بازی و کودکان

ربات اسباب بازی کتابخوان

لوکا ربات اسباب بازی است که به کودکان کمک می کند تا در خواندن مهارت یابند. امروزه دیگر دور کردن کودکان از تبلت و رایانه شخصی شان کار چندان راحتی نیست، اما برخی از تکنولوژی های جایگزین می توانند به راحتی این کار را برای ما انجام دهند.

ربات اسباب بازی برای کودک شما کتاب می خواند

ربات اسباب بازی برای کودک

 

لوکا، ربات اسباب بازی بامزه ای است که مطالب را با صدای بلند برای کودکان می خواند. این ربات فوق العاده هوشمند قادر است کتاب را از طریق حافظه خود، که بیش از هزار کتاب در آن جای داده شده، تشخیص دهد. علاوه بر این، والدین می توانند به لوکا دستورالعمل های لازم را به منظور هشدار دادن به کودکان برای رفتن به رختخواب یا بیدار شدن در ساعت مورد نظر بدهند. استفاده از این ربات می تواند مسئولیت های والدین را کاهش دهد.

معایب ربات کتابخوان

ربات اسباب بازی

لوکا که به شکل یک جغد بامزه ساخته شده، در درون چشم خود یک دوربین دارد، که به وسیله ی آن کتاب را می بیند. اگرچه این ربات اسباب بازی هوشمند مزایای زیادی دارد، اما می تواند معایبی هم برای کودکان داشته باشد. به عنوان مثال، لوکا هرگز نمی تواند جایگزین وقت با ارزشی شود که والدین می توانند با کودکانشان سپری کنند. مدیر اجرایی شرکت بی بی سی می گوید: لوکا هرگز نمی خواهد جایگزین والدین شود، اما اگر یک روز به خاطر مشغله کاری نتوانید برای کودکانتان کتاب بخوانید، این ربات می تواند به راحتی این کار را انجام دهد.

فروش ربات اسباب بازی

یکی دیگر از معایب لوکا این است که فقط می تواند کتاب هایی را که در لیست حافظه اش موجود است بخواند. بنابراین بعضی از کتاب های مورد علاقه کودکان ممکن است در فهرست لوکا نباشند. از سوی دیگر از آنجا که کودکان به حرف های لوکا برای خوابیدن یا بیدار شدن گوش می دهند، این امر ممکن است مشکلات ارتباطی زیادی را بین کودکان و والدینشان ایجاد کند.

یکی دیگر از مشکلات بالقوه ربات اسباب بازی لوکا این است که ممکن است اعتیاد کودکان به فناوری را افزایش دهد. با افزایش نگرانی ها در مورد استفاده بیش از حد کودکان از تکنولوژی، که بر اخلاق و نحوه پرورش آن ها تاثیر می گذارد، ربات اسباب بازی لوکا می تواند در بازار شکست بخورد.

فروش ربات اسباب بازی تا سال 2020

ربات کتاب خوان

لوکا برای کودکان 2 تا 8 ساله ساخته شده است و به آن ها کمک می کند تا از مطالعه لذت ببرند، اما برای این ربات استثنایی، دو بازار عمده وجود دارد. یکی از این بازارها کودکانی هستند که والدینشان برای بهبود مهارت های خواندن، لوکا را خریداری می کنند. بازار دیگر، سالمندان تنها هستند، که ربات اسباب بازی لوکا نقش هم صحبت و همدم را برای آن ها ایفا می کند.

با وجود تمام مشکلات و مسائل پیش روی این جغد دوست داشتنی، به احتمال زیاد این ربات تا سال 2020 بسیار فراگیر خواهد شد. ما در عصری زندگی می کنیم که استفاده از فناوری، به یک امر رایج تبدیل شده و انتظار می رود بهره گیری از تکنولوژی های جدید در سال های آینده، بیشتر هم بشود.

منبع: robotschampion / hypekids

 

بیشتر بخوانید: جدیدترین اسباب بازی هوشمند

 


 

جدیدترین وسایل بازی و پارکی کودک در فروشگاه آنلاین ایمن ترافیک کالا جهت خرید تاب و سرسره برای باغ کلیک کنید.

 

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا