راهنمای خرید

لیست قیمت لباس کار

سرفصل‌های مقاله

در این مقاله قصد داریم با معرفی لیست قیمت لباس کار شما را در انتخاب و خرید بهترین لباس کار ایمنی راهنمایی کنیم. امروزه لباس کار یکی از ملزوماتی است که تقریبا در کنار تجهیزات و ابزار آلات هر فرد شاغل به کار به چشم می خورد. در واقع یکی از اصول رعایت ایمنی در مشاغل فنی و حتی برخی از مشاغل غیر فنی پوشیدن لباس کار در هنگام شروع کار است. علاوه بر حفظ انضباط شخصی و امکان تفکیک شغل ها بر اساس رنگ و نوع لباس کار و نیز حفاظت از لباس های شخصی افراد، کارکرد اصلی لباس کار حفظ ایمنی و سلامت افراد است. ممکن است افراد در حین کار با مشکلات و خطراتی مواجه شوند که در صورت داشتن لباس کار مناسب این خطرات و تهدید ها تا حد زیادی کاهش یافته و سلامت افراد تضمین شود. بهترین مثال برای این مورد لباس آتشنشانی است.

لباس کار علاوه بر ایجاد پوشش و ایمنی برای فرد باید دارای آپشن ها و امکانات دیگری نیز باشد؛ مثلا قرار دادن جیب در لباس کارهایی مانند لباس کار دوبنده و یا مهندسی  امکان به همراه داشتن ابزار مورد نیاز افراد را فراهم می کند که خود مزیت مهمی است. لباس کار ها در انواع مختلف بر حسب کارکرد و نوع نیاز مشاغل گوناگون طراحی و تولید می شوند. در ادامه به بررسی انواع لباس کار و قیمت لباس کار خواهیم پرداخت.

پرفروشترین انواع لباس کار

در تولید لباس کار توجه به چند نکته ضروری است. جنس پارچه ی لباس، راحتی لباس، ضخامت و مقاومت لباس، وزن و سنگینی لباس، رنگ و طراحی لباس و …  مطمئنا لباس کار یک جوشکار با لباس کار یک مهندس متفاوت است و این تفاوت به خاطر تفاوت در سنگین و یا سبک بودن شغل و نوع خطراتی است که در هر کدام از این مشاغل وجود دارد.

اما نکته ی مهم و قابل توجه این است که لباس ها فارغ از اینکه از چه نوع و طرحی باشند باید پوشش سراسری خوبی داشته باشند. یعنی بتوانند به خوبی دست و پاها و بدن را پوشش داده و حفاظت نمایند. بر این اساس لباس‌ها به دو نوع یک تکه و سراسری مانند لباس کار خلبانی و یا جوشکاری و یا دو تکه مانند بلوز و شلوار دکمه دار و یا کاپشن شلوار زیپ دار می باشد. نکته‌ی مهم دیگر در این مورد انتخاب جنس مناسب برای لباس کار است تصور کنید که لباس کار کارگری که با آب سر و کار دارد از جنس نخی و بدون قابلیت ضد آب بودن باشد و یا لباس کار جوشکار یک لباس نازک و از جنسی باشد که قابلیت اشتعال بالایی دارد در این صورت باید با هر جرقه منتظر سوختن لباس و بدن جوشکار بود. برای آشنایی بیشتر با انواع لباس کار و لیست قیمت لباس کار با ما همراه باشید.

قیمت لباس کار

لباس کار ایران خودرویی

ساده ترین شکل لباس کار ایران خودرویی به صورت پیراهن و شلوار و یا کاپشن و شلوار می باشد.حفاظت از بدن در برابر عوامل محیطی اصلی ترین کارکرد این نوع لباس کار است. جنس آن از فلامنت کج راه است که علاوه بر مقاومت بالا و خاصیت ضد آبی امکان تبادل هوا را با پوست فراهم کرده باعث کاهش تعریق می شود. وزن آن نیز غالبا در حدود 500 گرم است که می توان گفت فرم بسیار مناسب و راحت برای بسیاری از مشاغل است.

لباس کار ایران خودرویی غالبا در رنگ زمینه ی سورمه ای تولید می شود. شلوار به صورت یکدست سورمه ای و پشت کاپشن آبی می باشد. این نوع از لباس مقاوم و راحت علاوه بر صنایع خودروسازی در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، راه سازی و غیره نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد. در انتهای مقاله لیست قیمت لباس کار ایران خودرویی قرار دارد.

لباس کار ایران خودرو

لباس کار یکسره طرح خلبانی

لباس کار یکسره ی خلبانی که از ساده ترین انواع لباس کار است گزینه ی بسیار مناسبی برای همه ی کسانی است که می خواهند در هنگام کار آزادی عمل بیشتری داشته باشند. به دلیل یکسره بودن این نوع از لباس علاوه بر راحتی بیشتر جلوی ورود انواع آلودگی ها به داخل لباس های شخصی و بدن گرفته شده و ایمنی بیشتری را برای فرد فراهم می کند. جنس لباس کار یکسره ی خلبانی فلامنت کج راه است که به دلیل تراکم بالا استحکام و ماندگاری زیادی داشته و به راحتی چروک نمی شود. در انتهای مقاله لیست قیمت لباس کار خلبانی قرار داده شده است.

لباس کار خلبانی

لباس کار کارگری

لباس کار کارگری یکی از تجهیزات ضروری هر کارگر ساختمانی، صنعتی، فنی و غیره است که بسته به نوع کار می تواند در انواع مختلفی تولید و عرضه شود. نکته مهم در مورد این نوع از لباس این است که لباس کار کارگری باید راحت و سبک بوده و مانع از تحرک کافی و انجام راحت کارها نشود. مثلا برای کسانی مانند کارگران ساختمانی بهتر است لباس کار از جنس پلی استر و یا پنبه باشد چون هم سبک تر است و قدرت مانوور بیشتر و هم تبادل هوای بالاتری دارد.

و برای کسانی که با تاسیسات آبی سر و کار دارند لباس کار ضد آب دو بنده یا بیلرسوت مناسب تر است. برای کار کارگری سنگین تر جنس لباس بهتر است از فیلامنت باشد که استحکام و مقاومت بالایی دارد. لباس های کار یکسره نیز برای کارگران شاغل در بخش های مختلف گزینه ی خوبی است. در انتهای کار لیست قیمت لباس کار کارگری قرار داده شده است.

لباس کارگری لباس کارگری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بیشتر بخوانید: وسایل پلیس یگان ویژه

 

کاپشن شلوار مهندسی

مهندسی عموما به عنوان کاری نرم افزاری شناخته شده است تا سخت افزاری و مهندسان معمولا مسئولیت های سنگین پرتحرک ندارند. از این رو پوشیدن لباس های دو تکه ی راحت مانند بلوز و شلوار و یا کاپشن و شلوار مهندسی که از جنس نرم و راحتی مانند پلی استر پنبه ای باشد برای این قشر مناسب است. طراحی کاپشن شلوار مهندسی به گونه ای است که با داشتن جیب های متعدد امکان حمل ابزاری که مورد نیاز مهندسین هست مانند خودکار ماشین حساب و غیره را فراهم می کند.

البته نباید از نظر دور داشت که مهندسینی نیز هستند که با مسئولیت های سنگینی مانند کار با تجهیزات و ماشین آلات سروکار دارند مسلما لباس این گروه از مهندسین باید از الیاف مقاوم تر و دارای استاندارهای ایمنی بالایی باشد. لباس کار بیلرسوت از نوع فیلامنت، لی و یا کتان بسته به نوع نیاز می تواند گزینه ی مناسبی باشد. در انتهای مقاله لیست قیمت لباس کار مهندسی قرار داده شده است.

لباس کار مهندسی

لباس کار سیلوری

لباس کار سیلوری که متداول ترین مدل لباس کار است معمولا لباس دو تکه ای به رنگ طوسی و طوسی روشن است که بیشتر به شکل کاپشن شلوار دارای جیب های زیپ دار بزرگ برای قرار دادن تجهیزات مختلف تولید می شود. کاپشن شلوار مهندسی سیلور برای کارکنان شاغل در انواع صنایع اعم از نفت، پتروشیمی، عمران و راهسازی، دامداری و مرغداری ، صنایع فلزی و …. مناسب بوده و کاربرد دارد. جنس فلامنت به کار رفته در دوخت این لباس ها مانع از نفوذ آب و رطوبت شده و مناسب استفاده در انواع محیط ها می باشد. در انتهای مقاله لیست قیمت لباس کار سیلوری قرار داده شده است.

 

لباس کار یکسره ی جوشکاری

لباس کار یکسره ی جوشکاری به دلیل آزادی عمل و امکان تعویض آسانی که دارد جزء یکی از پرطرفدارترین انواع لباس کار می باشد. درباره ی مختصات این لباس می توان به زیپ استخوانی، دو جیب در قسمت سینه، دوخت دوسوزنه و رنگ قرمز آن اشاره کرد. جنس این نوع از لباس که معمولا از کتان تولید می شود باعث می شود تا این لباس سبک، فوق العاده راحت، متناسب با استانداردهای جوشکاری و دارای تبادل حرارتی مناسب باشد. تمامی این مزیت ها باعث می شود تا لباس کار یکسره ی جوشکاری به عنوان لباسی ایده آل مورد توجه تمامی افرادی باشد که در کنار راحتی و امکان تحرک بالا به ایمنی و سلامت فردی خود اهمیت می دهند. در انتهای مقاله لیست لبباس کار یکسره قرار داده شده است.

 

لباس کار دوبنده

لباس کار دوبنده که به ان بیلرسوت نیز گفته می شود به خاطر قابلیت هایی که دارد جزء پرکاربردترین انواع لباس کار محسوب می شود. همان گونه که از اسم آن نیز مشخص است این نوع لباس دارای آستین و سرشانه نبوده و به جای آن از دو بند استفاده شده است که امکان تعویض آسان لباس را فراهم کرده و باعث شده است تا برای کسانی که آستین های لباس کار برای آن ها مزاحمت ایجاد می کند گزینه ی مناسبی باشد. این نوع از لباس به خاطر داشتن جیب در قسمت جلو نیز برای همه ی کسانی که در کار خود مجبور به استفاده از ابزار هستند نیز امکان خوبی برای قرار دادن تجهیزات لازم در آن ها فراهم می کند. تولید لباس کار دو بنده در انواع رنگ ها و با انواع پارچه ها نیز دست خریدار را در انتخاب لباس مورد نظر خود باز می گذارد.

لباس کار دوبنده

کلام آخر

در این نوشتار شما با انواع لباس کار اعم از لباس کار ایران خودرویی، لباس کار یکسره ی طرح خلبانی، لباس کار کارگری، کاپشن شلوار مهندسی، لباس کار سیلوری، لباس کار یکسره ی جوشکاری و لباس کار دوبنده و کاربردهای آن آشنا شدید. اصل مهم و اساسی در انتخاب لباس کار مناسب، توجه به راحتی، مقاومت و تناسب آن با نوع شغل و خطرات و تهدید های موجود در آن است. فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا با عرضه ی انواع لباس کار در مدل و طرح های مختلف به شما این امکان را می دهد تا لباس کار مناسب را با بهترین کیفیت و طراحی و البته با قیمت های مناسب تهیه و مورد استفاده قرار دهید. کافی است تا با ورود به این سایت از میان طیف متنوعی از لباس ها، لباس مورد نظر خود را انتخاب و در اسرع وقت آن را در درب منزل خود دریافت نمایید.

لیست قیمت لباس کار

این لیست قیمت بطور مداوم بروز می گردد.

ردیف مدل قیمت
1 لباس کار ایران خودرو 99000 تومان
2 لباس کار یکسره دوبنده 78000 تومان
3 لباس کار کارگر 80000 تومان
4 لباس کار یکسره طرح کانادایی 97000 تومان
5 لباس کار مهندسی الفا شبرنگ دار 99000 تومان
6 لباس کار کاپشن شلوار مهندسی 110000 تومان
7 بلوز شلوار کارگری 68000 تومان
8 لاس کار مهندسی مدل الفا 99000 تومان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا