راهنمای خرید

لیست قیمت آلاچیق های موجود در بازار به همراه تصویر

سرفصل‌های مقاله

 در این مقاله قصد داریم با ارایه لیست قیمت آلاچیق های موجود در بازار شما را در انتخاب و خرید بهترین آلاچیق با ارزان ترین لیست قیمت الاچیق اماده راهنمایی کنیم. در دنیای ماشینی امروزه افراد تنها ساعات کمی از شبانه روز را به خود اختصاص می دهند و وقت اندکی برای تفریح دارند.

بنابراین اغلب در تلاش اند بیشترین استفاده را از این وقت کم بکنند. تبدیل کردن خانه به چیزی فراتر از یک واحد مسکونی یکی از بهترین راه های بهینه سازی اوقات فراغت است. خرید آلاچیق میتواند کمک شایانی در این راه به شما بکند. فراهم آوردن مکانی برای دورهمی های کوچک و یا لذت بردن از هوای عالی فصل ها می تواند گوشه ای از مزیت های فراوان آن باشد.

آلاچیق، به معنی سر پناه است .آلاچیق مکانی نیمه باز با سقفی پوشیده است که برای رفع خستگی و استراحت تعبیه شده است. لیست قیمت آلاچیق ، کاملا بستگی به نوع مواد بکار رفته در آن و جنس و ابعاد و اشکال آن دارد. همچنین، نوع مبلمان فضای باز و تزیینات داخلی آلاچیق نیز در قیمت آلاچیق موثر است.

لیست قیمت الاچیق (جدید)

استعلام قیمت آلاچیق باغ چوبی

02191090944  |  09212252150

استعلام قیمت آلاچیق پشت بام

02191090944  |  09212252150

استعلام قیمت آلاچیق پیش ساخته چوبی مدل چینی

02191090944  |  09212252150

استعلام قیمت آلاچیق چوبی باغ

02191090944  |  09212252150

استعلام قیمت آلاچیق چوبی حیاط

02191090944  |  09212252150

استعلام قیمت استعلام آلاچیق های پیش ساخته چوبی

02191090944  |  09212252150

جذابیت بیشتر با خرید آلاچیق

آلاچیق ها سازه های جذاب و شیکی هستند که بسته به نوع کاربردی آن می توانند جنس و ابعاد مختلفی داشته باشند. استفاده از آلاچیق ها و انواع آن پیشینه طولانی در تاریخ دارد و نمونه های زیبا و ساده آلاچیق ها به عنوان فضایی برای استراحت و لذت بردن از چشم انداز های طبیعی استفاده می شده است.
نام های متداول آلاچیق تارم و کلاه فرنگی است و از موارد استفاده آلاچیق در زمان گذشته را می توان فضاهای کوچک در باغات میوه شمال کشور و آلاچیق های بدون سقف فرانسوی در سده 19 میلادی دانست. امروزه استفاده و خرید آلاچیق ها و انواع متنوع و جذاب آن رواج بسیاری پیدا کرده و فقط مختص ویلا ها و خانه های حیاط دار نیست.
پس تا انتها در این مقاله همراه ما باشید تا با معرفی لیست قیمت آلاچیق ها ، انواع آلاچیق ها و قیمت الاچیق پیش ساخته ارزان شما را در انتخاب بهترین آلاچیق راهنمایی کنیم.

لیست قیمت آلاچیق

 

خرید آلاچیق و ساخت و نصب آن در خانه، ویلا، رستوران و کافی شاپ می تواند به جذابیت های محیط افزوده و امکان بهره مندی از چشم انداز های دل انگیز را افزایش داد. آلاچیق ها با ساخت زیبا و منحصر به فردشان می توانند احتمال آسیب به انسان را به حداقل رسانده و فضای زیبا و راحت آن بتواند جذابیت های ماندن در طبیعت را چند برابر کند. در این مقاله به معرفی انواع آلاچیق، کاربرد آنها و راهنمایی هایی لازم جهت خرید آلاچیق می پردازیم.

 

بیشتر بخوانید: طراحی خلاقانه مبلمان شهری

 

مزیت استفاده از آلاچیق

با خرید آلاچیق و به کار گیری آن در خانه، محل کسب و پارک ها می توان زیبایی و جذابیت یک محیط را افزایش داد. با ساخت آلاچیق در بهترین منطقه فضای سبز می توانید لحظات خوشایندی را در طبیعت سپری کرده، از فضای سرسبز یا چشم انداز های زیبا لذت ببرید و یک سفر کوچک و خاص در روزتان داشته باشید.

 

کاربردهای آلاچیق

خرید آلاچیق به اعتبار و ارزش بنا می افزاید و می توانید با خرید و نصب آن دورهمی های دوستانه و جذابی را به همراه دوستانان در فضای سبز داشته باشید. از مهم ترین کاربرد های آلاچیق می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • می توانید در هر فصلی از طبیعت و زیبایی های ان بهره مند گردید
  • از گزند باد و باران، هوای گرم و سرد و …در امان بمانید
  • از فضای آن برای برگزاری مهمانی، جشن و اسکان مشتری استفاده نمایید
  • از آلاچیق های مدرن و گل کاری شده در مهمانی های زنانه استفاده کنید
  • می توانید از آن به عنوان فضایی برای ورزش یا تمرین موسیقی استفاده کنید
  • وجود آلاچیق به ارزش و اعتبار یک بنا می افزایند
  • آلاچیق فضایی عالی برای خلوت کردن است
  • محیطی عالی برای بازی بچه ها

 

موارد کاربرد آلاچیق

گسترش و تنوع در ساخت انواع آلاچیق موجب گشته تا این سازه جذاب از مرز خانه ها و ویلاها به مکان های تجاری، پارک ها و آپارتمان ها انتقال پیدا کند. خرید آلاچیق با قیمت الاچیق ارزان پشت بام یک انتخاب عالی برای هر مکانی است و می توانید از آن ها در اماکنی همچون تراس خانه، پشت بام آپارتمان ها و ایجاد روف گاردن، فضای آزاد رستوران ها و کافی شاپ ها، پارک و … استفاده نمایید.

خرید آلاچیق در صورتی که قیمت الاچیق پشت بام مناسبی داشته باشد، یک انتخاب عالی و به صرفه در زیبا تر شدن محیط است و می تواند شما را با طبیعت آشتی دهد. ساخت و سفارش آلاچیق های مستحکم، زیبا و طبق سلیقه خودتان را از مراکز معتبر بخواهید تا علاوه بر طراحی فضا، چشم انداز مناسبی را برای نصب آلاچیق به شما پیشنهاد دهند.

با نصب و خرید آلاچیق می توانید به صورت غیر مستقیم مشتری جذب کنید، مدت زمان بیشتری در طبیعت بوده و از زندگی ماشینی فاصله بگیرید، حتی در ساختمان های بلند نیز یک حیاط خلوت کوچک و امن برای خود داشته باشید و بهترین استفاده را از اوقات فراغت خود ببرید.
آلاچیق ها انواع مختلفی دارند که انتخاب و تجهیز آنها می تواند بر طبق سلیقه خریدار، ویژگی محیطی، شرایط محیطی و اقلیمی و همچنین مقدار هزینه گزینش و نصب گردد. در این مقاله با انواع آلاچیق های زیبا و مدرن، کاربرد آنها و ویژگی های منحصر به فرد هر یک آشنا خواهیم شد.

فروشگاه آنلاین ایمن ترافیک کالا با عرضه محصولات آلاچیق های چوبی ، آلاچیق های پیش ساخته سعی دارد تا بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهد.

 

لیست قیکت تجهیزات ویلایی

 

لیست قیمت آلاچیق های مسقف و بدون سقف

به طور کلی آلاچیق ها می توانند در نوع مسقف و روباز ساخته و طراحی گردند. خرید آلاچیق دارای سقف یا بدون آن به شرایط اقلیمی، سلیقه مشتری و هزینه آلاچیق بستگی دارد.

آلاچیق مسقف

خرید آلاچیق مسقف، انواع آن و مزایای آن

خرید آلاچیق مسقف شده با توجه به خواست مشتری و یا شرایط اقلیمی صورت می پذیرد. انواع سقف های رایج در این نوع از آلاچیق ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • سقف های پوشالی از جنس الیاف طبیعی همچون گیاهان
  • سقف های گیاهی برای ایجاد طراوت و زیبایی در آلاچیق
  • سقف چوبی با طرح مشبک که امکان عبور نور و تهویه هوا را امکان پذیر می سازد
  • سقف و دیواره های حصیری که موجب تهویه هوا، ممانعت از نفوذ آب و همگونی با طبیعت می گردد
  • سقف و دیوار های پارچه ای تاشو: مانع از تابش مستقیم آفتاب می شوند، آلاچیق را جذاب می سازد و قابل جمع آوری هستند
  • سقف یکپارچه با دیوار
  • سقف شیشه ای:دعموما از جنش شیشه سکوریت بوده و از جذاب ترین نوع آلاچیق های مسقف می باشند

خرید آلاچیق های روباز

از دیگر انواع آلاچیق ها هستند که بسته به نوع طراحی، جایگیری و موقعیت ضرورت و لزوم وجود سقف در آلاچیق قابل حذف شدن می گردد. این نوع از آلاچیق های بی سقف از محبوب ترین آلاچیق ها در کشور های اروپایی محسوب می گردند، طراحی فضای سبز، گل کاری، شاخه تاک و انواع گل می تواند به زیبایی و جذابیت هرچه تمام تر آن بیافزاید.
عموما از این نوع آلاچیق در هوای خوب و آفتابی استفاده می گردد اما می توان با افزودن یک سایبان مشکل نفوذ باران و… را به فضای آلاچیق کاهش داد. همچنین با این کار قیمت الاچیق اماده ارزان تری را متحمل خواهید شد.

آلاچیق چوبی مدرن

انواع آلاچیق

آلاچیق های مدرن و امروزی نسبت به گذشته تنوع بیشتری پیدا کرده اند. آلاچیق ها می توانند بسته به کاربرد، جنس، طراحی و استحکامات آن انواع مختلفی داشته باشند. از زیبا ترین آلاچیق های کلاسیک که در حال حاضر نیز در لیست پرطرفدار ترین های خرید آلاچیق قرار دارد نوع چوبی و سنتی آن می باشد. از دیگر انواع مدرن و پیشرفته آلاچیق ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

آلاچیق چوبی و انواع آن

از رایج ترین و محبوب ترین آلاچیق ها که می تواند جذابیت ماندن در طبیعت را چند برابر کند.

آلاچیق سنتی

آلاچیق فلزی

دوام و عمر بالایی دارد، در هر محیطی قابل استفاده است و می توان از آن به عنوان آلاچیق ثابت پارک ها و مراکز رفاهی استفاده کرد. آلاچیق فلزی، از دوام و استحکام بسیار بالایی برخوردار است. ولی باید با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه مورد نظر انتخاب شود. آلاچیق فلزی، در آب و هوای مرطوب، امکان زنگ زدگی دارد و به همین دلیل باید مرتبا رنگ آمیزی شود.
آلاچیق فلزی، می تواند در باغ، حیاط منازل و حتی در پارک ها، بوستان ها و محل- های عمومی نیز استفاده شود. سقف آلاچیق فلزی، به صورت شیروانی از جنس ورق گالوانیزه، سفال و … ساخته می شود.

قیمت آلاچیق فلزی، کاملا بستگی به میزان فلز بکار رفته در آن دارد. هر چه میزان فلز به کار رفته در آلاچیق فلزی بیشتر باشد؛ در قیمت آلاچیق فلزی و هزینه ساخت آلاچیق فلزی تاثیر بیشتری خواهد داشت. تیرهای فلزی بکار رفته در سقف آلاچیق فلزی، در حدود چند صد هزار تا چند میلیون تومان برآورد می شود.هزینه ساخت آلاچیق فلزی، به ابعاد و متراژ آلاچیق فلزی نیز وابسته است. برای تزیینات داخلی آلاچیق فلزی می توان از مبلمان فضای باز نیز استفاده نمود.

قیمت الاچیق اماده فلزی نسبت به ساخت آن همواره کم تر است. اما در این حالت نمی توانید طرحی که مد نظر خودتان باشد را پیاده سازی کنید و مجبور هستید تا یکی از طرح های آلاچیق آماده فلزی را انتخاب نمایید.

آلاچیق فلزی
طرح آلاچیق مدرن

 آلاچیق سیمانی

قابل استفاده در پارک ها و رستوران ها، امکان گسترش دارد، پایدار و مقاوم است.

آلاچیق پشت بام

الاچیق اماده برای پشت بام، زیبا و جذاب است و نیز می توان از این آلاچیق های مدرن برای فضاسازی و استفاده بهینه از محیط پشت بام استفاده نمود و به ارزش نهایی یک بنا افزود.

قیمت الاچیق پشت بام بسته به نوع متریال آن و اندازه ای که طراحی میشود متغیر است.

آلاچیق پیش ساخته

قابل طراحی، خاص و شیک؛ قابلیت حمل دارد و می توان تنوع بسیاری در آن ایجاد نمود. همچنین لیست قیمت الاچیق اماده ارزان تر از سایرین می باشد.

آلاچیق شیشه ای

اگر می خواهید دید صد در صدی به محیط اطرافتان داشته باشید یقینا انتخاب آلاچیق شیشه ای با شیشه ای ضخیم از جنس سکوریت نشکن می تواند یک انتخاب خاص و جذاب باشد.

انتخاب و خرید آلاچیق می تواند بنا به خواست و نظر مشتری طراحی گردد و یا مشاوران و طراحان فضای سبز با بازدید از محوطه بهترین طرح را برای خرید یا ساخت آلاچیق پیشنهاد دهند. هر کدام از آلاچیق های ذکر شده دارای ویژگی ها، کاربرد ها و قیمت های متفاوتی می باشند که می تواند در لیست خرید آلاچیق مناسب جا بگیرند.

لیست قیمت آلاچیق : خرید آلاچیق های چوبی

آلاچیق های چوبی و انواع آن در زمره محبوب ترین آلاچیق ها می باشند. قیمت مناسب، سازگاری با محیط زیست و زیبایی چوب از جمله دلایل انتخاب و خرید آلاچیق چوبی و انواع آن می باشد.
مطلوب ترین چوب برای ساخت آلاچیق چوبی چوب ترمو، کاج و سرو بوده که نفوذ پذیری کمی نسبت به جذب رطوبت و عوامل محیطی دارند به همین جهت زیبایی و دوام بالایی داشته و می توان سال ها از آن استفاده کرد.
آلاچیق های چوبی در زمره قدیمی ترین آلاچیق های جهان قرار داشته و عموما آن را با نام آلاچیق کلاسیک یا سنتی می شناسند.آلاچیق های چوبی انواع مختلفی داشته و بر حسب نوع چوب به کار رفته در آن مزیت، قیمت و کارایی متفاوتی دارند.
لازم به ذکر است که آلاچیق های چوبی باید دوره های مشخصی از رنگ آمیزی مخصوص را پشت سر بگذارند تا دوام و عمر آلاچیق بالاتر رود.با شناخت و آگاهی از شرایط هریک از انواع آلاچیق های چوبی می توانید خریدی عالی، دلخواه و به صرفه داشته باشید.

انواع آلاچیق های چوبی

با توجه به چوب مصرفی در آلاچیق های چوبی طراحی، ساخت، قیمت و دوام آلاچیق ها با هم متفاوت هستند. از جمله متداول ترین انواع آلاچیق های چوبی که هر کدام می توانند در لیست خرید آلاچیق جای بگیرند موارد مهم زیر می باشد:

آلاچیق چوبی مدرن

*انواع آلاچیق از نظر جنس چوب:

  • آلاچیق با چوب سرو: سبک و ارزان است، همگام با محیط زیست بوده و یکی از پرفروش ترین های لیست خرید آلاچیق می باشد؛
  • آلاچیق با چوب کاج: عموما از چوب درخت کاخ در ساخت آلاچیق های چوبی استفاده می گردد و علت آن نیز دوام بالا، ماندگاری، رطوبت ناپذیری و زیبایی آن می باشد؛
  • آلاچیق با چوب توسکا: ماندگاری و زیبایی از دلایل انتخاب و خرید آلاچیق چوبی با چوب توسکا می باشد.

* انواع آلاچیق از نظر نوع طراحی:

  • آلاچیق مربعی شکل: رایج، پر کاربرد، کم حجم و ارزان؛
  • آلاچیق با طرح ژاپنی: بهره گیری از چوب صدر و توسکا می تواند طراحی زیبایی از معماری ژاپنی را بر آلاچیق های چوبی ایجاد نموده و فضای خانه شما را خاص و زیبا کند؛
  • آلاچیق با ستون های چوبی یا استفاده از تیرک های افقی: استفاده از تیرک های چوبی و یا ردیف های افقی چوب در آلاچیق می تواند به استحکام و زیبایی آن بیافزاید و همچنین قیمت مناسبتری نسبت به قیمت الاچیق اماده فلزی دارد.
  • آلاچیق چوبی با سقف شیروانی: استفاده از شیروانی و سایبان در آلاچیق های چوبی بسیار مرسوم و رایج است، این نوع سقف شیروانی می تواند از جنس سفال، آجر، چوب، الیاف طبیعی و یا بتن باشد.

خرید آلاچیق فلزی

آلاچیق فلزی در زمره یکی دیگر از پرکاربرد ترین های انواع آلاچیق قرار دارد. این نوع از آلاچیق ها مستحکم بوده و قابلیت رنگ آمیزی دارند و همچنین با استفاده از فلز مس در ساخت آلاچیق می توان آن را به رنگ های مختلف در آورد.
نصب اتصالات آلاچیق فلزی به وسیله پیچ و مهره و یا جوشکاری انجام می گردد و شما می توانید آلاچیق فلزی را با توجه به متراژ محوطه و گنجایش تعداد نفرات سفارش دهید و خرید آلاچیق فلزی را از مراکز معتبر به انجام برسانید.

همچنین انواعی از آلاچیق های فلزی با قیمت الاچیق اماده فلزی هستند که می توانید با سفارش آن ها، سریع تر و ارزان تر به آن دسترسی پیدا کنید.

خرید آلاچیق سیمانی

از دیگر انواع رایج آلاچیق ها نوع سیمانی آن می باشد که به طور معمول در پارک ها، رستوران و کافه، خانه و ویلا و مراکز ورزشی مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از بتن و ترکیب مصالح دیگری نظیر فلز، چوب و شیشه به زیبایی، دوام و ماندگاری آن می افزاید.

این نوع آلاچیق قیمت ارزان تری نسبت به قیمت الاچیق اماده فلزی دارد. برای ساخت آلاچیق سیمانی نیازی به استفاده از اتصالات و یا جوش کاری ندارید. با خرید آلاچیق سیمانی یک سازه دائمی و مقاوم در گوشه باغ یا حیاط خواهید داشت.

شما می توانید برای طراحی و خرید آلاچیق های سیمانی به مراکز معتبر ساخت آلاچیق مراجعه کرده و اجرای ایده و طرح مورد نظر خود را از متخصصان آن مراکز بخواهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از لیست قیمت و خرید آنلاین آلاچیق های ویلایی به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه کنید.

خرید آلاچیق های زیبا برای پشت بام

گسترش فضای شهر نشینی، رشد ساختمان ها و کمبود فضای سبز لزوم وجود حیاط خلوت های کوچک و انحصاری را می طلبد. ساخت و خرید آلاچیق برای ایجاد سازه های روف گاردن از جمله محبوب ترین آلاچیق ها در شهر های بزرگ و ساختمان های بلند می باشد. آلاچیق های پشت بام باید با توجه به میزان تحمل وزن ساختمان، متراژ محوطه و نوع چشم انداز آن طراحی و اجرا گردند.

لذا شما می توانید برای خرید آلاچیق پشت بام و طراحی روف گاردن از آلاچیق های کم حجم چوبی یا الاچیق اماده برای پشت بام (پیش ساخته) استفاده کنید. با به کار گیری ایده های جذابی همچون گل کاری، طراحی فضای سبز، میز و نیمکت راحتی و نور پردازی مناسب میتوانید پشت بام خانه تان را تبدیل به فضایی عالی برای استراحت، دورهمی و اوقات فراغت کنید.

نصب و خرید آلاچیق بر پشت بام خانه چه مزیتی دارد؟

از جمله مزایای خرید آلاچیق پشت بام که توجیهی برای قیمت الاچیق پشت بام است،می توان به موارد مهمی همچون موارد زیر اشاره نمود:

  • با نصب آلاچیق شیشه ای می توانید در هر فصلی که بخواهید از آلاچیق استفاده کنید؛
  • یک پارک خصوصی بر پشت بام خانه تان خواهید داشت؛
  • از چشم انداز زیبا و منحصر به فرد شهر بهره مند می گردید؛
  • فضای عالی برای استراحت و دورهمی خواهید داشت؛
  • وجود روف گاردن به اعتبار و ارزش بنای شما می افزاید؛
  • همچنین با استفاده از آلاچیق پیش ساخته می توانید به راحتی آن را در همگام جابجایی و اسباب کشی به منزل جدیدتان ببرید؛

خرید آلاچیق های پیش ساخته

وجود آلاچیق های پیش ساخته این امکان را برای افراد ایجاد می کند تا در سریع ترین زمان ممکن صاحب یک آلاچیق شیک و جذاب باشند. آلاچیق های پیش ساخته عموما از جنس پارچه برزنت، پارچه ضد رطوبت، فلز، چوب درخت گیلاس و بدنه فلز با رنگ کوره ای می باشند. همچنین قیمت الاچیق پیش ساخته ارزان می باشد.

با خرید آلاچیق پیش ساخته می توانید از آن در ویلا، استخر، پشت بام و کنار دریا استفاده نمایید. تنوع رنگ و طرح در این نوع از آلاچیق بالا بوده و می توان ارزان ترین قیمت تا گران ترین آنها را با توجه به کیفیت و زیبایی آنها انتخاب کرد. جهت استعلام قیمت الاچیق پیش ساخته ارزان با شماره تماس های مجموعه ایمن ترافیک کالا تماس بگیرید.

لیست قیمت آلاچیق پیش ساخته

 


بیشتر بخوانید : طراحی آلاچیق


فایده و کاربرد آلاچیق پیش ساخته

از جمله مزایای خرید آلاچیق های پیش ساخته و استفاده از آنها را می تواند موارد زیر عنوان نمود:

  1. قابلیت نصب آسان دارند و می توان آنها را به راحتی جابجا کرد.
  2. آلاچیق موقت هستند.
  3. دوام و زیبایی دارند و می توانند از آن در خانه، ویلا، استخر و پشت بام استفاده کرد.
  4. رطوبت را به خود جذب نمی کنند.
  5. می توان از فضای آن به عنوان یک پارکینگ سیار برای خودرو استفاده کرد.
  6. قیمت خرید آلاچیق پیش ساخته بسیار ارزان و مطلوب است.
  7. در صورت خرابی امکان تعمیر و تعویض دارد.

خرید آلاچیق شیشه ای

خرید آلاچیق شیشه ای که یکی از رایج ترین آلاچیق های کاربردی در پشت بام ساختمان ها می باشد بسیار به صرفه و مناسب است. شما می توانید با نصب آلاچیق شیشه ای که از جنس شیشه سکوریت یا شیشه نشکن می باشد دید صد در صدی به چشم انداز های اطراف خود داشته باشید، در برابر صدا، حرارت محیطی، شرایط جوی و گرد و غبار در امان بمانید و یک خرید ارزان و به صرفه را برای ساختمان خود انجام دهید.

شیشه بالکن ها یکی از انواع رایج و پر مصرف در ساخت آلاچیق های شیشه ای می باشد که قابلیت تاشویی، پارتیشن و ریلی را برای استفاده آسان تر و بهینه از فضا امکان پذیر می سازند.

 

لیست قیمت آلاچیق شیشه ای

 

خرید آلاچیق به صرفه

شما می توانید برای خرید آلاچیق مورد نظر و دلخواه خود از طراحان و مشاورین متخصص در این حوزه کمک بخواهید. مشورت با آنها می تواند محیط موجود خانه شما را برای ساخت و طراحی آلاچیق بهینه سازی کرده و بهترین و کم هزینه ترین نوع خرید آلاچیق را برایتان به ارمغان بیاورد.

در حال حاضر آلاچیق های چوبی و پیش ساخته و شیشه ای در زمره ارزان ترین نوع آلاچیق ها قرار دارند. برای استعلام لیست قیمت آلاچیق آماده موجود در بازار و قیمت الاچیق پیش ساخته ارزان با کارشناسان سایت ایمن ترافیک کالا در تماس باشید.

 

نکات مهم در هنگام انتخاب و خرید آلاچیق

با شناخت و آشنایی با انواع آلاچیق ها و مزیت هرکدام، انتخاب و خرید آلاچیق کمی سخت می شود. اما شما می توانید با توجه به شرایط موجود، هزینه و متراژ محیط خانه، بهترین نوع آلاچیق را خریداری کنید. در ذیل نکات مهم و کاربردی در انتخاب و خرید آلاچیق که می تواند راهنمای شما باشد عنوان شده است:

  • ✅ اگر می خواهید در زمستان و پاییز از آلاچیق پوشیده و در فصل های بهار و تابستان از آلاچیق روباز استفاده کنید بهترین نوع آلاچیق استفاده از دیوار های نوع آکاردئونی و پارتیشن آن می باشد، چرا که قابل جابجایی هستند، می توانید به وسیله آن محیط آلاچیق را گرم و راحت یا دلباز و جذاب کنید.
  • ✅ آلاچیق ها با توجه به نوع کاربرد و جاگیری افراد در انواع مربعی تا چند ضلعی ساخته می شوند. پس با توجه به نوع نیاز خود آلاچیق های کوچک یا بزرگ را انتخاب کنید. لازم به ذکر است هرچه به تعداد ضلع های یک آلاچیق افزوده شود، مصالح بیشتری مصرف می شود و در نتیجه قیمت الاچیق ارزان پشت بام ثابت نخواهد ماند و گران تر خواهد شد.
  • ✅ با توجه به فضا و محیطی که دارید آلاچیق انتخاب کنید. مهم ترین مزیت آلاچیق ارائه چشم انداز ها و فضای سبز است، اگر برای باغ یا ویلا آلاچیق می خرید نوع مقاوم به رطوبت، مقاوم به تغییرات آب و هوایی و سازگار با محیط زیست را انتخاب کنید.
  • ✅ اگر طرح آلاچیق های مسقف و محفوظ مورد نظرتان است و از طرفی نمی خواهید فضای دیدتان با دیوار های سیمانی محدود گردد می توانید شیشه سکوریت را برای دورگیری آلاچیق انتخاب کنید.
  • ✅ اگر شما قصد ندارید آلاچیق را به صورت دائمی در یک بنا بسازید و یا قصد جابجایی آن را دارید نوع پیش ساخته آلاچیق انتخاب مناسبی است؛- برای آلاچیق های فلزی که از با دوام ترین نوع آلاچیق ها می باشند باید به صورت دوره ای به آن رنگ ضد زنگ بزنید.
  • ✅ خرید آلاچیق های بزرگ برای مهمانی های بزرگ و جلسات رسمی انتخاب ویژه ای است که می تواند مراسم شما را خاص و منحصر به فرد کند.
  • ✅ برای کافه ها و رستوران ها آلاچیق 4 متری انتخاب مناسبی است.
  • ✅ اگر منطقه زندگی شما گرم و خشک است آلاچیق هایی با سقف سفالی می تواند محیط داخلی آلاچیق را خنک نگه دارد و از ورود گرما به داخل جلوگیری نماید.
  • ✅ اگر منطقه شما سرد است خرید آلاچیق هایی با سقف های یک تکه، متریال چوبی و ساندویچ پنل برای سقف و دیواره های آلاچیق می تواند انتخاب مناسبی باشد. این مواد و مصالح مانع از نفوذ رطوبت به آلاچیق می شوند و همچنین سازگار با محیط زیست هستند.

ایده های جذاب برای زیبا سازی آلاچیق

با ساخت و خرید آلاچیق مورد پسند خود می توانید ایده های جذابی را برای زیباسازی و منحصر به فرد شدن آن در نظر بگیرد. این ایده های باعث می شوند زمانی که شما در آلاچیق هستید احساس خوشایند، راحتی و آرامش داشته باشید. از جمله ایده های جذاب برای آلاچیق ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مبلمان زیبا و همسو با نوع آلاچیق خود انتخاب کنید.
  • از رنگ های زیبا و شاد در رنگ آمیزی آلاچیق ها استفاده کنید.
  • سیستم نورپردازی در آلاچیق می تواند فضای آلاچیق را زیبا، خاص و رویایی سازد.
  • خرید آلاچیق های مدرن می تواند شما را از تجهیزاتی همچون باربیکیو و محفظه کباب بهره مند سازد.
  • محوطه آلاچیق را گل کاری کنید و یا از سقف های گیاهی برای جذابیت هرچه بیشتر آن استفاده نمایید.
  • سقف شیشه ای امکان بازدید و تماشای ستاره ها در شب را برایتان میسر می سازد.

 

با خرید آلاچیق زمان بیشتری را در طبیعت بمانید

با خرید الاچیق و نصب آن در چشم انداز خانه، باغ و یا محیط های تجاری می توانید مدت زمان بیشتری را در طبیعت سپری کرده، هر روز یک سفر کوچک به محیط باغ و خانه خود داشته باشید و از ماندن در هوای آزاد و دلپذیر لذت ببرید. خرید آلاچیق یک انتخاب به صرفه و جذاب برای هر خانه ای است.

با توجه به نوسان قیمت های موجود در بازار و قیمت ارز، نمی توان برای لیست قیمت آلاچیق یک عدد ثابت را در نظر گرفت؛ ولی می توان بازه ای را برای لیست قیمت آلاچیق تعیین کرد.

مثلا: قیمت چند صد هزار تومان را برای ارزان ترین آلاچیق در جدول لیست قیمت الاچیق اماده در نظر گرفته و هر چه به نما، ظاهر، طرح، تزیینات و امکانات داخلی آلاچیق افزوده شود؛ قیمت آن نیز افزایش می یابد و شاید به چندین میلیون تومان نیز برسد.
ابعاد آلاچیق، نوع مصالح بکار رفته در بدنه آلاچیق، کف، سقف و چیدمان داخلی آلاچیق و مبلمان فضای باز در قیمت تمام شده آن تاثیر می گذارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا