اطلاعات ایمنی

ایمنی در محیط کار و نقش فناوری های جدید

استفاده از فناوری در تجهیزات ایمنی سلامت کارکنان را بهبود می بخشد. استفاده از تکنولوژی در محل کار فقط برای بهبود بهره وری کارکنان و یا کسب اطلاعات دقیق تر نیست. استفاده از فناوری به ایمنی در محیط کار و سلامت کارکنان منجر خواهد شد.
تکنولوژی، برای بهبود ایمنی در محیط کار استفاده می شود و هر ساله پیشرفت می کند. بسیاری از شرکت ها, در معرض خطر آسیب های محیطی قرار دارند و برای آن ها اطمینان از امنیت کارکنان امری حیاتی است. تکنولوژی برای اطمینان از امنیت کارکنان باید سازگار با OSHA باشد.

برای کسب اطلاع از قیمت و خرید لوازم ایمنی به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه می کنید.

 

نقش فناوری ایمنی در محیط کار چیست

برای نظارت بر ایمنی کارکنان، آموزش، گزارش دهی و جبران خدمت کارکنان، چند راهکار وجود دارد. هنگامی که مردم در مورد تکنولوژی در محل کار فکر می کنند، معمولا آن را بهبود بهره وری کارکنان و یا پیشرفت فناوری اطلاعات می بینند. با این حال، بسیاری از انواع فناوری در محل کار وجود دارد. شرکت ها بیشتر بر استفاده از تکنولوژی برای سلامتی و ایمنی در محل کار با حفظ قوانین و استاندارد های جدید تمرکز دارند. فناوری سال ها از تلفات و آسیب های کارگران جلوگیری کرده است و استفاده از ابزار و تجهیزات در برقراری ایمنی در محل کار رو به پیشرفت است.

 

لیست قیمت انواع لوازم ایمنی

تکنولوژی برای افزایش ایمنی کارکنان است. فناوری در محیط کار همچنین اجازه می دهد تا کارکنان بیشتر از محیط اطراف خود و خطراتی که ممکن است با آن ها مواجه باشند مطلع شوند. همچنین با وجود فناوری ارتباطات, ایمنی در محل کار به سرعت رو به پیشرفت است. کار از راه دور، درب ها را برای بسیاری از موقعیت های خطرآفرین جدید باز می کند، اما از سوی دیگر تکنولوژی هایی هستند، که کارکنان را قادر می سازند این خطرات را کاهش دهند. بسیاری از فناوری های جدید، محیط های کاری را برای کارکنان و کارفرمایان امن تر می کنند.

بیشتر بخوانید : انتخاب تجهیزات ایمنی حفاظت فردی

نقش فناوری ایمنی

راه های مدرن استفاده از فناوری برای بهبود ایمنی در محیط کار

تکنولوژی جدید به نام “دید سه بعدی” فناوری و ایمنی در محیط کار را با هم ترکیب می کنند. این فناوری که به عنوان یک نرم افزار ارائه شده است، اجازه می دهد, کارکنان بیشتر از محیط کارشان و خطراتی که ممکن است با آن ها مواجه شوند اطلاع پیدا کنند. این نرم افزار تصاویر واقعی را با استفاده از دو زاویه ضبط می کند.

نرم افزار دید سه بعدی مزایای فراوانی را برای آموزش کارکنان در هر زمینه ای به ارمغان می آورد. محیط کاری جدید می تواند به طور مجازی ایجاد شود و به کارمندان این امکان را می دهد تا از خطرات بالقوه قبل از ورود به مکان های کاری جدید آگاه شوند. فناوری اطلاعات با سرعت بالا و در زمان مناسب، کارکنان راه دور را قادر می سازد تا در هنگام کار از امنیت بیشتری برخوردار باشند. بسیاری از شرکت ها باید کارکنان خود را به سفر و کار از راه دور اعزام کنند و این کار خطرات جدیدی را برای فرد به ارمغان می آورد. مهم است که کارفرمایان اطمینان حاصل کنند که کارمندانشان امن هستند و ارتباطات با سرعت بالا، برای رسیدن به این هدف کارفرما را یاری می کنند.

نرم افزار مدیریت سفر ابزار دیگری است، که کارفرمایان برای اطمینان از ایمنی کارکنان خود هنگام کار از راه دور، استفاده می کنند. خطرات زیادی برای کارکنان در هنگام سفر کاری وجود دارد. این نرم افزار اجازه می دهد که کارفرمایان بدانند که کارمندشان بر اساس برنامه ریزی از امنیت کافی برخوردار است یا خیر.


استفاده از فناوری ارگونومی برای ایمنی در محیط کار

از فواید موثر تکنولوژی، بهبود ایمنی کارکنان در محیط کار است. تجهیزات حفاظتی شخصی با ترکیبی از عینک ایمنی و کلاه های ایمنی به منظور ایجاد یک راه حل راحت و کامل برای کارگران تولید می شوند. همچنین فناوری ارگونومی با تغییر در فرم صندلی ها و میز ها در طریقه نشستن و ایستادن کارکنان تفاوت های موثری ایجاد کرده است. تکنولوژی پیشرفته ارگونومی, پیشرفت هایی را برای جلوگیری از آسیب های فیزیکی که از حالت بدنی نامناسب ایجاد می شود را بوجود آورده است.

فناوری ارگونومی همچنین ابزار، تجهیزات و روش های ارزیابی و اندازه گیری، تجزیه و تحلیل، اولویت بندی و کاهش ریسک را در بر دارد و همچنین بهبود بهره وری و کیفیت کارکنان را فراهم می کند.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا عرضه کننده محصولات کلاه ایمنی در کشور می باشد. برای اطلاع از قیمت و مشخصات فنی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

ایمنی در محیط کار می تواند از طریق فناوری های پوشیدنی نیز حاصل شود. گجت های پوشیدنی می توانند بارکد را اسکن کنند و حتی محدودیت های قرار گرفتن در معرض عناصر مضر را شناسایی کند. فناوری های پوشیدنی همچنین می توانند بیماری های مرتبط با کار را تعیین کرده تا در آینده از آن ها جلوگیری کند.

فناوری ایمنی در محیط کار نه تنها به بهبود سلامت کارکنان کمک می کند، بلکه رضایت کارکنان را نسبت به کارفرمایان و شرایط کاری نیز بالا می برد. برای شرکت ها اجتناب از خطر و حفظ سلامت و ایمنی کارمندان اجباری است و فناوری های جدید به کارفرمایان کمک می کنند تا در این اقدامات موفق شوند. با انتخاب تکنولوژی و فناوری مناسب، ایمنی در محیط کار را برای کارکنان، با توجه به بهبود سلامتشان، برقرار کنید. فناوری ایمنی یک جنبه اساسی از تکنولوژی های جدید در محل کار است، که باعث ایجاد کار بهتر، رضایت بیشتر و کارکنان سالم تر می شود.

منبع: techfunnel

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا