشد و محیط را از یک نواختی و کسالت خارج می کند.

طبیعت در دل المان های شهری!

برای ساخت یک المان شهری می توان از مواد و متریال های گوناگونی استفاده کرد.چوب، بتن و آهن می تواند در شمایلی جدید به عنوان نماد و یا مجسمه در میادین و پارک ها ظاهر شوند و خود را در دل طبیعت جا کنند. هنرمندانی هم پا را فراتر گذاشته و طبیعت را برای ساخت المان شهری به خدمت گرفته اند. در واقع هنرمند به جای این که چیزی را به طبیعت و یا محیط شهری اضافه کند، طبیعت را به شکل دلخواه خود در می آورد.

محصولِ دست هنرمند، با تغییر فصل،رنگ عوض می کند و نیاز به مراقبت و رسیدگی دارد. حتما در اطراف محل زندگی خود و یا هنگام سفر به شهرهای دیگر، این المان های شهری را اطراف خود دیده اید. درختانی که هرس شده اند و به شکل های مختلف در آمده اند.

ایمن ترافیک مگ، مجموعه عکس هایی چشم نواز، از این المان های شهری را، از سرتاسر جهان برای شما گرد آوری کرده است.

المان های شهری طبیعت در دل المان های شهری! نمادهای شهری نمادهای شهری ایمن ترافیک

مجسمه شهری ادم

مجسمه شهری تاج

مجمسه شهری خوک

مجمسه شهری کانگارو

مجمسه شهری زن

مجمسه شهری مار

مجمسه شهری سبز

مجمسه شهری پیرمرد

مجمسه شهری بانو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا