شهر و جادهتجهیزات ترافیکی

سرعت گیر سه بعدی جایگزین زیبا برای سرعت گیرها

آیا می دانید استفاده از سرعت گیر سه بعدی یا خط کشی سه بعدی خیابان ها چه مزایایی نسبت به سرعت گیر های لاستیکی یا پلاستیکی دارند؟

لیست قیمت سرعت گیر ترافیکی

امروزه، گسترش وسایل حمل و نقل و همین طور تمایل انسان‌ ها به استفاده از این وسایل رفاهی، باعث گسترش رفت و آمد های ماشینی و بالا رفتن حجم ترافیک شده است. این نوع از حمل و نقل که با مخاطراتی همراه است، همه ساله جان بسیاری از افراد را تهدید می‌کند.

قیمت سرعت گیر پلاستیکی
تلاش هایی در جهت کاهش تلفات چه در معابر شهری و چه در معابر برون شهری همواره مورد توجه بوده است. در چنین شرایطی تأمین امنیت انسان های پیاده، دوچرخه سوار یا سواره به مهم‌ترین مسئله تبدیل می‌شود؛ بخصوص در شرایطی که بسیاری از رانندگان با بی توجهی می‌توانند با همین وسایل رفاهی، موجبات جرح یا حتی فوت انسان های دیگر بخصوص کودکان را فراهم کنند. به همین دلیل استراتژی‌ های گوناگونی برای آرام‌ سازی ترافیک تدوین گردیده است. یکی از این استراتژی‌ ها استفاده از تجهیزات ترافیکی استاندارد مانند، استوانه ترافیکی، جدا کننده ها و … است. امروزه روش جدیدی برای برای کنترل سرعت و همچنین ایمنی ترافیک مورد استفاده قرار می گیرد و آن هم استفاده از سرعت گیر سه بعدی به جای سرعت گیر های پلاستیکی و لاستیکی است.

 

بیشتر بخوانید : هزینه تعویض پلاک ۱۴۰۱

 

قیمت سرعت گیز سه بعدی

خط کشی و سرعت گیر سه بعدی

بررسی‌های متعدد نشان می‌دهد که سرعت، یکی از عوامل مؤثر در ایمنی ترافیک بوده است؛ به طوری که سرعت غیر مجاز عامل حدود ۳۹ درصد از تصادفات منجر به مرگ و ۱۲ درصد کل تصادفات بوده است. سرعت زیاد به ‌عنوان دومین عامل در بروز تصادفات تلقی می‌شود. عابران پیاده در ۲۱ درصد تعداد کل تلفات مشارکت دارند و این در حالی است که تعداد مرگ‌ و میر عابران پیاده، در تصادفات جاده‌ای در مناطق شهری، به طور قابل توجهی بیشتر است و در حدود ۳۱ درصد می‌باشد.

 

بیشتر بخوانید : مدارک لازم برای معاینه فنی ۱۴۰۱

 

قیمت سرعت گیر لاستیکی

از آن جایی‌ که استفاده و نصب انواع سرعت گیر باعث ایجاد محیطی نامطلوب برای اتومبیل‌ها می‌شود؛ لذا امروزه استفاده از تصاویر سه‌بعدی رسم شده در کف مسیر و خلاقیت در خط کشی خیابان ها و خطوط عابر پیاده بسیار مورد توجه قرار گرفته است. مطالعات نشان می‌دهند که رسم این تصاویر در کف خیابان ها به عنوان سرعت گیر سه بعدی در کاهش سرعت افراد نا آشنا به مسیر، بسیار مؤثر بوده و به کاهش سرعت خودرو ها می‌انجامد. دستگاه خط کشی جاده از جمله ابزاری هستند که خط کشی جاده و خیابان را تسهیل می بخشند.

قیمت سرعت گیر ترافیکی

 

بیشتر بخوانید : برای گرفتن گواهینامه موتور چه مدارکی لازم است

 

می توانید انواع تجهیزات ترافیکی و ایمنی را از وب سایت های معتبر همچون ایمن ترافیک کالا تهیه و خریداری نمایید. جهت اخذ راهنمایی بیش تر و کسب اطلاع از قیمت انواع تجهیزات ترافیکی می‌توانید با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید.

منبع : dogonews

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. خیلی جالب بود، الان مزنه خرید سرعت گیر ترافیکی چنده؟ متری حساب می کنید؟

    1. سلام ممنون از تعریف شما، قیمت سرعت گیر ترافیکی بر اساس تعداد قطعات مورد نیاز شما محاسبه می شود و بر اساس نوع سرعت گیری که شما نیاز دارید متفاوت خواهد بود. در صورت تمایل به دریافت اطلاعات کامل بهتر است به لندیدنگ سرعت گیر ترافیکی مراجعه نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا