تجهیزات ترافیکی

تولید کننده استوانه ایمنی

سرفصل‌های مقاله

استوانه ترافیکی از تجهیزات ضروری و کاربردی ست که برای کنترل ترافیک قابل، حفظ امنیت عابر و خودرو استفاده می شود. تولید کننده استوانه ایمنی با تولید این مانع ترافیکی از بروز حوادث جدی و خطرناک جلوگیری می کند.
تولید کننده استوانه ایمنی استوانه های ایمنی را در طیف گسترده ای از اندازه و رنگ ها تولید می کند و مواد قابل استفاده برای تولید این استوانه های ایمنی شامل پلاستیک، لاستیک، فلز و آلومینیوم می باشد.
استوانه های ایمنی ابزار مهمی در تجهیزات ترافیکی ست که به راننده کمک می کند تا از وجود خطر آگاه شود و از بروز حوادث خطرناک پیشگیری شود.

تولید کننده استوانه ایمنیشرکت‌های تولیدکننده استوانه ایمنی

استوانه ایمنی یکی از تجهیزات ترافیکی محسوب می‌شود که در سطح شهر یا جاده‌ها وظیفه تعیین مسیر و هدایت رانندگان به مسیرهای مختلف را بر عهده دارد. استوانه ترافیکی در کوچه‌ها، جاده‌ها، و خیابان‌ها استفاده می‌شود و باعث بالا رفتن سطح ایمنی شهری و برون شهری خواهد شد.

این محصول انواع مختلفی دارد و در اکثر مواقع نقش هشداردهنده را برای رانندگان خواهد داشت. ایمن ترافیک در ادامه توضیحات بیشتری در مورد این محصول و شرکت‌های تولیدکننده استوانه ایمنی ارائه خواهد داد.

انواع استوانه ایمنی

ابتدا باید بدانید که این محصول از نظر مواد و نوع شبرنگ انواع مختلفی دارد اما در حالت کلی استوانه ترافیکی در انواع ۷۵ سانتی، آکاردئونی، شبرنگ لانه زنبوری، مسیرنما و فلزی تولید و عرضه می‌شود.

هر کدام از این انواع کاربردهای مختلف خودشان را دارند و در زمینه خاص خودشان به کار می‌روند. این محصول بر اساس نظر کارفرما بر حسب نیازی که دارد در ابعاد مختلفی ساخته خواهد شد.

تولید کننده استوانه ایمنی

متداول‌ترین نوع استوانه ایمنی

متداول‌ترین و رایج‌ترین نوع استوانه ایمنی یا استوانه ترافیکی، نوعی است که با پلی اورتان ساخته خواهد شد. معمولاً استوانه‌هایی که با جنس پلی اورتان ساخته می‌شوند، نارنجی رنگ هستند و نوارهای شبرنگ دور آنها چسبیده شده است.

وجود این شبرنگ باعث خواهد شد که رانندگان در تاریکی شب بتوانند دید بهتری داشته باشند و از هشداری که استوانه به آنها می‌دهد آگاه شوند. استوانه ایمنی با جنس پلی اورتان هم مقاومت بالایی در برابر تخریب و ضربه دارد و هم در شرایط آب و هوایی مختلف مانند بارش برف و باران یا تابش شدید خورشید، خراب نمی‌شود و از بین نمی‌رود. به خاطر بسپارید که این محصول دارای انعطاف‌پذیری بسیار خوبی نیز هست.

مزایای تولید استوانه ترافیکی

  1. تولید استوانه ترافیکی مزایای بسیاری دارد که از مهم ترین مزیت تولید کننده استوانه ایمنی می توان به ایجاد امنیت و ایمنی اشاره کرد.
  2. استوانه های ایمنی دارای نوارهای شبرنگ می باشند که قابلیت دید در شب را بیشتر می کند.
  3. تولید کننده استوانه ایمنی با ایجاد برچسب هایی که مربوط اطلاعات ایمنی است پیام هشدار را بر روی این استوانه ها ایجاد می کنند.

تولید کننده استوانه ایمنی
کاربرد استوانه ایمنی

در حالت کلی این محصول برای هشدار به راننده، بسیار کاربردی و مناسب است. معمولاً از استوانه ایمنی برای کنترل سرعت خودروها، محافظت از کارگران و تجهیزات، مشخص کردن و جدا کردن مسیرها و جلوگیری از پارک کردن استفاده می‌شود.

از کاربردهای دیگر آن می‌توان به استفاده از آن در خروجی بزرگراه‌ها، پله‌های ورودی ساختمان، مسدود کردن راه، مجراهای آب، تعیین محدوده خطر و پارکینگ اشاره کرد.

استوانه های ایمنی در مکان ها و کارهای مختلفی کاربرد دارد از جمله موارد دیگری که استوانه ایمنی قابل استفاده می شود.

  • برای هدایت ترافیک قابل استفاده است.
  • در شرایط خطرناک به راننده هشدار می دهد.
  • محل های ساخت و ساز و تعمیرات جاده را مشخص می کند.
  • از تجهیزات و کارگران محافظت می کند.

تولید کننده استوانه ایمنی

خرید استوانه ترافیکی از ایمن ترافیک

هنگام خرید هر محصولی به فاکتورهای مختلفی مانند کیفیت، جنس، رنگ، نوع، قابلیت‌ها و… دقت می‌کنیم. این موضوع در مورد استوانه ترافیکی نیز صدق می‌کند.

به غیر از موارد ذکر شده یکی از فاکتورهایی که هنگام خرید محصولاتی مانند استوانه ایمنی به آن توجه خواهیم کرد، قیمت استوانه ترافیکی می‌باشد. شرکت‌های تولید کننده استوانه ایمنی این محصولات را در انواع مختلف با قیمت‌های متفاوتی به فروش می‌رسانند.

قیمت استوانه ایمنی

شرکت تولید کننده استوانه ایمنی متناسب با عوامل مختلفی مانند جنس استوانه ، کشور سازنده و… قیمت متفاوتی را برای استوانه ایمنی تعیین می کند. برای اطلاع از قیمت دقیق تولید کننده استوانه ایمنی می توانید با کارشناسان ما در فروشگاه ایمن ترافیک تماس بگیرید.

 استوانه ایمنی

کلام آخر

ایمن ترافیک یکی از فروشگاه‌های مصرف و معتبری است که با اکثر این تولید کنندگان ارتباط دارد و می‌تواند محصولات مورد نظر شما مانند استوانه ترافیکی را از تولید کننده با قیمت بسیار مناسبی تهیه نماید. این‌گونه شما محصولات خود را بسیار مقرون به صرفه خریداری خواهید کرد.

کافی است که به وب‌سایت ایمن ترافیک مراجعه نمایید و از انواع استوانه ایمنی و سایر تجهیزات ترافیکی دیدن کنید. شما می‌توانید با کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان پیش از خرید داشته باشید تا این کارشناسان با توجه به نیاز شما، بهترین محصول را در بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت به شما پیشنهاد دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا