شهر و جادهمبلمان شهری

مجسمه های شهری مدرن در دنیا

سرفصل‌های مقاله

مجسمه های شهری

پورشه بر فراز آسمان

کمپانی خودروساز آلمانی پورشه، پنجاهمین سالگرد تولید پورشه 911 خود را جشن گرفته است. این کمپانی از هنرمندی به نام “جری یودا” خواست تا برای این رویداد ویژه، مجسمه ای را طراحی کند، که بتواند سه خودروی مشهور پورشه 911 را بر فراز آسمان به نمایش درآورد. هر سه پایه ی 22 تنی فولادی جوش داده شده ی این اثر به نحو هوشمندانه ای بر روی یک سطح بسیار محدود قرار گرفته اند. این هنرمند اثری را خلق کرده است، که انرژی، روحیه و شتاب پورشه 911 را به خوبی به تصویر می کشد.

 

پورشه بر فراز آسمان

المان ماشین اسپرت

 

حداقل | حداکثر

تندیس Minima | Maxima مجسمه ای در قزاقستان است، که از آلومینیوم فوق العاده نازک ساخته شده است. هدف از طرح ریزی این پروژه و ساخت چنین اثری، به کارگیری ساختارهای بسیار نازک برای خلق یک سازه عظیم بوده است. این منحنی های عجیب و غریب و با دوام، برای حفظ تعادل خود نیاز به هیچگونه ستون و یا تیرکی ندارند. سطح این سازه از 6 میلیون آلومینیوم فوق العاده ظریف تشکیل شده است. این پروژه برای نمایشگاه جهانی 2017 که محلی برای نوآوری های مهندسی و معماری ست ساخته شده است.

 

المان شهری حداقل حداکثر

تندیس

 

Mobius

مجسمه Mobius شامل 21 مثلث بزرگ است، که در میدان فدراسیون ملبورن قرار گرفته است. این سازه می تواند گونه ای قرار گیرد که به نظر آید در حال رفتن به درون زمین و یا فرورفتن در خود است.

 

مجسمه هایی در زیر آب

در این اثر بی نظیر، بیش از 350 تندیس که به شکل انسان های واقعی ساخته شده اند به چشم می خورد. این مجسمه ها کاملا به شکل طبیعی درست شده و نمایی بی نظیر و حتی ترسناک را در اعماق اقیانوس به وجود آورده اند.

 

مجسمه های زیبا در زیر آب

طراحی مجسمه زیرآب

مجسمه های شهری

 

تبدیل بطری های پلاستیکی به مجسمه

مجسمه ماهی، اثری بی نظیر است که در 19 ژوئن 2012 در یکی از سواحل برزیل ساخته شده است. مواد اولیه این مجسمه را بطری های پلاستیکی که در سراسر ساحل رها شده بودند تشکیل داده اند. در واقع هدف هنرمند از ساخت این اثر، آگاه نمودن مردم از تجزیه نشدن بطری های پلاستیکی و توجه به محیط زیست بوده است.

 

طراحی با پلاستیک آب معدنی

اثر هنری با بطری پلاستیکی به شکل ماهی

نورپردازی ماکت ماهی

 

حیوانات فلزی

این آثار بی نظیر توسط هنرمندی از کره جنوبی طراحی و از فلز ضد زنگ در ساحل سیدنی ساخته شده اند. این مجسمه ها که به شکل انواع حیوانات مختلف هستند، این تصور را در بیننده ایجاد می کنند، که در فضایی طبیعی و مملو از حیوانات گوناگون قرار گرفته اند.

 

حیوانات فلزی ایمن ترافیک کالا

مجسمه حیوانات

المان طاووس

مجسمه طاوسس

منابع: twistedsifter / design-milk

 


ساخت و عرضه ی انواع تندیس و مبلمان شهری مدرن در ایمن ترافیک کالا

 

خرید آنلاین ماکت شهری

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا