مبلمان شهری

هیجان انگیزترین لوازم و وسایل بازی لگو

سرفصل‌های مقاله

اگر به سیاحت و ماجراجویی علاقه مند هستید، باید بگویم که جای درستی آمده ­اید. شرکت MONSTRUM وسایل بازی لگو هیجان انگیزی را طراحی کرده است که هر کدام داستان جالبی را در سرزمین خانه لگو تعریف می کنند. در این زمین های بازی می توانید وارد بالونی پر از هوای گرم شده و بر فراز اقیانوس به پرواز درآیید! حتی سوار موشک یا یک زیردریایی شوید و با آن از چنگ یک هیولا فرار کنید! هیجان انگیز نیست؟!

وسایل بازی لگو

این وسایل بازی در خانه لگو ساخته شده ­اند که جزو یکی از طرح های جدید لگو برای بازی های کودکانه محسوب می­ شوند. ایده اصلی مهندسین لگو، ساخت 21 آجر سفید بود که ضمن اینکه فضای محصوری را جهت انجام امور داخلی فراهم می­ کنند، طیف متنوعی از تراس ها و زمین بازی را نیز خلق نمایند. هنگام ورود به این تراس ها، حس ورود به یک مارپیچ غول پیکر به شما دست خواهد داد.

تمام بخش های این وسایل بازی پارکی از چوب های طبیعی ساخته شده است. والدین و کودکان مهمترین بخش از این صحنه دراماتیک را شکل می دهند!

زیر دریایی در زمین بازی

در یکی از بخش ها، زیردریایی بزرگی ساخته شده و داستانی هیجان انگیز را روایت می کند. این زیردریایی در اعماق اقیانوس توسط هیولایی خشمگین، دنبال شده و در هنگام گریز، هیولا سوراخ بزرگی را در پهلوی آن ایجاد نموده. حالا زیردریایی در میان تورها گیر کرده است.

 

زیر دریایی در زمین بازی

زیر دریایی زمین بازی

وسایل چوبی بازی پارکی

وسایل بازی چوبی

 

بالون چوبی

داستان بالون اما این است که پرنده­ایی که در هوا در حال پرواز بودند به ناگاه به درون بالون آمده و سبب سقوط آن می­ شوند. بالون داستان ما درست در وسط یک مزرعه ذرت با دو مترسک در اطرافش سقوط می کند.

بالون چوبی

بالون چوبی

اسباب بازی

موشکی میان ابر ها

یکی دیگر از این وسایل بازی موشکی میان زمین بازی است، که ابرهایی چوبی دورش را احاطه کرده اند. سوار موشک شوید و برای بلند شدن آماده باشید!

موشکی میان ابر ها

موشک

مترسک بازی

در دهان کوسه!

در دهان کوسه!

در قسمت دیگر از زمین بازی، انگار که شما در حال شنا کردن در آب هستید، که گروهی از کوسه ها به شما حمله می کنند. حالا شما باید با کمک تخته های موج سواری از دست آن ها فرار کنید.

 

کوسه بازی چوبی

کوسه چوبی

کوسه چوبی

 

شتر چوبی

در قسمتی دیگر، شتری در حال لذت بردن از غروب آفتاب است. شاید شما هم خسته شده باشید، پس می­ توانید بر روی شتر نشسته و به گشت و گذار در صحرا بپردازید، یا فقط بر روی آن استراحت کنید.

 

اسباب بازی به شکل شتر

تاب بازی کودکان در پارک

بر فراز آسمان با تاب کودک

 

برفراز آسمان

یکی دیگر از وسایل بازی در خانه لگو، هلیکوپتری هیجان انگیز است که انگار برفراز آسمان پرواز می کند. سوار هلیکوپتر شوید و از پروازتان لذت ببرید!

 

وسایل بازی پارکی برای عکس

قیمت اسباب بازی

چرخ و فلک چوبی

کودکان در حال بازی

 

وسایل بازی در جنگل

با کمی قدم زدن، شما به جنگل مهربان پر درختی می­ رسید. خوب دقت کنید. می ­توانید حیوانات کوچک پنهان شده در پشت درختان را ببینید؟ پس تا می توانید از این جنگل دوست داشتنی لذت ببرید.

 

وسیله بازی پارکی جنگل

بازی کودکان در جنگل

شیطنت های کودکانه

فروش انواع وسایل بازی و پارکی کودک در فروشگاه آنلاین ایمن ترافیک کالا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا