راهنمای خرید

راهنمای خرید وسایل بازی در حیاط خانه یا ویلا

سرفصل‌های مقاله

در این مقاله قصد داریم راهنمای خرید تاب و سرسره پارکی و طراحی زمین بازی در ویلا را به طور کامل به شما آموزش دهیم تا در خرید انواع تاب و سرسره پارکی اعم از تاب و سرسره فلزی یا تاب و سرسره پلاستیکی برای حیاط بازی کودک بهترین انتخاب و در نهایت بهترین خرید را برای وسایل بازی در حیاط خانه تجربه کنید.

در این متن به بررسی چند مورد از بهترین ایده ها برای خرید و انتخاب بهترین تاب و سرسره پارکی و وسایل بازی در حیاط بازی کودک می‌پردازیم.تاب و سرسره در حیاط بازی کودک درعین زیبا و سرگرم کننده بودن باید کارآمد باشند و بتوان از آنها در بازه زمانی طولانی استفاده کرد.

طراحی زمین بازی در ویلا

 

این موضوع بدان معنا است که کاربرد و جذابیت این وسایل در حیاط بازی کودک و پارک نباید به دوران کوتاهی محدود شده و پس از آن بی استفاده شوند؛ بلکه بدون آن که کاربرد مفید خود را از دست بدهند باید بتوان طی سال های طولانی در حیاط بازی کودک از آنها استفاده کرد.

لازم به ذکر است سرسره بزرگ پارک برای بازی در پارک نباید برای سن خاصی باشند، بلکه باید برای بازه سنی گسترده تری طراحی شوند تا کودکان در سنین مختلف بتوانند از این وسیله ها در پارک ها استفاده کنند. این موضوع در استفاده مفید از فضای پارک هم موثر بوده و از یک فضا می‌توان برای وسایل مختلف با کاربردهای گسترده استفاده کرد.

 

لیست قیمت سرسره پارکی

اندازه مناسب وسایل بازی در حیاط بازی کودک یا پارک

در طراحی زمین بازی در ویلا اندازه تاب و سرسره پارک برای سرسره بازی بچه ها در پارک برای خرید این دسته از وسایل بسیار مهم است و جزء اصلی ترین عواملی است که باید در خرید تاب و سرسره پارک و برای حیاط بازی کودک به آن توجه کرده و برای طراحی زمین بازی در ویلا در نظر گرفت. درست مانند خرید مبلمان داخل خانه که اندازه در آن بسیار مهم است و همه ما هنگام خریدن آنها حساسیت زیادی به خرج می‌دهیم.

در خریدن تاب و سرسره بزرگ پارک ها هم باید دقت کرده و به همان اندازه حساس باشیم تا وسیله های خریداری شده برای حیاط بازی کودک یا پارک دارای بهترین کیفیت باشند. شرکت ایمن ترافیک کالا یکی از شرکت های تولید کننده تجهیزات پارکی استاندارد می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ایمن ترافیک کالا تماس بگیرید.

حیاط بازی کودک

طراحی زمین بازی در ویلا

طراحی زمین بازی در ویلا یا باغ از بخش های مهم زندگی کودک است. طراحی زمین بازی در ویلا و وسایل بازی در حیاط خانه برای ساخت حیاط بازی کودک استفاده می شود. حیاط بازی کودک نقش حیاتی در رشد و هویت و شخصیت کودک دارد و به صورت فیزیکی ، احساسی، و روانی اجتماعی در شخصیت کودک تاثیر می گذارد.

در دنیای امروز والدین بیشتر تمایل دارند حیاط بازی کودک برای کودک در  ویلای خود داشته باشند؛ اما اگر فضای کمی برای ساخت و طراحی زمین بازی در ویلا یا در خانه دارید باید با استراتژی و ایده های نو به طراحی زمین بازی در ویلا برای کودک بپردازید تا یک حیاط بازی کودک ایده آل برای کودک خود ایجاد کنید.
در طراحی زمین بازی در ویلا با توجه به این نکات طراحی بهتر و مناسبتری برای حیاط بازی کودک ایجاد خواهید کرد.

  • مشخص کنید طراحی زمین بازی در ویلا ست یا در باغ زمینی کوچکتر
  • در طراحی زمین بازی در ویلا محدوده سنی کودکان را در نظر بگیرید
  • در حیاط بازی کودک وسیله های بازی متفاوتی را برای کودکان فراهم کنید.
  • امنیت و ایمنی را در طراحی زمین ویلا برای کودک ایجاد کنید.
  • کف سازی مناسب را در طراحی زمین بازی در ویلا برای کودکان فراهم کنید.
  • سعی کنید زمین حیاط بازی کودک را برای کودکان مناسب نگه دارید

جنس وسایل بازی در حیاط بازی کودک

حیاط بازی کودک

هنگام خرید تاب و سرسره پارک، خرید سرسره بزرگ پارک یا در حیاط بازی کودک جنس مواد سازنده این وسیله از مهم ترین عواملی است که حتما باید در خرید وسایل بازی در حیاط خانه به آن دقت کرد. در گذشته همه پارک ها وسیله های فلزی داشتند که در تابستان و زمستان به پوست بدن کودکان در هنگام سرسره بازی بچه ها در پارک آسیب می‌زد.

بعد از گذشت چند سال مسئولین تصمیم گرفتند در جنس تاب و سرسره پارک ها تجدید نظر کنند و از جنس دیگری برای وسیله ها استفاده کنند تا برای کودکان در حیاط بازی کودک و هم در پارک کم خطرتر باشد.

راهنمای خرید تاب و سرسره


بیشتر بخوانید : راهنمای انتخاب وسایل بازی مناسب شهر بازی


زمین بازی مواج

این زمین بازی کودکان یک مکان معمولی نیست! در اینجا تجهیزات بازی و عناصر همیشگی و عادی که در بسیاری از محیط های پارکی و بازی وجود دارد دیده نمی شود. این زمین بازی کودکان که به صورت مدرن ساخته شده است، تنها با استفاده از چمن و یک کفپوش نارنجی رنگ، با ایجاد سطوح موج دار، کودکان را به راه رفتن و دویدن تشویق می کند.

این زمین بازی تنها با استفاده از فرم و رنگ و با وجود تمام سادگی اش، بسیار زیبا و سرگرم کننده است! طراحی زمین بازی در ویلا به سبک مواج نیاز به فضا و حیاط بیشتری دارد.

زمین بازی مواج زیباترین زمین بازی مواج زمین بازی تجهیزات ایمنی زمین بازی کودکان

زمین بازی کودکان در هلند

شکل این حیاط بازی کودک مثل یک پتوی قرمز است! طراحی فضای بازی کودکان به صورتی انجام شده که تمام بچه ها با هر میزان توانایی جسمی و حتی با وجود معلولیت، می توانند بدون محدودیت در این پارک بازی کنند.

زمین بازی کودکان در هلند پارک زیبا در هلند بازی کودکان در زمین بازی

زمین بازی چوبی

این حیاط بازی کودک به طور کامل با استفاده از علم topograph (تحقیق بر روی ویژگی های زمین) طراحی و ساخته شده است. این زمین بازی کودکان با استفاده از چوب و بخش هایی از درختان طبیعی موجود در محیط، سطوحی شیب دار برای بازی بچه ها ایجاد کرده است. این مکان شامل گذرگاه ها، محل صخره نوردی، باغ وحش و … است.

زمین بازی چوبی زمین بازی چوبی کودکان بازی چوبی بازی در زمین بازی چوبی زمبن بازی کودکان چوبی

زمین بازی آبی در لهستان

این مکان فقط یک زمین بازی نیست. شکل این زمین مانند یک استخر است، که توسط نیمکت های چوبی احاطه شده است. وجود لامپ های ال ای دی فضای زیبایی را در شب ایجاد می کند. این زمین بازی به ویژه در تابستان های گرم، فضایی مناسب و دلنشین برای بازی کودکان است. امکان طراحی زمین بازی در ویلا به این سبک در مقیاس کوچکتری برای کودکان وجود دارد.

زمین بازی آبی در لهستان زمین بازی آبی آب بازی کودکان محیط بآب بازی در پارک

بهترین زمین بازی کودکان در استانبول

ماجراجویی در این زمین بازی یک تجربه ی فراموش نشدنی است. وجود زمین بازی برای کودکان کوچک و بزرگ، تپه ها، تجهیزات پارک کودک مانند ترامپولین، اسپینر ها، دره ها و برج ها این فضا را به مکانی هیجان انگیز تبدیل کرده است.

زمین بازی کودکان زمین بچه ها وسایل بازی استانبول زمین بازی مواج در استانبول

پارک بازی کودکان در آمریکا

این حیاط بازی کودک دارای فضایی وسیع است، که تمام عناصر و وسایل بازی به کار برده شده در آن به دقت انتخاب شده اند. فواره ها، تجهیزات بازی، رنگ ها و … طوری طراحی شده اند، که کودکان قطعا از این مکان لذت خواهند برد.

پارک بازی کودکان در آمریکا محوطه بازی کودکان زمین بازی امن برای کودکان

فضاهای زیادی برای بازی کودکان وجود دارد، که علاوه بر سرگرمی، به رشد بدنی و اجتماعی کودک نیز کمک می کنند. امروزه زمین های بازی فراتر از یک مکان برای گذراندن وقت هستند. همچنین قوانین و استاندارد زمین بازی بسیاار حائز اهمین می باشد.

نظر شما چیست؟ شما هم نظرات خود را درباره ی زمین های بازی و طراحی زمین بازی در ویلا، امکانات مورد نیاز کودکان در پارک ها و وسایل بازی در حیاط خانه با ما به اشتراک بگذارید.

همچنین برای اطلاع از قیمت وسایل بازی برای طراحی زمین بازی در ویلا و در حیاط بازی کودک و  می توانید از وب سایت ایمن ترافیک کالا دیدن فرمایید.

رعایت استاندارد زمین بازی در طراحی

استاندارد زمین بازی

بهترین زمین بازی کودکان در اسپانیا

هر کسی که داستان گالیور و لیلی پوت ها را بداند، از دیدن این زمین بازی هیجان زده خواهد شد. غول عظیم الجثه بر روی زمین دراز کشیده و کودکان مانند لیلی پوت ها از سر و کول آن بالا می روند!

زمین بازی کودکان در اسپانیا زمین بازی کودکان سرسره زمین بازی کودکان در اسپانیا زمین بازی کودکان اسپانیا

زیباترین پارک بازی کودکان در ویرجینیا، آمریکا

تمام کودکان، با هر توانایی و علاقه ای می توانند از بازی در این پارک لذت ببرند. این حیاط بازی کودک دارای چهار اتاق است، که هر کدام از این قسمت ها دارای امکانات و تجهیزات بازی متفاوتی هستند.

زیباترین پارک پارک بازی کودکان پارک بازی در ویرجینیا شهر بازی رنگارنگ

زمین بازی برادران رایت!

برای ساخت این زمین بازی کودکان از اولین پرواز برادران رایت الهام گرفته شده است. کودکان با سنین مختلف می توانند از بازی در این پارک لذت ببرند، حتی وارد کابین شده و هواپیما را کنترل کنند!
بالا رفتن و بازی میان حلقه ها، صخره های کوهنوردی و پل ها، باعث می شود که کودکان قدرت بدنی خود را افزایش دهند.

زیباترین مدارس جهان را در ایمن ترافیک مگ ببینید.

زمین بازی برادران رایت زمین بازی رایت زمین بازی کودک

پارک بازی کودکان در فرانسه

این زمین بازی دارای سه بخش، اصلی، کودکان و بزرگسالان است. کل سطوح در این حیاط بازی کودک با رنگ ها و بافت های مختلف طراحی شده تا کودکان در حین بازی به محیط اطراف خود نیز دقت کرده و لذت ببرند.

پارک بازی کودکان در فرانسه زمین بازی و کفپوش بازی با کودک در زمین بازی

راهنمای خرید تاب و سرسره چوبی برای حیاط بازی کودک

تاب و سرسره های پارک و حیاط بازی کودک باید در جنس های گوناگون چوبی و پلاستیکی باشند. زیرا این وسیله ها برای کودکان است و باید بهترین جنس را برای آنها در طراحی زمین بازی در ویلا درنظر گرفته و بهترین کیفیت را استفاده کرد تا کمترین آسیب را به کودک در هنگام سرسره بازی در پارک و حیاط بازی کودک، به بدن کودکان وارد شود.

جنس چوب برای تاب و سرسره های کودکان برای طراحی زمین بازی در ویلا می‌تواند گزینه خوبی باشد. آب و هوای سرد و گرم چندان تاثیری بر چوب نگذاشته و آسیب کمتری به پوست کودکان وارد می‌کند؛ اما جنس چوب مقاومت چندانی در برابر بارش نداشته و باید با روکش های مقاوم پوشیده شده و یا در مناطق گرمسیر استفاده شود.

در واقع جنس بدنه سرسره ها و نشیمن گاه تاب ها از چوب ساخته نمی‌شود بلکه فقط اسکلت اصلی این وسیله های بازی از چوب ساخته شده و قسمت های دیگر طبق سفارش وسایل بازی مشتری ها از موار دیگری چون پلی اتیلن و پلاستیک تهیه می‌شود.

طراحی زمین بازی در ویلا

راهنمای خرید تاب و سرسره پلاستیکی برای حیاط بازی کودک

پلاستیک جنس دیگری است که برای ساخت تاب و سرسره پارک یا در حیاط بازی کودک مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع از پلاستیک ها که به صورت فشرده هستند، در گرمای بسیار زیاد آسیب نمی‌بینند و مشکلی به وجود نمی‌آورند؛ همچنین آسیبی به پوست حساس کودکان در هنگام سرسره بازی بچه ها در پارک یا در حیاط بازی کودک نمی‌زنند.

همه بخش های سازنده یک پارک می‌تواند از جنس وسایل بازی پارکی پلی اتیلن باشد؛ زیرا این نوع پلاستیک می‌تواند به راحتی هر شکلی به خود بگیرد.انعطاف پذیر بودن این نوع از مواد کاربرد آن را گسترده تر کرده و حتی در ساخت میز و صندلی پارک هم مورد استفاده قرار می‌گیرد و کار را برای تولید کننده نیمکت پارکی ساده تر می‌کند.

طراحی زمین بازی در ویلا

مهم ترین ویژگی پلاستیک و مشتقات آن مانند پلی اتیلن عمر طولانی و قابلیت بازیافت است. تاب و سرسره پارکی از جنس پلاستیک در برابر بارندگی و تغیرات دما مقاوم بوده و به دلیل نرمی و نبود لبه های تیز آسیبی به کودکان وارد نمی‌کند اما باید در نگهداری و تعمیرات آن بسیار دقت کرد، زیرا هرگونه شکستگی و خرابی در اجزای آن ممکن است موجب سقوط یا آسیب کودکان شود.

با تمام نکاتی که در بالا گفته شد هنوز هم گاهی در شهرهای کوچک وسایل بازی فلزی و خطرناک در حیاط بازی کودک یا در پارک استفاده می‌شود که باید هرچه زودتر تعویض شده تا جلوی آسیب های احتمالی را بگیرد. با تمام این نکات اما همچنان رعایت ایمنی شهربازی مهم ترین نکته برای پیشگیری از خطر و حفظ امنیت کودکان است.

منبع: ۱۰best playgrounds of the world

نوشته های مشابه

‫6 دیدگاه ها

    1. با سلام؛ خرید تاب سرسره فلزی پارکی در هر آب و هوایی مناسب است. در ضمن ماندگاری بیشتری در برابر گرما و ضربه دارد. از آنجایی که رنگ استفاده شده در این محصولات الکترواستاتیک است در برابر رطوبت نیز مفاومت بالایی دارد.

  1. سلام
    قیمت وسایل بازی پلی اتیلن کمتره یا فلزی؟ برای حیاط ویلا کدوم مناسب تره؟

    1. با سلام؛ قیمت وسایل بازی پلی اتیلن به مراتب از مدل های فلزی کمتر و ماندگاری آن بیشتر است. بسته به شرایط آب و هوایی و نیاز می توانید بین مدل های پلی اتیلن و فلزی بهترین انتخاب را داشته باشید.

  2. فروش وسایل بازی پلی اتیلن برای کودکان بالای سه سال به چه صورت است؟ ایا این وسایل بازی نیاز به نصب دارند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا