مبلمان شهری

المان شهری 22 بهمن

سرفصل‌های مقاله

در یک تعریف کلی می توان المان شهری را ساختاری از اشکال هندسی و حجیم دانست که در ساخت آن از فلز، چوب، بتن، سنگ و… استفاده شده است و دارای معنا و مفهوم مخصوص به خود بوده و در جهت زیباسازی شهر در مکان های مختلفی همچون میادین، فضای سبز، پارک ها و… مورد استفاده قرار می گیرند. المان های شهری به جهت زیباسازی هر چه بیشتر چهره شهر در مناطق مختلف نصب می‌شوند.

به عنوان مثال المان دهه فجر مبارزات مردمی و مقاومت های آن دوران را به نمایش گذاشته و مشاهده المان های ویژه دهه فجر یاد و خاطره زمان گذشته را در ذهن تداعی می‌کند. از آنجایی که دهه فجر برای ما ایرانیان به عنوان 10 روز جشن و پایکوپی است، شهرداری تصمیم به تزئین و آذین بندی شهر می‌نماید. با توجه به این که در دوران انقلاب شهدای زیادی خون خود را نثار کرده اند، یکی از دلایل جشن و پایکوبی به ثمر رسیدن هدف آنها بوده است.

به همین دلیل المان های شهری 22 بهمن همگی نشان از شهدا و کار بزرگ آنها دارد.  علاوه بر شهر همه مدارس، بیمارستان ها ارگان های دولتی و خصوصی به شکلی تصمیم دارند خود را در این شادی سهیم نموده و به همین جهت از انواع المان های ویژه دهه فجر جهت زیباسازی محل کار خود استفاده می‌نمایند. برای سفارش ساخت المان شهری 22 بهمن به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه کنید.

 

المان های شهری 22 بهمن

 

المان شهری مناسبتی 22 بهمن

هر یک از انواع المان دهه فجر یا المان 22 بهمن که اکثرا در مناطق سبز و یا میادین شهر به کار می‌روند دارای طرح های متنوعی هستند و موجب زیباتر شدن محیط اطراف شده و چشم انداز زیبایی را به وجود خواهند آورد. المان دهه فجر حتی در مکان های سر بست نیز قابل استفاده اند و خرید المان های شهری 22 بهمن برای استفاده در مدارس، ارگان های خصوصی و دولتی نیز رواج زیادی دارد.

المان 22 بهمن یک المان شهری دهه فجر از دسته مبلمان شهری مدرن می باشد که در میادین و بلوار ها، مسیرها، محوطه ها و اماکن فرهنگی مورد استفاده قرار می گیرند. المان 22 بهمن نمایشی از عدد 22 است که توسط تصاویر مرتبط با دهه فجر تزیین شده است تا بتواند بازتاب بهتری از دهه فجر را به شهروندان القا کند که نشان دهنده جنبش های مردمی و و تداعی کننده وقایع زمستان 57 می باشد. به طور کلی طراحی المان ها به شکلی انجام شده است که منظور را به شکل غیر مستقیم به بیننده نشان دهد که المان 222 بهمن نیز دقیقا به همین شکل طراحی شده است.

ما در این مبحث قصد داریم تا شما را هر چه بیشتر با المان های ویژه 22 بهمن آشنا سازیم و در مورد طراحی و ساخت المان شهری دهه فجر توضیحاتی را خدمت شما ارائه دهیم تا زمانی که قصد خرید المان شهری 22 بهمن را داشتید بتوانید با آسودگی خیال خریدی راحت و بی دردسر داشته باشید

 

المان 22 بهمن

 

ساخت المان شهری 22 بهمن 


هر یک از انواع المان شهری 22 بهمن دارای ساختاری متفاوت نسبت به یکدیگر هستند و مواد اولیه ای که در ساخت هر یک از این المان ها به کار رفته است می‌تواند متفاوت از دیگری باشد.
به طور کلی ساختار المان دهه فجر تشکیل شده از موارد زیر می‌باشد:

  • المان شهری حجمی
  • المان شهری نوری
  • المان شهری فلزی

حال توضیحاتی را در خصوص ساختار هر یک از انواع المان ها خدمت شما ارائه می‌نماییم. هر یک از این انواع المان در مکان مناسب و در شرایط خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد. به عنوان مثال از المان های نوری بیشتر در مکان های سر بسته استفاده می‌شود حال آنکه المان شهری حجمی بیشتر در میادین و خیابان ها رواج دارد. مجسمه و المان های شهری بخشی از فرهنگ و ملیت افراد یک جامعه می باشد که مجسمه های 22 بهمن که بیانگر وقایای دهه فجر می باشد دقیقا به شکلی طراحی شده اند تا بتوانند قسمتی از تاریخ یک ملیت را بیان کنند.

مکان هایی که برای نصب این المان ها در نظر گرفته می شود شامل میادین، بلوار ها و مکان های پر رفت و آمد است بنابراین مصالح و موادی که در ساخت این دسته از المان ها مورد استفاده قرار می گیرند نیز باید به شکلی باشد که بتواند در شرایط سخت و نامساعد آب و هوایی و یا آسیب های فیزیکی از خود مقاومت نشان دهد.

 

خرید المان شهری 22 بهمن

 

المان شهری حجمی    


این محصولات در حالت کلی از متریال متفاوتی نسبت به یکدیگر برخوردار هستند و مواد به کار رفته در آنها با یکدیگر متفاوت است. بیشترین متریال هایی که در ساخت المان شهری 22 بهمن به صورت سه بعدی استفاده می‌شود بتن، سنگ، فایبرگلاس، فلز، چوب و… است.  محصولاتی که به شکل حجیم می‌باشند اکثرا دارای بدنه ای فلزی هستند و رنگی که در رنگ آمیزی آن به کار می رود مقاوم در برابر ضربات و شرایط مختلف هوایی است و به همین جهت پس از مدتی دچار رنگ پریدگی و زنگ زدگی نمی شوند. به جهت دیده شدن این المان ها در هنگام شب، چراغ هایی را در زوایایی از این المان قرار می‌دهند که در زمان تاریکی روشن شده و المان به راحتی قابل دید می‌باشد.

این محصولات دارای قیمتی مناسب هستند و در ابعاد مختلف و براساس نیاز مشتریان طراحی می شوند. المان شهری حجمی به دلیل متریال هایی که در ساخت آن استفاده می‌شود حجیم بوده و به همین جهت در برابر باد و طوفان و همچنین ضربات احتمالی بسیار مقاوم هستند.این المان بیست و دو بهمن برای القا مفاهیمی همچون شهادت، دلاوری، آزادی و آزادی خواهی ساخته می‌شوند. طراحام المان های شهری 22 بهمن تمام تلاش خود را می‌نمایند که ساخته آنها بتواند مفوم بالایی از رشادت های مردم آن زمان را نشان دهد.

 


بیشتر بخوانید : طراحی و ساخت المان شهری نوروزی


 

المان شهری نوری   


این محصولات که از جمله جدیدترین المان های شهری محسوب می شوند دارای چراغ های LED هستند که در هنگام شب روشن شده و فضای اطراف خود را روشن می نمایند. LED های به کار رفته در این محصولات بسیار کم مصرف بوده و با کیفیت و دوامی بالا طراحی شده اند. چراغ های این محصولات به جهت زیبایی و جذابیت بصری در هنگام شب روشن شده و منظره ای زیبا را پدید می‌آورند.

المان شهری نوری قابلیت نصب سریع و آسان را دارا می باشد و در کنار قیمت مناسب از جلوه ای خاص و متفاوت نسبت به دو نوع المان دیگر برخوردار است. چراغ های به کار رفته در این گونه المان ها ضد آب بوده و از کیفیت بالایی برخوردار هستند به گونه ای که در هنگام بارندگی باران یا برف دچار اتصالی نخواهند شد. با روشن نمودن محیط شهر به کمک المان های شهری نوری، شور و نشاط به شهر تزریق می‌شود. این المان ها با طراحی های زیبا و افکت های نوری شهر را زیبا نموده و آماده شروع جشن 22 بهمن می‌نماید.

 


بیشتر بخوانید : طراحی نیمکت های شهری


 

المان شهری فلزی      


همان گونه که از نام این محصولات انتظار می‌رود مواد اولیه در ساخت آنها از فلز بوده و در برابر ضربات، شرایط مختلف هوایی و تابش مستقیم خورشید مقاوم بوده و پوشش رنگی آن الکترواستاتیک می باشد و به همین جهت از دوام بسیار بالایی برخوردارند. المان شهری فلزی از دوام و استحکام بالایی برخوردار بوده و نصب آن به راحتی امکان پذیر است همچنین این محصول در برابر آب و نور شدید خورشید مقاوم بوده و با گذشت زمان رنگ خود را از دست نمی‌دهد.

ساخت انواع مجسمه که نشان دهنده آغاز فصل نوعی برای مردم باشد و مفاهیم انسانی را به آنها یاد آور شود در همه دنیا مرسوم است. اما ایران در دهده فجر تحولاتی به خود دیده است که هر طراح خوش ذوقی را تحریک می‌کند از آنها مجسمه های بسیار زیبا و خلاقانه ای بسازد. حال که با انواع المان دهه فجر و مواد اولیه و ساختار کلی المان 22 بهمن آشنا شدید می‌توانید جهت آشنایی با قیمت خرید المان شهری 22 بهمن به فروشگاه های معتبر مراجعه نمایید.

 

المان شهری دهه فجر 


المان های شهری همیشه بیانگر مفهومی خاص هستند و برای بینندگان دارای معانی ویژه ای می باشند. در چندین سال گذشته در کنار زیباسازی شهر به مفهوم المان شهری نیز بسیار پرداخته شده است به گونه ای که هر ساله در مناطق مختلف کشور از المان های شهری با مفاهیم مجزا استفاده می شود. یکی از مهم ترین این المان ها، المان های ویژه دهه فجر است.

همان طور که پیش تر گفته شد این دوران در تاریخ کشور ایران از جمله مهم ترین دوران بوده و به همین جهت پس از پیروزی انقلاب ایرانیان هر ساله این واقعه مهم را جشن می‌گیرند. چند روز قبل از شروع دهه فجر همه ارگان ها خود را به نحوی برای شروع جشن آماده می‌نمایند. اما شهرداری وظیفه دارد بستر شهر را برای شروع دهده فجر آماده نماید. با نصب المان های شهری 22 بهمن، پاکسازی معابر، زیبا نمودن شهر به کمک پرچم ها و المان های نوری، رنگ آمیزی مبلمان شهری به کمک رنگ ها شاد و زیبا و… این وظیفه خود را انجام می‌دهد.

 

المان شهری دهه فجر 

 

المان های ویژه دهه فجر        


حال که با اهمیت این دهه و المان دهه فجر آشنا شدید لازم است تا با برخی از المان های ویژه دهه فجر نیز آشنا شوید:

  • المان گل لاله
  • المان پرچم ایران
  • المان شهری تصاویر دهه فجر
  • استند امام و مردم
  • استند امام خمینی
  • المان شهری دهه فجر مبارک
  • المان شهری مردم
  • المان شهری تلویزیون
  • المان شهری دست مشت شده
  • المان شهری یوم الله
  • المان پرنده
  • المان شهری تیتر روزنامه
  • المان تظاهرات مردم
  • و…

همان گونه که ملاحظه فرمودید المان شهری دهه فجر بسیار می باشد و همه آنها معنا و مفهوم آزادی و آزادگی را بیان می‌کنند و یاد آور مفهوم خاصی هستند. این المان 22 بهمن به منظور زیبا سازی شهر و آماده شدن برای جشن 22 بهمن و همچنین القا مفاهیم انسانی و هدف مردمان آن زمان به نسل جدید در کوچه و خیابان نصب می‌شود.  قطعا شما نیز در شهرها یا مکان های مختلف المان های متفاوتی که بیانگر این دوران می‌باشند را به چشم دیده اید.

 


بیشتر بخوانید : طراحی و ساخت المان شهری


 

تولید المان شهری 22 بهمن    


در حال حاضر تولید المان شهری 22 بهمن توسط شرکت های بسیاری انجام شده و شما با مراجعه به سایت های مربوطه می‌توانید از آخرین قیمت ها جهت خرید المان شهری 22 بهمن مطلع شوید. ساخت المان نوری در کارخانه های ایرانی انجام می گیرد و قبل از شروع جشن سفارش تولید المان دهه فجر به شرکت های طراحی و تولید المان شهری داده می‌شود. طراحی ها بررسی شده و در بین آنها بهترین ها انتخاب و برای ساخت آماده می‌شوند.

بسیاری از تولیدکنندگان المان شهری هر یک از المان ها را براساس مواد اولیه در ساخت دسته بندی می‌کنند. اما به طور کلی تمامی المان 22 بهمن تولید شده دارای مقاومت بالا در شرایط هوایی مختلف بوده و در برابر تابش شدید آفتاب و سرمای زیاد دچار خرابی نمی‌شوند. بنابراین می توان گفت که یکی از جمله ویژگی های مهم در تولید المان شهری 22 بهمن این است که هر یک از انواع المان ها تا مدت ها پس از نصب دچار خرابی نمی‌شوند و در صورت خرابی نیز به راحتی قابل تعمیر هستند.

 

تولید المان شهری 22 بهمن    

 

آشنایی با المان بیست و دوم بهمن 


پیش تر با المان دهه فجر آشنا شده و انواع آنها را شناختیم حال به جهت آشنایی با المان بیست و دوم بهمن نمونه های شناخته شده ای از آنها را خدمت شما نام می‌بریم:

  • المان 22 بهمن مبارک به صورت حجمی و فلزی
  • المان 22 بهمن با نماد لاله
  • المان شهری انقلاب اسلامی
  • المان شهری 22 بهمن و مردم
  • المان شهری حجمی پیروزی
  • المان شهری جمهوری اسلامی
  • و…

همان طور که دیدید تعداد المان های ویژه 22 بهمن نیز به مانند المان دهه فجر زیاد بوده و همگی برای نشان دادن اتفاق بزرگی که در این روز افتاده است طراحی می‌شوند.  محل نصب هر یک از انواع المان های ویژه 22 بهمن در مناطق و مکان های مختلف فرق دارد و به همین جهت زیباسازی محیط های متفاوت بیشتر شده و از غیر یکنواخت بودن المان ها نیز جلوگیری می‌شود. المان های شهری 22 بهمن علاوه بر زیبا نمودن شهر به نسلی که انقلاب را ندیده است نشان می‌دهد که مردم در روز 22 بهمن دست به چه اقدام بزرگی زده اند.

 

المان های شهری امام آمد

المان های شهری

 

خرید المان شهری دهه فجر   


همانطور که قبلا اشاره شد علاوه بر شهرداری ارگان های زیادی خود را برای جشن پیروزی انقلاب آماده می‌کنند. در این میان شرکت های زیادی برای تولید انواع المان 22 بهمن و المان دهه فجر تلاش می‌نمایند. در صورتی که قصد خرید المان شهری دهه فجر را دارید می‌توانید از فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا دیدن نموده و با انواع المان شهری دهه فجر آشنا شوید.

این فروشگاه با عرضه انواع المان های شهر بستری فراهم نموده است که بتوانید بسته به نیاز خود اقدام به خرید انواع المان شهری دهه فجر نموده و مکان مورد نظر خود را برای شروع جشن پیروزی انقلاب آماده نمایید. علاوه بر المان شهری دهه فجر این فروشگاه انواع المان 22 بهمن را نیز برای فروش در نظر گرفته است. اگر برای زیبا نمودن محیط محل کار خود قصد خرید المان شهری 22 بهمن را دارید می‌توانید از این فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا دیدن نموده و بهترین انواع المان 22 بهمن را برای خرید انتخاب نمایید.

 

المان شهری امام امد

المان پرنده

المان شهری پرنده

المان شهری رنگ پرچم

المان شهری سرباز

المان شهری دهه فجر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا