بازی و کودکان

جدیدترین اسباب بازی هوشمند

سرفصل‌های مقاله

کودکان امروز اسباب بازی هوشمند با تکنولوژی تعاملی را می پسندند. آن ها بیشتر به دنبال وسایل بازی مدرن هستند، که با برنامه کار کند و یا به اینترنت متصل شود.

خوب است بدانید که یکی از موثرترین روش ها برای ایجاد حس مسئولیت پذیری و افزایش اعتماد به نفس در کودکان، مراقبت از حیوانات خانگی است. ممکن است بعضی از کودکان و حتی بزرگسالان نسبت به حیوانات خانگی آلرژی داشته باشند. بنابراین یک جایگزین خوب برای حیوانات خانگی، یک حیوان روباتیک است. حیوانات روباتیکی که هم یاد می گیرند و هم رشد می کنند و یا حتی با شما سخن می گویند. خوشبختانه امروزه تولید کنندگان اسباب بازی ها در زمینه اسباب بازی هوشمند پیشرفت چشمگیری داشتند و انواع مختلفی از وسایل بازی با تکنولوژی های مختلف و مناسب برای سنین مختلف (حتی سن شما) تولید می کنند.

ما  اسباب بازی های مختلف سال ۲۰۱۷ را بررسی کردیم. تعدادی از بهترین وسایل بازی مدرن با تکنولوژی بالا را در ادامه معرفی خواهیم کرد. اگر از آن دسته از والدینی هستید که دوست دارید بازی های کودکانه فرزندتان همراه با تکنولوژی های روز و فناوری باشد، این اسباب بازی های هوشمند می توانند به شما کمک کنند. پس این مقاله را تا پایان مطالعه کنید.

 

تکنولوژی در اسباب بازی هوشمند

تکنولوژی در اسباب بازی هوشمند

 

توله ببر رباتیک

 Furreal Roarin Tyler

Furreal Roarin Tyler یک توله ببر روباتیک فوق العاده است که اگر شما مانند یک ببر به آن غرش کنید، او بلافاصله پاسخ شما را می دهد. از جمله ویژگی های بی نظیر این توله ببر پشمالو و فوق العاده جذاب این است که دارای ۱۰۰ ترکیب مختلف صدا و حرکت است و همچنین به صداها و لمس ها واکنش نشان می دهد. اگر این ویژگی ها برای شما جالب توجه نیست، باید بگویم که این اسباب بازی هوشمند می تواند چشمانش، گوش هایش، سرش، دهانش و دمش را نیز تکان بدهد. به علاوه این که کمپانی تولید کننده این اسباب بازی مدرن یک مرغ اسباب بازی نیز برای آن در نظر گرفته است. بنابراین توله ببر شما هرگز سعی نمی کند که کنترل تلوزیون را بخورد!

 

توله میمون رباتیک

 

میمون های بند انگشتی

Fingerlings

Fingerlings میمون های کوچکی هستند که به رنگ های مختلف تولید شده اند. آن ها بر روی انگشت شما قرار می گیرند و هنگامی که انگشت شما را لمس کردند، زنده می شوند. جالب است بدانید آن ها قادر به انجام ۴۰ حرکت مختلف هستند. همچنین می توانند ۵۰ صدای مختلف تولید کنند که شامل صداهای میمون های واقعی نیز می باشد. اگر نسخه میمون آن را نمی پسندید می توانید نسخه اسب تک شاخ آن را امتحان کنید. بدون شک جذاب خواهد بود.

 

عروسک هوشمند

 

عروسک هوشمند

Lovabella Doll

Lovabella Doll عروسکی است که مانند یک کودک واقعی است. به طوری که برای نگه داری ازآن می بایست به آن غذا بدهید وحتی آن را بخوابانید. تفاوت بارز این عروسک با سایر عروسک ها در چهره آن می باشد. به طوری که ممکن است بسیاری در نگاه اول به صورت آن شگفت زده شوند. جالب اینجاست که بسیاری از ویژگی های یک کودک واقعی را می توان در این اسباب بازی هوشمند مشاهده کرد. لحظه ای که چشم خود را باز می کند و می خندد، شما را متعجب می کند. چهره بسیار طبیعی و زنده این عروسک هوشمند و شخصیت جذابش منحصر به فرد است.

Lovabella Doll مثل یک کودک واقعی حرکت می کند، صحبت می کند و حتی بازی می کند. اگر آن را لمس کنید یا با او بازی کنید متوجه محبت شما می شود و با مهربانی محبت شما را پاسخ می دهد. به یاد داشته باشید هرچه بیشتر با این عروسک هوشمند بازی کنید او بیشتر صحبت می کند. کودک شما می تواند هنگام بازی با این اسباب بازی هوشمند از لوازم جانبی همراه آن مثل قاشق، پستانک و شیشه شیراستفاده کنید. این اسباب بازی هوشمند برای کودکان ۴ سال به بالا طراحی شده است.

منبع: pocket-lint

 

فروش تاب و سرسره در انواع مختلف در فروشگاه آنلاین ایمن ترافیک کالا


نوشته های مشابه

‫8 دیدگاه ها

  1. سلام. با تشکر از مطلب خوبتون.
    متاسفانه اینگونه خبرها یک نگرانی بسیار بزرگ برای روانشناسان کودک ایجاد میکند.
    کودکان ما نیاز به ارتباط پیوسته با کودکان همسال خود دارند. در عصر تک فرزندی یا کم فرزندی و از طرف دیگر موبایل و شبکه های اجتماعی با امدن عروسک هایی که جای خالی هم بازی کوچه را قرار است پر کند واقعا باید منتظر نتایج آن باشیم.
    یادمان باشد هیچ چیز نمیتواند جای هم بازی واقعی را بگیرد.
    سایتتون واقعا عالیه مخصوصا که منبع مطالب رو هم میگذارید.
    سپاس

    1. سلام دوست عزیز، نیاز ها با توجه به شرایط که در آن زندگی می‌کنیم روز به روز تغییر می کنند. بنابراین شک نداشته باشید که اگر کودکان امروز با چنین اسباب بازی ها بازی نکنند و از همان کودکی با تکنولوژی و فناوری آشنا نشوند در آینده با مشکل روبرو می شوند. چرا که دوران خاله بازی های بیهوده تمام شده و حالا همه به دنبال یادگیری و پیشرفت هستند. اگر کودک شما با این گونه اسباب بازی ها بازی کنند علوم مختلف بخصوص فناوری را به تدریج می آموزند اما اگر با کودکان فامیل بازی کنند جز اتلاف وقت و عقب ماندن از علوم مفید و به روز چیزی عایدشان نمی شود.

    1. سلام شاپوربراتی هستم،۵۸سالِ ازخوزستان،اهواز:تشکرازاطلاعات عالی تان،یک راهنمایی لطفاً.. اسب تک شاخ انگشتی رباتیک قابل تهیه است؟وکاربردسنی ش چطوراست آیابرای دختر۱۱وپسر ۱۰ساله نیز امکان استفاده خواهدداشت،لطفاً به شماره ۰۹۱۶۸۸۶۱۷۹۸ پیام یاپیامک بفرمائیدممنون میشم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا