بازی و کودکان

رعایت استاندارد زمین بازی در زیباترین زمین های بازی در جهان

سرفصل‌های مقاله

آیا شناختی از استاندارد زمین بازی دارید؟ طراحی و ساخت زمین بازی کودکان با تجهیزات و وسایل بازی استاندارد و کارآمد، موضوع مهمی است که مسئولان شهری باید توجه بیشتری به آن داشته باشند. در این مطلب، نگاهی به 10 پارک بازی کودکان در جهان، که به صورت شگفت انگیزی طراحی شده اند، خواهیم داشت.

اگر به طراحی فضای بازی کودکان یا حیاط بازی کودک دقت کنیم، می بینیم که آن ها با وجود دنبال کردن اهداف مشترکی مانند: سرگرمی، پرورش تخیل و خلاقیت کودکان و تقویت رفتارهای گروهی و اجتماعی، تفاوت هایی از لحاظ انتخاب وسایل بازی و پارکی کودک و طراحی با یکدیگر دارند. بعضی از این زمین بازی ها کوچک هستند و برخی دیگر بزرگ و وسیع. برخی از آن ها اسرار آمیز هستند و دارای تجهیزات بازی و پارکی مختلف و گروهی دیگر بسیار ساده طراحی شده اند، اما در نهایت هر کدام از این زمین های بازی به روش خود منحصر به فرد هستند و استاندارد زمین بازی در آن ها رعایت شده است. جهت خرید تاب پارکی کلیک کنید.

 

لیست قیمت وسیله بازی

رعایت استاندارد زمین بازی در طراحی

استاندارد زمین بازی

بهترین زمین بازی کودکان در اسپانیا

هر کسی که داستان گالیور و لیلی پوت ها را بداند، از دیدن این زمین بازی هیجان زده خواهد شد. غول عظیم الجثه بر روی زمین دراز کشیده و کودکان مانند لیلی پوت ها از سر و کول آن بالا می روند!

زمین بازی کودکان در اسپانیا

زمین بازی کودکان

سرسره زمین بازی کودکان در اسپانیا

زمین بازی کودکان اسپانیا

زیباترین پارک بازی کودکان در ویرجینیا، آمریکا

تمام کودکان، با هر توانایی و علاقه ای می توانند از بازی در این پارک لذت ببرند. زمین بازی دارای چهار اتاق است، که هر کدام از این قسمت ها دارای امکانات و تجهیزات بازی متفاوتی هستند.

زیباترین پارک

پارک بازی کودکان

پارک بازی در ویرجینیا

شهر بازی رنگارنگ

زمین بازی برادران رایت!

برای ساخت این زمین بازی کودکان از اولین پرواز برادران رایت الهام گرفته شده است. کودکان با سنین مختلف می توانند از بازی در این پارک لذت ببرند، حتی وارد کابین شده و هواپیما را کنترل کنند!
بالا رفتن و بازی میان حلقه ها، صخره های کوهنوردی و پل ها، باعث می شود که کودکان قدرت بدنی خود را افزایش دهند.

زیباترین مدارس جهان را در ایمن ترافیک مگ ببینید.

زمین بازی برادران رایت

زمین بازی رایت

زمین بازی کودک

پارک بازی کودکان در فرانسه

این زمین بازی دارای سه بخش، اصلی، کودکان و بزرگسالان است. کل سطوح در این حیاط بازی کودک با رنگ ها و بافت های مختلف طراحی شده تا کودکان در حین بازی به محیط اطراف خود نیز دقت کرده و لذت ببرند.

پارک بازی کودکان در فرانسه

زمین بازی و کفپوش

بازی با کودک در زمین بازی

زمین بازی مواج

این زمین بازی کودکان یک مکان معمولی نیست! در اینجا تجهیزات بازی و عناصر همیشگی و عادی که در بسیاری از محیط های پارکی و بازی وجود دارد دیده نمی شود. این زمین بازی کودکان که به صورت مدرن ساخته شده است، تنها با استفاده از چمن و یک کفپوش نارنجی رنگ، با ایجاد سطوح موج دار، کودکان را به راه رفتن و دویدن تشویق می کند. این زمین بازی تنها با استفاده از فرم و رنگ و با وجود تمام سادگی اش، بسیار زیبا و سرگرم کننده است!

زمین بازی مواج

زیباترین زمین بازی مواج

زمین بازی

تجهیزات ایمنی زمین بازی کودکان

زمین بازی کودکان در هلند

شکل این زمین بازی مثل یک پتوی قرمز است! طراحی فضای بازی کودکان به صورتی انجام شده که تمام بچه ها با هر میزان توانایی جسمی و حتی با وجود معلولیت، می توانند بدون محدودیت در این پارک بازی کنند.

زمین بازی کودکان در هلند

پارک زیبا در هلند

بازی کودکان در زمین بازی

زمین بازی چوبی

این مکان بازی به طور کامل با استفاده از علم topograph (تحقیق بر روی ویژگی های زمین) طراحی و ساخته شده است. این زمین بازی کودکان با استفاده از چوب و بخش هایی از درختان طبیعی موجود در محیط، سطوحی شیب دار برای بازی بچه ها ایجاد کرده است. این مکان شامل گذرگاه ها، محل صخره نوردی، باغ وحش و … است.

زمین بازی چوبی

زمین بازی چوبی کودکان

بازی چوبی

بازی در زمین بازی چوبی

زمبن بازی کودکان چوبی

زمین بازی آبی در لهستان

این مکان فقط یک زمین بازی نیست. شکل این زمین مانند یک استخر است، که توسط نیمکت های چوبی احاطه شده است. وجود لامپ های ال ای دی فضای زیبایی را در شب ایجاد می کند. این زمین بازی به ویژه در تابستان های گرم، فضایی مناسب و دلنشین برای بازی کودکان است.

زمین بازی آبی در لهستان

زمین بازی آبی

آب بازی کودکان

محیط بآب بازی در پارک

بهترین زمین بازی کودکان در استانبول

ماجراجویی در این زمین بازی یک تجربه ی فراموش نشدنی است. وجود زمین بازی برای کودکان کوچک و بزرگ، تپه ها، تجهیزات پارک کودک مانند ترامپولین، اسپینر ها، دره ها و برج ها این فضا را به مکانی هیجان انگیز تبدیل کرده است.

زمین بازی کودکان

زمین بچه ها

وسایل بازی استانبول

زمین بازی مواج در استانبول

پارک بازی کودکان در آمریکا

این مکان بازی دارای فضایی وسیع است، که تمام عناصر به کار برده شده در آن به دقت انتخاب شده اند. فواره ها، تجهیزات بازی، رنگ ها و … طوری طراحی شده اند، که کودکان قطعا از این مکان لذت خواهند برد.

پارک بازی کودکان در آمریکا

محوطه بازی کودکان

زمین بازی امن برای کودکان

فضاهای زیادی برای بازی کودکان وجود دارد، که علاوه بر سرگرمی، به رشد بدنی و اجتماعی کودک نیز کمک می کنند. امروزه زمین های بازی فراتر از یک مکان برای گذراندن وقت هستند. همچنین قوانین و استاندارد زمین بازی بسیاار حائز اهمین می باشد.

نظر شما چیست؟ شما هم نظرات خود را درباره ی زمین های بازی و امکانات مورد نیاز کودکان در پارک ها، با ما به اشتراک بگذارید.

همچنین برای اطلاع از قیمت وسایل بازی پارک می توانید از وب سایت ایمن ترافیک کالا دیدن فرمایید.

منبع: 10best playgrounds of the world

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا