بازی و کودکان

بهترین اسباب بازی های کودکانه برای فرزند شما

کودک شما در اولین ماه های زندگی خود و قبل از اینکه بتواند اشیا را درک کند یا نشستن را بیاموزد؛ اسباب بازی های کودکانه ای را می پسندد که بتواند آن ها را ببیند و بشنود. در واقع بینایی کودک شما در ماه های اول، فازی می باشد. به طوری که اشیا و اسباب بازی های کودکانه ای که در فاصله ۸ تا ۱۵ اینچ از چشم او قرار دارد را می بیند. به علاوه آن ها به چهره انسان ها بسیار علاقه مند هستند و بعد از گذشت حدود یک ماه می توانند چهره شما را به خاطر بسپارند. همچنین آن ها از دیدن عکس های بزرگ چهره انسان هم خوشحال می شوند. ضمنا الگو ها با کنتراست رنگی بالا و رنگ های روشن برای آن ها جالب است. زیرا آن ها را بهتر و آسان تر می بینند.

جعبه های موسیقی کودکانه

جالب است بدانید کودکان در ماه های ابتدایی صداها و موسیقی های ملایم را تشخیص می دهند و طبیعتا اشیا و اسباب بازی های کودکانه ای که به آرامی حرکت می کنند و صدایی ملایم دارند به مراتب جالب تر از نمونه هایی است که ثابت و بدون صدا هستند. در ادامه این مطلب به شما می گوییم که بر اساس آنچه تاکنون بیان کردیم، بهترین اسباب بازی های کودکانه برای فرزند شما کدام ها هستند.

همان طور که پیش از این اشاره شد به علت نزدیک بینی، کودک شما در ماه های اول با تکان دادن هر اسباب بازی در محدوده دیدش شاد می شود. قاعدتا نوزاد شما قادر نیست اسباب بازی ها را در دست بگیرد، اما با ضربه زدن بر روی اسباب بازی مورد پسندش رضایت خود را نشان می دهد.

جعبه های موسیقی، یکی از بهترین اسباب بازی های کودکانه

جعبه های موسیقی

 

یکی از بهترین راه ها برای سرگرم کردن و حتی آرامش نوزاد شما موسیقی است. چندان عجیب و شگفت انگیز نیست. می توانید امتحان کنید و ببینید که واکنش کودک دلبند شما چگونه خواهد بود. فراموش نکنید از موسیقی های مناسب برای این گروه سنی استفاده کنید و در این مورد تحقیق کنید.

تلفن همراه

تلفن همراه می تواند یک بعد جدید به دنیای تصاویر کودک شما اضافه کند. چرا که تصاویر در تلفن همراه دارای کنتراست رنگی بالا و الگوهای مختلفی هستند که برای نوزادان جذاب است. فراموش نکنید این جذابیت در تلفن همراهی که موسیقی هم پخش می کند چند برابر می شود. بنابراین توصیه می کنیم به منظور ایمنی بیشتر تلفن همراه را از دسترس کودک خود دور نگه دارید.

کتاب های کودکان

کتاب های کودکان

کتاب های کم حجم با الگوها و تصاویر ساده که برای نوزادان طراحی شده اند را برای کودکان خود تهیه کنید. در حالی که کتاب را در زاویه دید کودک قرار داده اید، صفحه های آن را ورق بزنید و با صدای بلند برای او بخوانید. به یاد داشته باشید که کتاب ها حتی در این سن برای کودک شما موثر هستند.

منبع:babycenter

 

 

عرضه انواع تاب و سرسره پارکی در فروشگاه آنلاین ایمن ترافیک کالا جهت اطلاع از قیمت تاب و سرسره پارکی کلیک کنید.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا