بدون دسته بندی

کارخانه بشکه ترافیکی | بهترین برند تولیدکننده بشکه در ایران

سرفصل‌های مقاله

بشکه ایمنی تولید شده توسط کارخانه بشکه ترافیکی یکی از تجهیزات ترافیکی محسوب می‌شود که کاربردهای مختلفی در خیابان‌ها، جاده‌ها و پارکینگ‌ها دارد. این محصول در برابر شرایط آب و هوایی مختلف یعنی بارش برف و باران، تابش شدید خورشید و حتی وزش شدید باد بسیار مقاوم است. بنابراین این کالا در این شرایط خراب نمی‌شود و دچار رنگ‌پریدگی نیز نخواهد شد.

بشکه ایمنی از جنسی ساخته می‌شود که در برابر فشار و تخریب نیز مقاومت بالایی از خود نشان دهد. بشکه ترافیکی 7 کیلویی معمولاً با وزن ۷ کیلویی تولید می‌شود که البته می‌توان برای مقاومت بیشتر، داخل آن را با آب یا شن پر کرد تا سنگین‌تر شود. غالباً این محصول با رنگ زرد ساخته خواهد شد تا برای هشدار مناسب باشد. لازم به ذکر است که از شبرنگ‌ نیز روی این کالا استفاده می‌شود تا راننده بتواند در شب نیز آن را تشخیص دهد.

بشکه ترافیکی

تولیدکننده بشکه ترافیکی

تولیدکنندگان بسیاری در سطح کشور وجود دارند که انواع تجهیزات ترافیکی از جمله بشکه ایمنی را می‌سازند. در واقع کارخانه بشکه ترافیکی معمولاً این محصول را در انواع مختلفی مانند ارتفاع ۱۰۵ سانتی‌متری و ۸۵ سانتی‌متری تولید می‌کنند.

بشکه ترافیکی ۱۰۵ سانتی‌متری، غالباً ۷ کیلویی است و نوع ۸۵ سانتی متری آن معمولاً دارای ۵ کیلوگرم وزن می‌باشد. جنس مستحکمی که بشکه ترافیکی 7 کیلویی از آن ساخته می‌شود غالباً پلی اتیلن است.

خرید بشکه ترافیکی

تهیه بشکه ایمنی از ایمن ترافیک

این کارخانه‌های بشکه ترافیکی، محصولات خود را به فروشگاه‌های مطمئن و معتبری مانند ایمن ترافیک ارائه می‌دهند تا آنها را در بازار عرضه کنند. مجموعۀ ایمن ترافیک یکی از برترین و مطرح‌ترین فروشگاه‌ها در سطح کشور است که با تمامی کارخانه‌های تولیدکننده بشکه ترافیکی ارتباط مستقیمی دارد. شما می توانید برای خرید بشکه ترافیکی ار فروشگاه های معتبر مانند فروشگاه ایمن ترافیک کالا دیدن کنید.

از این رو این مجموعه می‌تواند این بشکه‌های ترافیکی را با بهترین کیفیت و متریال و البته کمترین قیمت برای شما تهیه و به شما عرضه کند. ایمن ترافیک با سال‌ها تجربه در این زمینه، سابقۀ درخشانی در عرضه محصولات ترافیکی دارد. در وب‌سایت این مجموعه می‌توانید از تمامی محصولات با کیفیت دیدن نمایید.

کارشناسان حرفه‌ای ایمن ترافیک نیز پاسخ‌گوی تمامی سوالات شما خواهند بود و می‌توانید قبل از خرید بشکه ترافیکی با آنها مشاوره داشته باشید تا از انتخاب خود مطمئن شوید و با خیالی آسوده خریدتان را نهایی نمایید.

مزایای بشکه ترافیکی

استفاده از بشکه ترافیکی در لوازم و تجهیزات راهنمایی و رانندگی مزایایی بسیاری دارد که در این قسمت برخی از مزایای استفاده از بشکه ترافیک را برای شما مطرح می کنیم.

کارخانه بشکه ترافیکی

  • بشکه ترافیکی در برابر آب های نامساعد، گرما و سرمای شدید، رطوبت و… مقاومت بالایی دارد.
  • بشکه ترافیکی به عنوان ضربه گیر عمل می کند و از ضربه و خسارت احتمالی به خودرو جلوگیری می کند.
  • از مواد اولیه مرغوب و محکمی ساخته می شود که در برابر شدت ضربه آسیب نمی بیند.
  • بشکه ترافیکی به صورت ثابت و کتحرک قابل جابجایی و نصب است.
  • قابلیت پر شدن با آب و شن را برای استحکام بیشتر دارد.

قیمت بشکه ترافیکی

قیمت بشکه ترافیکی به عوامل بسیاری بستگی دارد تا شما در هنگام خرید بشکه ترافیکی متناسب با شرایط خود بشکه ترافیکی مناسب را خریداری کنید .

  • بشکه ترافیکی درب دار و بدون درب
  • سایز و اندازه بشکه ترافیکی
  • بشکه ترافیکی بدون شبرنگ یا با شبرنگ

خرید بشکه ترافیکی

کاربرد بشکه ترافیکی

کارخانه بشکه ترافیکی از بهترین مواد برای ساخت بشکه ترافیکی استفاده می کند تا در برابر ضربه محکم باشد و آسیبی به خودرو وارد نشود. این بشکه های ترافیکی ساخته شده در کارخانه بشکه ترافیکی کاربردهای بسیاری دارند که در اینجا برخی از این کاربردها را برای شما مطرح می کنیم.

طراحی و ساخت بشکه ترافیکی با خطوط زرد رنگ و سیاه که به صورت شبرنگ و ضد آب هستند باعث می شود تا در تاریکی شب برای راننده به خوبی قابل دید باشد. بشکه های ترافیک در بخش های مختلف جاده و خیابان نصب می شود اما بیشترین کاربرد ان در پیج های خطرناک ، خروجی ها مانند پارکینگ، جاده های بین شهری که تصادف بیشتر است می باشد.

همچنین از بشکه های ترافیکی برای جلوگیری از برخورد خودرو با گاردریل ، ورودی و خروجی مسیر انحرافی به آزادراه و بزرگراه استفاده می شود. استفاده درست از بشکه ترافیکی باعث کاهش حوادث و افزایش ایمنی در خیابان و جاده خواهد شد. در زمانی که با استفاده از دستگاه خط کشی خیابان در حال خط کشی خسابان هستند می توانند با استفاده از بشکه ترافیکی مانع برخورد خودرو ها با این دستگاه ها دشه و مسیر معینی را باری عبور خودرها تعیین کنند.

تولیدکننده بشکه ترافیکی

بشکه ترافیکی تهران

بشکه ترافیکی از موانع ترافیکی است که برای جلوگیری از برخورد خودرو به اجسام سخت در محل های مختلف و پرت شدن ان به دره است.

این بشکه های ترافیکی، پلاستیکی و از جنس پلی اتیلین هستند که محکم و بادوام در کارخانه بشکه ترافیکی تولید می شوند. این بشکه ها تحمل ضربه های احتمالی را دارند. شرکت های تولید کننده بشکه ترافیکی در تهران این تجهیزات ترافیکی را تولید و با قیمت مناسب در سراسر کشور عرضه می کند.

 

بشکه ترافیکی مشهد

بشکه ترافیکی یکی از پرکاربردترین و مهم ترین تجهیزات ترافیکی است که در ترافیک های شهری برای جداسازی خیابان های مسدود برای انجام کارهای اجرایی و تعمیراتی مانند لوله کشی اب شهری ، آسفالت، خط کشی، رنگ کردن جدول و… استفاده می شود. بشکه ترافیکی مشهد نیز از جنس پلی اتیلن ضد ضربه و محکم تولید شده است. بشکه ترافیکی نسبت به مخروز های ترافیکی از استحکام بیشتری در حفظ تعادل برخوردار است.

خرید بشکه ترافیکی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا