مبلمان شهری

جذابترین خیابان های دنیا با مبلمان شهری خاص

سرفصل‌های مقاله

حتما در شهر شما خیابان هایی  هستند که شما را یاد خاطره ای احساسی یا اتفاق تاریخی بی اندازد. طراحان مبلمان شهری برای ایجاد یک خیابان استاندارد از انواع گلدان شهری، نیمکت شهری و المان های شهری استفاده می کنند. این مبلمان شهری است که باعث ایجاد خاطرات خوش و به یا ماندن نام یک خیابان می شود. خیابان ولیعصر با نیمکت های شهری که در میان درختان سر به فلک کشیده همه ما را به یاد خاطرات خوب و خوش، قرارهای ملاقات با افراد مهم زندگی و … می اندازد. در دنیا خیابان های زیادی هستند که چنین ویژگی هایی دارند. تصمیم داریم تعدادی از جذابترین خیابان های دنیا با مبلمان شهری خاص را معرفی نماییم.

مبلمان شهری

خیابانی با مبلمان شهری سنتی در بوستون

Acorn Street خیابانی است که مبلمان شهری آن شما را به یاد اواخر دهه 1980 می اندازد. استفاده از خانه های خشتی، گلدان شهری و فانوس های گازی  این خیابان را به یکی از جاذبه های توریستی شهر بوستون تبدیل نموده است. سالیانه تعداد زیادی از توریست ها در این خیابان عکس یادگاری ثبت می کنند.

جذابترین خیابان های دنیا جذاب ترین خیابان های دنیا

خیابان شانزلیزه پاریس با مبلمان شهری خاطره انگیز

نام خیابان شانزلیزه را همه ما ایرانیان شنیده ایم. معروف است که فلانی گویی در خیابان شانزلیزه قدم می زند. این خیابان به واسطه گلدان های شهری، نیمکت های بسیاز زیبا و از همه مهمترین مغازه های لوکس و شیک آن محل مناسبی برای گذراندن وقت است. زیبایی این خیابان کمی بیش از 2/1 مایل (2 کیلومتر) طول دارد و این یک خیابان مستقیم درخت دار است که دو سمت اصلی پاریس را به هم متصل می کند.

جذابترین خیابان های دنیا جذابترین خیابان های دنیا

خیابانی با نیمکت شهری خاص در Burano ایتالیا

خیابان Burano ایتالیا یک کانال آبی است و با دیگر خیابان های اسفالته دنیا تفاوت دارد. در این خیابان نیمکت شهری با تعریف نیمکت بتنی، نیمکت سیمانی، نیمکت فلزی و یا نیمکت چوبی دیده نمی شود. در این خیابان تعداد زیادی قایق دیده می شود و گردشگران برای لذت بردن از غروب خورشید در این خیابان در این قایق ها نشسته و از خانه های رنگارنگ و آب و هوای دلچسب شهر و … لذت می برند. گلدان شهری در این خیابان مطابق با رنگ بندی خانه انتخاب می شود. (جهت خرید محصولات از ایمن ترافیک و اطلاع از قیمت نیمکت بتنی پارکی کلیک کنید)

جذابترین خیابان های دنیا خیابان شهری ایتالیا

مبلمان شهری به سبک فرانسوری در خیابان بوربن آمریکا

این خیابان در نیواورلئان آمریکا واقع شده است اما سبک مبلمان شهری آن شبیه به مبلمان شهری در کشور فرانسه است. گلدان شهری واقع در بالکن ساختمان ها ما را به یاد خیابان های فرانسوی قدیمی اندازد. خیابانی پر از رنگ، نور، آهنگ را به شما معرفی کردیم که تمام جذابیت های لازم برای یک گردشگر را دارد.

جذابترین خیابان های دنیا جذابترین خیابان های دنیا

مقاله خیابان هایی که در آنها همه در یک سطح بدون تجهیزات ترافیکی حرکت می کنند را بخوانید

گلدان شهری در خیابان Rue du Petit-Champlain کبک

خیابان های رمانتیک در کبک کم نیستند اما یکی از زیباترین خیابان های کبک کانادا Rue du Petit-Champlain است. تعداد زیاد گلدان شهری و گیاهان بسیار زیبای کاشته شده در این خیابان نه تنها در فصل بهار و تابستان زیبا هستند، بلکه در زمستان ها نیز زیبایی خاصی به این خیابان هدیه می دهند. نشستن برف روی گیاهان کاشته شده در گلدان شهری، زیبایی بسیار زیادی ایجاد می کند.

جذاب ترین خیابان های دنیا جذاب ترین خیابان های دنیا

خیابان با گلدان شهری کوچک در خیابان آلبروبلو ایتالیا

خیابان آلبروبلو در میراث جهانی یونسکوبه ثبت رسیده است. در این خیابان خانه ها با شن های سفید رنگ پوشیده شده اند و تنها چیزی که این سفیدی را رنگین می کند گلدان شهری گوچکی که در این خیابان نصب شده است. با اینکه خانه ها این خیابان همگی خشت و گل است همچنان مردمی در این خانه ها زندگی می کنند. هنوز مغازه های آن فعال هستند و گردشگران زیادی در هتل های آن اقامت دارند.

جذاب ترین خیابان های دنیا جذاب ترین خیابان های دنیا

نیمکت شهری چوبی در خیابان جینلی چین

خیابان جینلی از اوایل سلسله شین (221 قبل از میلاد – 206 قبل از میلاد) تاسیس شد. این خیابان قرن هاست از جذابترین خیابان های دنیا و مقصد تجار و مسافران بوده است. این خیابان در سال 2004 برای بازدید عموم باز شد. مبلمان شهری مطابق با آراب و رسوم چینی ها بیشتر از هر چیزی در این خیابان به چشم می خورد. با نگاهی اجمالی میتوانید نیمکت شهری چوبی زیادی در این خیابان ببینید. فروشگاه های قدیمی در خیابان همه چیز از گلدوزی و صنایع دستی محلی گرفته تا محصولات لاکی و ابزار خوشنویسی را می فروشند. همچنین می توانید غرفه های غذاهای خیابانی زیادی را در اینجا پیدا کنید که میان وعده های معمولی می فروشند.

جذابترین خیابان های دنیا جذابترین خیابان های دنیا

میدان تایمز میدانی با گلدان شهری جدا کننده خیابان

میدان تایمز یکی از مشهوترین میداین شهر نیویورک است. از نمایشگرهای کاملاً چشمگیر چراغ های چشمک زن، صفحه های بزرگ و علائم این خیابان را در شب که بگذریم، گلدان شهری حاشیه خیابان است که توجه را جلب می کند. در این میدان برای جدا کردن حریم خیابان و پیاده رو از گلدان شهری سیمانی استفاده شده است. گلدان ها و گیاهان کاشته شده در آن زیبایی این خیابان را چندین برابر کرده است.

جذاب ترین خیابان های دنیا جذاب ترین خیابان های دنیا

مقاله خیابان های بدون چراغ راهنمایی و رانندگی در دنیا را بخوانید

مبلمان شهری به سبک اسکاتلندی در خیابان Royal Mile انگلستان

خیابان Royal Mile در قلب اسکاتلند قرار دارد. این خیابان از قلعه ادینبورگ تا کاخ Holyroodhouse را به هم متصل می کند. بدیهی است که مبلمان شهری انتخاب شده در این خیابان هه به سبک اسکاتلندی باشند. گلدان شهری سنگی، نیمکت شهری سنگی و … همگی از نشانه های تیز بینی طراحی این خیابان است. این خیابان یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگران، خیابانی پر از فروشگاه ، بارها و کافه های تاریخی است و روزانه تعداد زیادی گردشگر برای دیدن از این خیابان رفت و آمد می کنند.

جذابترین خیابان های دنیا جذابترین خیابان های دنیا

فلاورباکس رویایی خیابان Quai de la در فرانسه

این خیابان دارای کانال آبی است که زیبایی خیره کننده ای به این خیابان بخشیده است. از مبلمان شهری زیبای این خیابان که بگذریم فلاورباکس های نصب شده در این کانال زیبایی و جذابیت این خیابان را چندین برابر نموده است. کاشت گیاهان و گلهای مطابق با هر فصل کاری کرده است که در هر فصلی گردشگران برای قایق سواری در این خیابان، لحظه شماری کنند.

جذابترین خیابان های دنیا جذاب ترین خیابان های دنیا

 

گلدان شهری رنگارنگ در خیابان های جزیره میکونوس

جزیره مینوکوس خانه هایی به رنگ سفید و پنجره های آبی رنگ دارند. تمام خیابان های سفید رنگ این جزیره با کمک گلدان شهری سنگی رنگارنگ زیباتر از قبل شده است. در صفحه سفید و آبی این خیابان ها، گلدان شهری است که رنگ و لعاب شهر را تغییر می دهد. جالب است بدانیم نیمکت سیمانی و بتنی موجود در این خیابان ها هم سفید رنگ انتخاب می شود.

انواع خیابان های شهری جذاب ترین خیابان های دنیا

خیابانی هایی با گلدان شهری پر از گل های رز در ویسبی سوئد

این خیابان در جزیره ای به نام ویسبی سوئد قرار دارد. این خیابان که Fiskargränd ( خیابان ماهیگیر) نام داردگذرگاهی قدیمی است که در طول آن انواع گلدان شهری از جمله گلدان بتنی بزرگ، گلدان سیمانی، گلدان کامپوزیتی و … که در آنها تنها گل های رز کاشته می شود. این گل های رز زیبایی این گذرگاه را بسیار زیاد کرده و آن را به یکی از جذابترین خیابان های دنیا تبدیل نموده است.

جذابترین خیابان های دنیا جذابترین خیابان های دنیا

مقاله تجهیزات بازی و تاب سرسره پارکی مخصوص کودکان ناتوان در دنیا را بخوانید

خیابان های شهر مروارید آبی با گلدان شهری سیمانی رنگارنگ

در شمال غربی مراکش، شهر تپه ای Chefchaouen یا مروارید آبی از مدت ها قبل به دلیل خیابان های آبی روشن مشهور بوده است. اگرچه کاملاً روشن نیست که چرا کل شهر به رنگ آبی درآمده است، اما بسیاری معتقدند این رنگ توسط یهودیان اسپانیایی که پس از دوره Reconquista در قرون وسطی در اینجا ساکن شده اند، انتخاب شده است. یک باور قدیمی یهودی رنگ آبی را برای پیشگیری از وروردی بدی ها موثر می داند. اما این شهر آبی رنگ خیابان هایی با انواع گلدان شهری رنگارنگ دارد. شاید تنها ایتم هایی که رنگ دیگری به این شهر بخشیده است انواع گلدان شهری نصب شده در آن است.

انواع خیابان های شهری جذابترین خیابان های دنیا

مبلمان شهری سنگی در خیابان دورولوسا در اورشلیم

گفته می شود مسیر عبور عیسی مسیح برای رسیدن با پای صلیب از این خیابان گذشته است. این خیابان سنگی نه تنها یک مسیر رفت و آمد با مبلمان سنگی است بلکه یک معبد بزرگ برای مسیحیان به شمار می آید. مسیحیان دنیا برای گذر از این مسیر و رسیدن به آرزوهای خود به اورشلیم سفر می کنند. تمام مبلمان شهری اعم از نیمکت شهری، گلدان شهری و … همگی سنگی هستند.

جذاب ترین خیابان های دنیا جذاب ترین خیابان های دنیا

خیابانی با گلدان های سیمانی در کوردوبا اسپانیا

این خیابان مانند شهر های ساحلی که تا کنون درباره آنها سحبت کردیم با ماسه سفید پوشیده شده است. اما تفاوت آنها در این است که هر قسمت از خیابان با یک رنگ گلدان شهری خاص تزئین شده است. قسمتی با گلدان سیمانی آبی رنگ و قسمت دیگر با گلدان سیمانی اجری رنگ. در تمام گلدان ها تنها  گل های شمعدانی کاشته مب شود و از این رو این خیابان در این شهر جاذبه توریستی پرطرفداری به شمار می آید.

جذابترین خیابان های دنیا جذابترین خیابان های دنیا

کلام آخر

مبلمان شهری از مهمترین المان های شهری در خیابان ها است. گاه توجه به یک مدل گلدان شهری، نیمکت شهری و … می تواند نام آن خیابان را در ذهن جهانیان حفظ نماید. ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع مبلمان شهری در ایران امیدوار است خیابان های ایران نیز به واسطه مبلمان شهری مقصد توریست های خارجی شود. از این رو با الگو برداری از جذابترین خیابان های دنیا محصولات خود را تولید می کند. کافی است نگاه به سایت و فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک بی اندازید تا با تنوع محصولات آشنا شوید. اینشرت محصولات خود را با ضمانت نامه کیفیت و سلامت کالا در محل تحویل داده و در صورت نیاز به کارشناسان نصب بهترین آنها را به محل اعزام می کند.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

    1. با سلام، ایمن ترافیک کالا تقریبا همه انواع مبلمان شهری را تولید و در فروشگاه اینترنتی خود به فروش می رساند. در صورت نیاز به نصب نیز کارشناسان ما برای انجام این کار آماده هستند. دعوت می کنیم به سایت ما سری بزنید و با محصولات این شرکت آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا