راهنمای خرید

معیارهای خرید بهترین سطل زباله شهری

سرفصل‌های مقاله

در این مقاله قصد داریم با معرفی نکات کلیدی خرید بهترین سطل زباله شهری، شما را در انتخاب سطل آشغال شهری راهنمایی نماییم. جمع آوری زباله های شهری اهمیت بسیاری در بهداشت محیط زیست داشته و عدم توجه به آن موجب آسیب به طبیعت و نازیبایی آن می گردد. سوال اینجاست که زباله های شهری را چطور می توان مدیریت کرد و معیار برای خرید بهترین سطل زباله چیست؟

مدیریت زباله های شهری

روزانه صد ها هزار کیلو زباله دور ریز در مناطق شهری تولید می گردد که عموما در خانه ها، ساختمان های تجاری، بیمارستان ها، مراکز تفریحی و سطح شهر تولید می شوند. عدم توجه به مساله مدیریت زباله می تواند خسارت های جبران ناپذیری را به طبیعت و انسان وارد کند. از جمله مشکلاتی که در اثر بی توجهی به مدیریت زباله روی می دهد موارد زیر می باشد:

  • چهره شهر نا زیبا می گردد؛
  • محیط زیست آسیب می بیند و در چرخه طبیعی آن اختلال ایجاد می گردد؛
  • بسیاری از زباله های پلاستیکی یا شیشه ای جذب طبیعت نخواهند شد؛
  • زباله ها موجب مرگ حیوانات می شوند؛
  • نفوذ شیرابه زباله ها به سفره آب زیر زمینی، آب شیرین را آلوده خواهد کرد؛
  • بسیاری از بیماری ها و امراض عفونی شیوع پیدا میکنند؛
  • رشد و تکثیر موجودات موذی افزایش می یابد.

وجود این مشکلات می توانند بسیار خطرناک و آسیب رساننده باشند. از این رو شناخت شیوه های مدیریتی، تجهیزات ایمنی و نظافتی برای کنترل زباله و به کارگیری آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است. مدیریت زباله و استفاده از بهترین سطل زباله در پارک ها، خانه ها، ادارات و بیمارستان ها می تواند خسارات ناشی از تولید زباله را به حداقل برساند و در نتیچه به حفظ محیط زیست کمک کند.

 


بیشتر بخوانید: طراحی سطل زباله مخصوص ته سیگار


استفاده از سطل زباله

با استفاده از سطل های زباله با کیفیت و استاندارد می توان نسبت به مدیریت زباله های شهری اقدام کرده و شهری زیبا و بدون آلودگی ایجاد نمود. سطل های جمع آوری زباله انواع مختلفی دارند، که بر حسب نوع مصرف، کاربرد، جنس و اندازه در مراکز مختلف از آن ها استفاده می شود. انتخاب صحیح و در نهایت خرید بهترین سطل زباله با شناخت ویژگی های هرکدام امکان پذیر بوده و می توان با یک تصمیم آگاهانه محیط زیست را از تجمع آلودگی نجات داد. به طور معمول از سطل های زباله در منازل، دفاتر اداری، سطح شهر، پارک ها، بیمارستان ها و صنایع بزرگ استفاده می شود، زیرا این مراکز بیشترین میزان زباله را در مناطق شهری ایجاد می نمایند. عدم توجه به مساله مدیریت زباله در این مراکز می تواند آسیب رسان و حتی خطرناک باشد.

استفاده از سطل زباله مخصوص و با کیفیت، در هر کدام از آن ها می تواند خسارات ناشی از آلودگی زباله را به حداقل برساند. این سطل های زباله دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند و جنس و ابعاد آنان نیز متفاوت است. در این مقاله به معرفی انواع سطل زباله و ویژگی ها و کاربرد آن می پردازیم تا بتوانید بهترین سطل زباله را برای فضاهای عمومی و خصوصی محل زندگی خود انتخاب کنید.

 

لیست قیمت سطل زباله های شهری

ویژگی های بهترین سطل زباله

بهترین سطل های زباله دارای ویژگی های خاصی می باشند. معیار های تشخیص سطل های زباله مطلوب در جنس، ابعاد و کیفیت آنان است و شما با شناخت و آگاهی از بهترین شاخص های بهداشتی و ایمنی سطل زباله مرغوب، بهترین آن را برای مصارف مورد نظر خود انتخاب نمایید. از مهم ترین ویژگی های سطل آشغال مطلوب، می توان موارد زیر را عنوان کرد:

  • مقاومت بالا در برابر آسیب های فیزیکی و شیمیایی؛
  • ظرفیت و حجم مناسب؛
  • زیبایی و سازگاری با محیط زیست؛
  • رنگی که باعث جلب توجه عابرین شود؛
  • تناسب با محیط؛
  • عدم نیاز به استفاده از دست برای استفاده از آن ها؛
  • داشتن دهانه مناسب؛
  • قابلیت نصب آسان؛
  • دارای درپوش باشند تا از نشر بو، جذب حشرات و پخش آلودگی جلوگیری شود؛
  • در برابر شرایط جوی مقاوم باشند؛
  • از پخش شدن بو و پراکندگی زباله به اطراف جلوگیری کنند؛
  • کار با آن به سهولت انجام پذیرد.

این ویژگی های مطلوب، تاثیر گذاری و استفاده از انواع سطل زباله را امکان پذیر می نماید. با بر شمردن برترین ویژگی های بهترین سطل زباله می توان به خرید و نصب آن در مکان مورد نظر اقدام نمود.

خرید بهترین سطل زباله

جنس سطل های زباله

سطل های زباله با توجه به نوع کاربرد از جنس های استیل، چوب، فلز، بتن، پلاستیک و یا پلیمر ساخته می شوند. هرکدام از این سطل ها دارای کاربرد و مزایای خاصی از جمله مقاومت در برابر ضربه، جلوگیری از انتشار بو و آلودگی می باشند.

 

نوع کاربرد

از سطل زباله برای مصارف خانگی، اداری، سطح شهر، بیمارستان و درمانگاه، صنایع تجاری و کارخانه ها، پارک، دفاتر اداری و.. استفاده می گردد. با شناخت ویژگی هایی که یک سطل زباله مطلوب باید در این مکان ها داشته باشد، می توانید نسبت به خرید بهترین سطل زباله اقدام نمایید.

 

ابعاد سطل های زباله

ابعاد یک سطل زباله مطلوب برای مصارف مشخص، بستگی به میزان پر و خالی شدن آن دارد. عموما سطل های زباله در سطح شهر کوچک هستند، تا تخلیه آن ها زود به زود انجام گردد. جمع آوری زباله های شهری نیز به وسیله سطل های بزرگ مکانیزه انجام می گردد. در دفاتر اداری نیز از سطل های کوچک استفاده می شود.

 


بیشتر بخوانید : تهران زیبای من – چند اقدام برای افزایش زیبایی شهر


انواع سطل زباله

انواع سطل زباله بر حسب نوع کاربرد، جنس ماده تشکیل دهنده و ابعاد آن به موارد متعددی دسته بندی می شود، که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

 

سطل زباله پارکی

پارک ها از شلوغ ترین مراکز تفریحی هستند و از این رو لزوم توجه به زیبایی و تمیزی آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است. سطل زباله پارکی با ویژگی های خاصی که به آن ها اشاره خواهیم کرد، نقش بسیار مهمی در انباشت و مدیریت زباله دارند و به همین خاطر دقت نظر در انتخاب بهترین سطل زباله پارکی که سازگار با محیط زیست بوده، قابلیت تشخیص برای عابرین را داشته باشد و استفاده از آن به سهولت انجام پذیرد، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

سطل های زباله

سطل زباله پارکی در طرح های زیبا و منحصر به فرد تولید و عرضه می گردد. انواع مختلف سطل زباله چوبی،سطل زباله فلزی، سطل زباله بتنی، سطل زباله پلاستیکی و … از نمونه های آن می باشند. کاهش هزینه، جلوگیری از انتشار آلودگی و زیبا سازی محیط از جمله ویژگی های مهم و تاثیر گذار سطل زباله پارکی است.

 

ویژگی های بهترین سطل زباله پارکی

هرکدام از سطل های زباله دارای ویژگی ها و مزیت های متفاوتی هستند، که می توانند خسارت ناشی از زباله را به حداقل برسانند. انتخاب و خرید سطل های مخصوص پارک باید با توجه به این ویژگی های خاص صورت گیرد. مهم ترین ویژگی هایی که باید سطل های زباله پارکی دارا باشند موارد زیر می باشد:

  • از سطح زمین فاصله داشته باشد، تا استفاده از آن به آسانی صورت پذیرد؛
  • رنگ آن قابل تشخیص برای عابران بوده و جلب توجه کند؛
  • حجم کافی برای گنجایش زباله را داشته باشد؛
  • زیبا باشد و به زیبایی پارک بیافزاید؛
  • سازگار با محیط زیست بوده و در برابر نزولات جوی و تابش آفتاب مقاوم باشد؛
  • طراحی آن باید به گونه ای باشد که حین استفاده از آن دست ها آلوده نگردند؛
  • در فاصله های نزدیک از هم قرار داشته باشند تا عابرین از آن ها استفاده نمایند؛
  • آنتی باکتریال بوده و به محلی برای تکثیر و گسترش باکتری تبدیل نگردد؛
  • در برابر آتش سوزی مقاوم باشند و از انتشار آن به دیگر نقاط جلوگیری نمایند؛
  • از انتشار بوی بد جلوگیری کند؛
  • برای تردد عابرین مشکل ایجاد نکند؛
  • خراشیده، رنگ پریده و سوراخ نگردند.

 

سطل زباله چوبی

سطل زباله چوبی یکی از مطلوب ترین سطل های زباله مصرفی در پارک می باشد و علت آن نیز زیبایی و سازگاری آن با محیط زیست است. برای دوام و عمر بیشتر سطل های زباله چوبی باید از لایه محافظتی فولادی، پلیمری و یا ورق های گالوانیزه در ساخت محفظه داخلی آن استفاده کرد. سطل های زباله چوبی نمای زیبایی به پارک ها داده و می توان از آن ها در مناطق دیگری همچون هتل، بیمارستان، تالار های جشن و رستوران ها نیز استفاده کرد.

 

برای خرید سطل زباله پارکی فلزی به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه کنید.

 


بیشتر بخوانید : نقاشی سطل زباله خشک وتر


 

با استفاده از بهترین سطل زباله چوبی می توان به اعتبار و زیبایی یک پارک افزود و از آسیب رسیدن به طبیعت جلوگیری کرد. سطل زباله چوبی یکی از رایج ترین و محبوب ترین نوع سطل ها می باشد و علت آن زیبایی و جذابیت منحصر به فرد چوب، هماهنگی با هر دکور و فضا و شیک بودن آن می باشد.

 


سطل زباله فلزی

سطل زباله فلزی از دیگر سطل های با کیفیت هستند. عموما فلز به کار رفته در سطل های فلزی از جنس فولاد، چدن و استیل ضد زنگ می باشد. سطل زباله فلزی دوام بالایی در برابر شرایط محیطی دارد و می توان از آن در پارک ها، بیمارستان ها، رستوران ها و دفاتر اداری نیز استفاده کرد. این سطل ها قابلیت طراحی در سبک های کلاسیک و مدرن را دارا هستند. محفظه داخلی آن ها مانع از رشد میکروب می گردد و در برابر ضربه های فیزیکی مقاومت بالایی دارند. با استفاده از انواع سطل زباله فلزی می توانید تا مدت های طولانی از آن استفاده کرده و در هزینه ها صرفه جویی نمود.

 


سطل های مخصوص تفکیک زباله

فراهم آوردن شرایطی که امکان تفکیک زباله های خشک و تر از هم وجود داشته باشد می تواند تاثیر بسزایی در مدیریت زباله های شهری و حفظ محیط زیست از آلودگی داشته باشد. وجود سطل های مخصوص تفکیک زباله گویای این امر مهم بوده و شما می توانید با استفاده از این سطل ها نسبت به پاکسازی طبیعت اقدام نمایید.

این سطل های زباله بزرگ در سطح شهر قرار می گیرند. محفظه داخلی آن ها آنتی باکتریال بوده و مانع از رشد و تکثیر میکروب می گردند. سطل تفکیک زباله در برابر شرایط جوی و تنش های محیطی مقاوم بوده، درب قابل وکیوم دارد و می تواند به خوبی از انتشار بوی بد و آلودگی جلوگیری نماید. از جمله موارد کاربرد سطل های تفکیک در پارک ها، سطح شهر، بیمارستان، مدرسه، ندامتگاه ها، مراکز تجاری، شهرداری و … می باشد. عموما جنس مواد سازنده آن از قطعات فلزی، چدن، ورق های گالوانیزه و مواد پلاستیک پلیمری با ضخامت 1.5 میلی متری است. انتقال زباله در حجم بالا با این سطل به سهولت انجام می پذیرد و می توان در بهترین شرایط، زباله را جمع آوری و منتقل ساخت. انتخاب بهترین جنس سطل تفکیک زباله می تواند تاثیر به سزایی در انتقال درست زباله ها داشته باشد.

 


سطل زباله بتنی

از دیگر سطل زباله های با دوام و مناسب می توان به سطل های زباله بتنی اشاره کرد. سطل زباله بتن پارکی  دوام بالایی دارد، با شرایط اقلیمی سازگار بوده و به خوبی می تواند از انتشار آلودگی و بو جلوگیری نماید. سطل های زباله بتنی جدید قابلیت جابجایی نیز دارند، به خاطر مصالح به کار رفته در آن امکان طراحی سطل های گوناگون و با طرح های متنوع از آن وجود ندارد و عموما ظاهری یکنواخت دارند. با تهیه بهترین سطل زباله بتنی نیازی به صرف هزینه های نگهداری پس از نصب آن نخواهید داشت و از این لحاظ می توانید در صرف هزینه های جانبی صرفه جویی نمایید. عموما از سطل زباله بتنی در پارک ها، سطح پیاده رو، ساختمان های تجاری و مسکونی استفاده می گردد.

 


سطل زباله پلاستیکی

سطل های زباله پلاستیکی از دیگر انواع سطل های زباله مرغوب محسوب می شوند، که کارایی و دوام بالایی داشته و در مراکز مختلف می توان از آن ها استفاده نمود.

سطل زباله پلاستیکی

این سطل ها دارای انعطاف پذیری بالایی بوده و مقاومت زیادی در برابر ضربه، شرایط جوی و انتشار بو و آلودگی دارند. سطل زباله پلاستیکی در انواع طرح های کلاسیک و مدرن قابل ساخت و اجرا می باشد. ساخت سطل در ابعاد و با کیفیت های مختلف، امکان استفاده از آن را هم در خانه ها و هم در صنایع بزرگ تجاری امکان پذیر می سازد. تمیز کردن انواع سطل های زباله پلاستیکی نسبت به دیگر سطل ها آسان تر است، وزن کمتری داشته و امکان جابجایی آن نیز آسان تر می باشد. با توجه به تمام مزایای کاربردی سطل پلاستیکی باید گفت که این سطل ها در برابر مواد آتش زا و محلول های شیمیایی خورنده آسیب پذیر می باشند. سطل های پلاستیکی در ابعاد و اندازه های گوناگون وجود دارند و بالا ترین میزان سطح مصرفی را در میان دیگر انواع سطل ها دارا می باشند.

 


سطل آشغال شهری

سطل آشغال های شهری کاربرد و تنوع فراوانی در نوع ساخت خود دارند، از این رو می توان در تمامی مراکز و مناطق از آن ها استفاده نمود. انواع سطل های زباله ابعاد و ضخامت های گوناگونی داشته و تنوع آن را می توان در آشپزخانه، سطح شهر، دفاتر اداری و همچنین سطح های تفکیک زباله نیز مشاهده نمود. مواد سازنده انعطاف پذیری و عمر سطل های زباله را افزایش می دهند و مقاومت آن ها را در برابر شرایط جوی و ضربه بیشتر می سازند.

 


سطل آشغال چرخ دار

سطح آشغال چرخ دار امکان جابجایی و انتقال زباله را تسهیل می سازد. از سطل آشغال های چرخ دار می توان در موارد فراوانی استفاده نمود. استیل، پلیمر، فلز، پلاستیک و الیاژ از مهم ترین مواد سازنده این سطل ها هستند. می توان از سطل آشغال چرخ دار با توجه به جنس، ابعاد و کاربرد آن در مصارفی همچون سطل تفکیک زباله، مراکز صنعتی و تجاری، هتل ها، فرودگاه و… استفاده نمود. جنس این سطل های زباله می تواند از فلز و پلاستیک مقاوم می باشد.

 


سطل زباله باد بزنی

سطل زباله بادبزنی مدل و طرح زیبایی از سطل آشغال های پلاستیکی می باشد. این گونه از سطل زباله امکان تماس دست را برای استفاده از سطل کاهش می دهند. جنس بدنه سطل های زباله بادبزنی از فلزاتی همچون استیل است، تا بتواند از وارد امدن آسیب و خراش به آن جلوگیری کند. از سطل زباله بادبزنی می توان در بیمارستان ها، مراکز اداری، کافی شاپ و رستوران، بانک، سرویس بهداشتی، پارک، مدارس و خانه استفاده نمود. این سطل ها زود کثیف نمی شوند، در ابعاد مختلف وجود دارند و می توان از آن ها در فضا های متفاوت استفاده نمود. شما می توانید بهترین سطل زباله بادبزنی را با توجه به خواسته و نیاز خود در مراکز معتبر فروش مشاهده کرده و به تعداد لازم تهیه نمایید.

 


سطل زباله پلاستیکی اداری

اداره و دفاتر کار از جمله مکان هایی هستند که سرعت عمل و دقت در کار در آن اهمیت ویژه ای دارد. سطل های زباله پلاستیکی اداری این امکان را ایجاد می نماید تا استفاده از آن در سریع ترین زمان امکان پذیر باشد. این گونه از سطل های زباله سبک و ارزان هستند، قابلیت جابجایی داشته و می توانند با کمترین اشغال فضا بیشترین حجم زباله های اداری را حفظ نمایند. از این نوع سطل ها می توان در مراکز اداری، هتل ها، فروشگاه و پارک ها استفاده نمود. لازم به ذکر است سطل های زباله اداری جای دست دارند و امکان تخلیه زباله را آسان تر می سازند.

 


بهترین سطل زباله پلاستیکی بیمارستان

زباله های بیمارستانی از جمله حساس ترین و مهم ترین گونه ی زباله ها می باشند. از این رو استفاده از بهترین سطل زباله ی با کیفیت از اهمیت ویژه ای برخوردار است. سطل های زباله پلاستیکی بیمارستانی باید دارای ویژگی های زیر باشند:

  • از انتشار و نشت مواد شیمیایی و آلوده جلوگیری کند؛
  • قابلیت حمل حجم بالای زباله های بیمارستانی را داشته باشد؛
  • مقاوم بوده و نسبت به اشیاء تیز و شیمیایی خورنده دوام بالایی داشته باشند؛
  • دارای چرخ باشند تا حمل زباله آسان تر گردند؛
  • درب وکیوم داشته باشند و از انتشار عفونت و مواد آلوده جلوگیری کنند؛
  • طراحی آن باید تماس دست با سطل زباله را به حداقل برسانند، نوع پدالی آن از رایج ترین طرح های سطل زباله بیمارستانی می باشد.

سطل زباله بیمارستان

با انتخاب و خرید بهترین سطل زباله بیمارستانی می توان به بهترین نحو زباله های عفونی را مدیریت کرد و از ایجاد شدن بیماری های عفونی در مراکز درمانی جلوگیری نمود. این سطل ها در ابعاد و اندازه های بزرگ تا کوچک تولید می شوند و استفاده از آن ها بسیار آسان بوده و هیچ نیازی به استفاده از دست وجود ندارد.

 


با خرید بهترین سطل زباله از آسیب به طبیعت جلوگیری کنید

با خرید بهترین سطل زباله می توان از آسیب رساندن به طبیعت و محیط زیست جلوگیری کرد. سطل زباله های جدید با طراحی هوشمندانه و قابلیت های بی شمار می توانند به بهترین نحو زباله را جمع آوری کرده و بدون نشر و ایجاد آلودگی آشغال ها را حمل کنند. خرید بهترین سطل زباله از مراکز معتبر و شناخته شده امکان پذیر است. شما می توانید با مراجعه به این مراکز بهترین طرح ها را با توجه به نوع استفاده از آن انتخاب نموده و به تعداد بالا سفارش دهید. آماده سازی و تهیه سطل زباله در کمترین زمان صورت خواهد گرفت و به مشتری ارسال می شود. امکان مشاوره برای انتخاب بهتر، دیدن کاتالوگ طرح ها و بهره مندی از کیفیت و قیمت مناسب از جمله ویژگی های مثبت خرید سطل زباله از مراکز معتبر مانند شرکت ایمن ترافیک کالا می باشد.

 

قیمت سطل زباله

تعیین قیمت سطل های زباله بر اساس نوع کاربرد، ضخامت، طراحی، جنس ماده بکار رفته، تست های آزمایشی برای دوام مقاومت و … انجام می گردد. شما می توانید با انتخاب و خرید بهترین سطل زباله محیط کاری و زندگی خود را تمیز ساخته و از تجمع آلودگی جلوگیری نمایید. قیمت سطل های زباله با توجه با کاربرد و کیفیت بالای آن مناسب و مطلوب است و با یک انتخاب عالی می توانید در صرف هزینه های جانبی ناشی از انتشار آلودگی جلوگیری نمایید. سطل های آشغال جدید طرح های زیبا و مقاومی مانند طرح های کلاسیک، مدرن، ترکیبی و فانتزی دارند. خرید بهترین سطل زباله می تواند جزئی از دکور یک محیط باشد و به جذابیت و اعتبار آن بیفزاید.

مثلا قیمت سطل زباله بتنی متناسب با متریالی که ساخته می شود تعیین می شود و شما برای اطلاع از قیمت سطل زباله ها با انواع جنس های مختلف و قیمت سطل زباله سیمانی می توانید با کارشناسان ما در سایت ایمن ترافیک کالا تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

    1. سلام، با توجه به متغیر بودن قیمت محصولات از ارائه لیست قیمت سطل زباله پارکی معذوریم ولی در صورت نیاز می توانید به لندینگ مورد نظر رفته و از قیمت ها مطلع شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا