راهنمای خرید

انواع آلاچیق مدرن – مدل ها و طراحی های مختلف آن

سرفصل‌های مقاله

آلاچیق مدرن انواع گوناگونی دارند که در ادامه این متن به بررسی انواع آنها.و در رابطه با انواع آنها و جنس محصولات و چگونگی تزئین آنها می‌پردازیم. آلاچیق های مدرن که جدید ترین انواع آلاچیق هستند با طراحی خاص خود این روز ها محبوبیت زیادی دارند. در این مقاله سعی داریم با معرفی انواع آلاچیق های مدرن، شما را در انتخاب و خرید آلاچیق مدرن راهنمایی نماییم.

انواع آلاچیق مدرن در تهران

آلاچیق های مدرن و انواع آن

امروزه استفاده کردن از آلاچیق ها بین مردم افزایش پیدا کرده.و افراد زیادی از الاچیق ها در حیاط خانه خود استفاده می کنند. آلاچیق ها دارای انواع زیادی هستند.که می‌توان از آنها در قسمت های گوناگون استفاده کرد.که انواع آن را مورد بررسی قرار می‌دهیم. آلاچیق های مدرن می‌توانند در جنس ها و سایز های.گوناگونی مانند.چوبی و فلزی و غیره باشند.که هر کدام باید در محل درست خودش و مطابق با سبک خانه شما قرار بگیرد.

 

لیست قیمت تجهیزات ویلایی

آلاچیق های چوبی مدرن

آلاچیق های چوبی مدرن

بر خلاف تصور بسیاری از مردم که فکر می‌کنند.آلاچیق های چوبی طرح های قدیمی هستند، این آلاچیق ها می‌توانند بسیار مدرن و امروزی باشند اگر طراحی درست و اصولی داشته باشند. به عنوان مثال با اضافه کردن پارچه هیی با طرح روز تحت عنوان پرده.و یا استفاده از میز و صندلی های امروزی در آلاچیق ها، این آلاچیق ها را به آلاچیق های مدرن تبدیل کنید.

 


بیشتر بخوانید  : راهنمای ساخت و خرید آلاچیق فلزی


 

آلاچیق فلزی مدرن

آلاچیق فلزی مدرن

بیشتر آلاچیق های مدرن از جنس فلز هستند. این آلاچیق ها امروزه در بیشتر خانه ها وجود دارد.و بیشتر مردم از آلاچیق های فلزی استفاده میکنند. تنوعی که این آلاچیق ها دارند باعث شده است که این آلاچیق ها.رقیبی برای آلاچیق ها چوبی باشند که در گذشته پر طرفدار ترین جنس آلاچیق بود.

آلاچیق های فایبر گلس

این جنس آلاچیق از جدید ترین و بهترین آلاچیق ها هستند.که امروزه بیشترین خرید را دارند و دلیل آن فقط جنس مرغوب و سبک ان است. دلیل دیگری که این آلاچیق ها امروزه.جزء پرطرفدار ترین ها است این است که می‌توان آنها را راحت تمیز کرد.

آلاچیق های سیمانی

آلاچیق های سیمانی

در پارک ها یا فضاهای سبز حتما با مکان هایی رو به رو شده اید که برای مردم تعبیه شده که آنها میتوانند در آنها استراحت کنند یا زمانی را با خانواده خود بگذرانید. این آلاچیق ها تنوع زیادی ندارند ولی به دلیل مقاومت زیاد و استحکام زیادشان در فضاهای عمومی مورد استفاده قرار میگیرند. البته می‌توان از  آلاچیق های سیمانی در فضا های خصوصی و خانه های خود استفاده کنیم.

 

فروشگاه آنلاین ایمن ترافیک کالا تولید کننده و عرضه کننده انواع آلاچیق های سنتی و مدرن

 

طراحی آلاچیق های مدرن

آلاچق های مدرن دارای ویژگی های به خصوصی نیستند بلکه فقط طراحی آنها با دیگر آلاچیق ها متفاوت است و نکاتی در آن رعایت شده که این آلاچیق ها را از دیگر آلاچیق ها متمایز می‌کند.

استفاده از پارچه ها

میتوانید در طراحی کردن آلاچیق های مدرن از پارچه هایی که مطابق با طراحی.و سبک خانه خود استفاده کنید تا هم سبک خانه خود را حفظ کرده باشید و  هم اینکه یک بخش جدید و زیبا را در خانه خود دارید که هم فضای خوبی.برای دورهمی ها خواهد بود و هم می‌تواند بهترین گزینه برای دورهمی های خاونوادگی و دوستانه باشد. طراحی کردن آلاچیق ها با پارچه بسیار ساده و راحت است و میتوانید.به راحتی از پارچه های گوناگون استفاده کنید تا آلاچیق های قدیمی را به آلاچیق های مدرن تبدیل کند.

آلاچیق های مدرن با دیوار های بسته

برای داشتن آلاچیق هایی با فضای بسته و خصوصی تر می‌توانید از آلاچیق هایی با دیوار های بسته استفاده کنید. شما می‌توانید به راحتی با استفاده از چوب و یا شیشه آلاچیق هایی را که دارای فضای باز هستند را بپوشانید و راحت تر باشید.

شکل هندسی آلاچیق و سقف آن

آلاچیق های مدرن جدا از جنس آنها دارای ساختار پیچیده ای هستند.که مانند دیگر آلاچی ها نیستند و نمی‌توان دقیقا مشخص کرد که شکل هندسی آلاچیق چگونه است. این آلاچیف ها معمولا شکل های هندسی ویژه ای دارند که باعث می‌شود زیبایی آلاچیق های مدرن بیشتر به چشم بیاید.

آلاچیق های پرگولا

آلاچیق چوبی و مدرن

آلاچیق های پرگولا نوعی از آلاچیق هایی هستند که سقف آنها کاملا پوشیده نیسیت و شیار هایی که در سقف این آلاچیق ها هستند باعث می‌شود فضای درون آلاچی قکاملا بسته نباشد. این آلاچیق ها معمولا توسط گیاهان رونده تزئین می‌شوند که فضای داخل آلاچیق را زیبا تر می‌کند و همچنین از تابش مستقیم نور آفتاب جلوگیری می‌کند.

آلاچیق های چتری

آلاچیق های چتری یا سایبان ها که در فضای باز هستند از جدید ترین انواع آلاچیق ها است که قابل استفاده در فضای باز و همچنین در فضا های خصوصی است.

آلاچیق زندگی

این آلاچیق نوعی از آلاچیق های مدرن است که امروزه در بیشتر خانه هایی که دارای حیاط های بزرگ هستند استفاده می‌شوند و یا در ویلا هایی که در خارج از شهر های بزرگ و پرجمعیت هستند. این آلاچیق ها دارای مبلمان کاملی که در خانه استفاده می‌شود هستند و می‌توانند مکانی برای صرف غذا و یا مکانی برای خانواده ها باشد تا زمانی را کنار یکدیگر سپری کنند.

دسته بندی آلاچیق ها بر اساس محل نصب

دسته بندی آلاچیق ها

محل نصب آلاچیق ها با یکدیگر متفاوت است و هر نوع آلاچیق را میتوان در جای دقیق خودش به کار ببرید که هم کاربرد بیشتری داشته باشند و هم اینکه زیبایی بیشتری داشته باشند.

آلاچیق های سیار

یکی از انواع آلاچیق هایی که امروزه بسیاری از آن استفاده می‌کنند.همان آلاچیق های سیار هستند که می‌توان آنها را جا به جا کرد.و مکان های آن را تغییر داد. این آلاچیق ها در سایز های گوناکونی هستند.که جا به جا کردن آنها هم کار چندان سختی نیست.و می‌توانید انها را در مکان هایی که میخواهید بگذارید.و وسیله های خود ر در زیر آن قرار دهید.

جدیدترین طراحی آلاچیق های مدرن

در این ویدیو تصاویری از زیباترین آلاچیق های مدرن را ببینید.


عکس آلاچیق های زیبا را در مجله آنلاین ایمن ترافیک مگ ببینید.


اگر چه انتخاب و خرید آلاچیق به نیاز و هدف اصلی شما بستگی دارد،.اما اگر درک درستی از محصول مورد نیاز خود نداشته باشید،.ممکن است با مشکلات متعددی مواجه شوید. پس با کارشناسان ایمن ترافیک در تماس باشید،.تا آنها شما را در جهت خریدی بهتر راهنمایی کنند.

حامی مجله ایمن ترافیک در شبکه های اجتماعی باشید و با نظراتتون در بهبود مطالب، یاری رسان ما باشید.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا