شهر و جادهتجهیزات پلیس

ماشین پلیس آلمان – محبوب‌ترین‌های جهان

سرفصل‌های مقاله

آلمان به عنوان قطب صنعت خودروسازی و مهندسی مکانیک جهان شناخته شده است و خودروهای مهندسی و تولید شده آلمانی زبانزد تمام مردم دنیاست. اما شاید یرای شما نیز جالب باشد که از کدامیک از این خودروها به عنوان ماشین پلیس آلمان استفاده می شود؟ با حضور غول های صنعت خودروسازی مانند مرسدس بنز، BMW، و گردم خودروسازی فولکس واگن که خود دارای زیرمجموعه‌هایی مانند پورشه، مینی‌کوپر، آئودی و ابرخودرویی چون بوگاتی است، انتظار می رود بعضی از قدرتمند‌ترین و دوست داشتنی‌ترین خودروهای جهان در این کشور به عنوان ماشین پلیس آلمان استفاده شوند..

 

خرید چراغ گردان های پلیس

لیست محبوب ترین ماشین پلیس آلمان

در کشور خود ما نیز در تمامی این سال‌ها از خودروهای آلمانی مختلفی به عنوان ماشین پلیس ایران استفاده می شده است. خودروهایی که دارای لوازم جانبی پلیس، مانند آژیر و بلندگو و چراغ گردان تکی در دوران قدیم، و به روزترین سیستم‌های GPS و رادیویی در دوران جدید بوده‌اند. البته در این مقاله لیستی از ماشین پلیس آلمان تهیه شده است که در آن شاهد محبوب‌ترین خودروهای استفاده شده به عنوان ماشین پلیس آلمان در بازه های زمانی مختلف خواهیم بود. بعضی از این خودروها دیگر توسط پلیس استفاده نمی شوند و به خاطره‌ها پیوسته‌اند. لازم به ذکر است که بعضی از این خودروها به تعداد محدود در ناوگان پلیس آلمان خدمت می کنند و نام بردن از آنها به این معنی نیست که تمامی ناوگان پلیس‌ آلمان از این خودروها تشکیل شده‌ است.

برای خرید چراغ گردان تکی پلیسی با مناسب ترین قیمت به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه کنید.

 

BMW Isetta

این خودرو به طور قطع دارای یکی از منحصر به فرد ترین طراحی‌های جهان در تمام دوران است. این خودروی کوچک با دری که مانند یخچال از جلو باز می شود، شاید چندان مناسب برای کار پلیس به نظر نرسد، ولی با این حال بعد از جنگ جهانی دوم، پلیس آلمان نیاز داشت تا به هر شکل ممکن خود را احیا کند، و با توجه به اینکه آلمان جنگ بزرگی را سپری کرده بود بودجه زیادی برای احیا ناوگان پلیس در نظر گرفته نشده بود. در همین دوران بود که ایزتا به عنوان خودرویی که در داخل تولید می شد، به عنوان ماشین پلیس آلمان انتخاب شد.

در اوایل دهه 60 میلادی در نقاط مختلفی از آلمان از ایزتا به عنوان ماشین پلیس استفاده می شد. برای استفاده از این خودرو به عنوان ماشین پلیس آلمان تغییرات زیادی روی خودرو اعمال نشد. تنها از رنگ سبز تیره برای بدنه استفاده می شد و خودرو مجهز به یک رادیو و یک چراغ گردان تکی بود. یک دستگاه از این خودرو که به خوبی نگهداری شده بود در سال 2013 و در یک حراجی با قیمت 86 هزار دلار به فروش رفت، قیمتی بسیار بالاتر از بسیاری از مدل‌های جدید BMW.

ماشین پلیس آلمان

 


بیشتر بخوانید  : همه چیز درباره جاده های بدون محدودیت سرعت


Porsche 356B Cabrio

پورشه بدون شک یکی از محبوب‌ترین خودروهای آلمانی است و در اوایل دهه 60 میلادی توسط پلیس دوسلدورف به عنوان ماشین پلیس آلمان انتخاب شد. دلیل این انتخاب گشت زنی در اتوبان‌های این کشور بود. آلمان دارای جاده های بدون محدودیت سرعت بوده و باز با این حال رانندگان مرتکب خلاف می شوند و در آن دوران نیاز بود که پلیس به خودرویی مجهز باشد که توانایی تعقیب این خودروها را داشته باشد. مطمئناً ایزتا گزینه مناسبی برای تعقیب و گریزهای اتوبان نبود. در نتیجه پورشه 356 به عنوان ماشین پلیس آلمان در بزرگراه‌ها انتخاب شد. این خودرو به مدت 6 سال در اتوبان‌ها خدمت کرد و نسبت به مدل های معمولی دارای امکانات بیشتری مانند باک بزرگتر، چراغ گردان تکی، سیستم ترمز کمکی و بلندگو بود. این خودرو در حال حاضر توسط یک کلکسیونر در کشور بلژیک نگهداری می شود.

خرید آنلاین انواع چراغ گردان تکی پلیسی با تضمین کیفیت کالا

ماشین پلیس آلمان

Mercedes-Benz S-Class

در اوایل دهه 90 میلادی مرسدس بنز کلاس اس مجهز به یک موتور قدرتمند 4.2 لیتری به عنوان ماشین پلیس آلمان مورد استفاده قرار گرفت. این خودرو مجهز به انواع تجهیزات ایمنی مانند کپسول آتش نشانی و اسلحه‌های اتوماتیک بود. شاید جالب باشد بدانید که هر کدام از این مرسدس‌ها چیزی بالغ بر 650هزار فرانک آلمان قیمت داشتند. این رقم معادل مبلغی بالغ بر 1 میلیون 200 هزار یوروی حال حاضر است. به هر حال تنها 5 دستگاه از این مرسدس‌ها به عنوان ماشین پلیس آلمان مورد استفاده قرار گرفتند و چند سال گذشته یکی از همین خودروها به قیمت تنها 10هزار یورو به فروش رسید.

ماشین پلیس در المان

BMW M3

این خودرو بعد از گذشت 26 سال از اینکه به عنوان ماشین پلیس آلمان مورد استفاده قرار گرفت، همچنان قابل احترام است. این خودرو به یک موتور قدرتمند با شتاب بسیار بالا مجهز بود. به شکلی که تنها در 5.5 ثانیه به سرعت 100 کیاومتر در ساعت می رسید و بیشینه سرعت آن 155 مایل بر ساعت بود. این خودرو یک کابوس واقعی برای خلافکاران به شمار می‌رفت. با این حال بلندگو و چراغ گردان پلیس سرتاسری که روی سقف آن نصب شده بود، چندان تاثیر مناسبی روی حالت آیرودینامیک و عملکرد این خودرو نداشت.

ماشین پلیس کشور المان

Volkswagen e-Golf

این خودرو که در سال 2014 به عنان ماشین پلیس آلمان معرفی شد، از یک موتور الکتریکی بهره می برد که نه تنها میزان تولید کربن دی اکسید آن صفر است، می‌توان گفت هیچ صدایی نیز تولید نمی‌کند. این خودرو قادر است با هربار شارژ کامل مسافت 118 مایل را طی کند. البته تکنولوژی استفاده شده در موتور این خودرو در حال حاضر قدیمی شده و از این خودرو تنها به منظور گشت زنی استفاده می شود.

 


بیشتر بخوانید: اولین خودرو در ایران


 

عکس ماشین پلیس المان

Porsche 911 Carrera S

این ابر خودرو دارای یک موتور بسیار قدرمند است که 370 اسب بخار نیرو تولید می‌کند و تنها در 4.5 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رسد. بیشینه سرعت این ماشین پلیس آلمان به 186 مایل بر ساعت می‌رسد و جالب‌تر اینکه این خودرو به دستور وزارت حمل و نقل آلمان و با جمع‌آوری بهترین تیم از تقویت‌کنندگان خودروی آلمان، تقویت شده است.

ماشین پلیس در آلمان

Brabus Mercedes-Benz CLS V12

این ماشین پلیس آلمان که در لیست گرانترین ماشین پلیس های جهان نیز شاهد آن بوده‌ایم، از یک موتور قدرتمند با قابلیت تولید 730 اسب بخار نیرو بهره می برد. بیشینه سرعت این خودرو به 225 مایل بر ساعت می‌رسد که آن را به کابوس بزرگراه‌های آلمان تبدیل کرده است.

عکس ماشین پلیس آلمانی

ABT Audi R8 GTR

این آئودی قدرتمند مجهز به یک موتور 5.2 لیتری V10 بوده و یک ابرخودرو به شمار می‌رود. با تولید 620 اسب بخار نیرو، تنها در 3.2 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رسد. بیشینه سرعت 202 مالی در ساعت برای ماشین پلیس آلمان که در اتوبان‌های بدون محدودیت سرعت فعالیت می‌کند، سرعت مناسبی به نظر می‌رسد.

عکس ماشین پلیس آلمان

Mini Cooper JCW

این خودرو بعد از انتخاب شدن به عنوان ماشین پلیس آلمان دچار تغییر فنی خاصی نشد و تنها از نظر ظاهری آن را به ماشین پلیس آلمان شبیه کردند. البته لوازم جانبی پلیس نیز در این خودرو مورد استفاده قرار گرفت، ولی موتور 2 لیتری 231 اسب بخاری آن دست نخورده باقی ماند.

ماشین پلیس های آلمان

Chevrolet Corvette Stingray

تصمیم اینکه آیا بهترین خودرو را برای آخرین گزینه انتخاب کرده‌ایم یا نه را به شما می سپاریم، اما جالب است که در این جایگاه خبری از یک خودروی آلمانی نیست، بلکه با یک ابر خودروی آمریکایی به عنوان ماشین پلیس آلمان سر و کار خواهیم داشت. موتور 6.2 لیتری 466 اسب بخاری این خودرو آنقدر قدرتمند بود که نیازی به دستکاری شدن نداشته باشد، ولی ظاهر، بدنه و امکانات جانبی برای تبدیل شدن این خودرو به ماشین پلیس آلمان دستخوش تغییراتی شد. دولت آلمان مدل هفت دنده دستی این خودرو را به جای مدل هشت دنده اتوماتیک، برای پلیس خود سفارش داده است.

ماشین پلیس آلمانی

استفاده از این خودروهای قدرتمند به عنوان ماشین پلیس آلمان امری بسیار ضروری است، چرا که با توجه به محدود نبودن سرعت در اتوبان‌های آلمان و وجود خودروهای به روز و سریع برای مقابله با خلافکاران ضروری است.

نوشته های مشابه

‫5 دیدگاه ها

  1. این ماشین پلیس ها فوق العاده هستن، فکر کنم قیمت چراغ پلیسی این ها برابر با حقوق یک ماه ما باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا