مبلمان شهری

معرفی قیمت لوازم ورزشی پارک

سرفصل‌های مقاله

 

در این مقاله قصد داریم قیمت لوازم ورزشی پارک را معرفی نماییم. لوازم ورزشی پارکی جزو یکی از مهمترین تجهیزات پارک ها می باشد که در اختیار عموم مردم قرار گرفته اند. با وجود این تجهیزات، همه اعضای خانواده در هر زمان از شبانه روز می توانند حرکات ورزشی و بدنسازی را در پارک انجام دهند و بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای از دستگاه های بدنسازی پارکی استفاده نمایند. وقتی می گوییم لوازم ورزشی پارکی، بدین معنا نیست که این لوازم صرفا جهت نصب در پارک ها تولید شده اند و لاغیر. در واقع این تجهیزات ورزشی مناسب برای نصب در پارک ها، بوستان ها، فضاهای سبز، محوطه مجتمع های مسکونی، حیاط منازل و مکان هایی از این قبیل می باشند.

قیمت لوازم ورزشی پارک

از ویژگی های مهم تجهیزات ورزشی پارک، مقاومت بالا در برابر شرایط محیطی و آب و هوایی مختلف است. همچنین لازم است تحمل وزن بالا را نیز داشته باشند. بنابراین استفاده از متریال با کیفیت و درجه یک جهت تولید آنها امری ضروری می باشد. این وسایل عموما از جنس فلز آهن و آلیاژهای آن مانند فولاد ضد زنگ ساخته می شوند. بدنه آنها توسط یک لایه رنگ الکترواستاتیک مقاوم پوشش داده شده است. پایه های محکم آنها با دقت و با حفظ نکات ایمنی، به وسیله پیچ و مهره بر روی سطح زمین نصب می شوند. در ادامه به معرفی چند نمونه از تجهیزات ورزشی پارکی و چگونگی عملکرد آنها می پردازیم. در ضمن لیست قیمت لوازم ورزشی پارک را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

معرفی لیست قیمت لوازم ورزشی پارک

1-دستگاه گام زن پارکی:

دستگاه گام زن پارکی دارای دو پدال متحرک است. دسته یا دسته های این دستگاه ثابت هستند. کار با آن بدین شکل است که دسته ها را گرفته و پاها را بر روی پدال قرار می دهید و به شکل پاندولی به چپ و راست و یا عقب، جلو حرکت می دهید. این ورزش اثرات مثبتی بر روی ماهیچه های شکم، پا و کمرو همچنین بهبود ضربان قلب دارد.

2-دستگاه اسکی فضایی پارکی:

از دیگر لوازم ورزشی پارکی مفید می باشد. ورزش با آن یک ورزش هوازی و چربی سوز بوده و برای کاهش وزن بسیار مؤثر است. دستگاه اسکی فضایی پارکی دارای دو پدال برای قرار گرفتن پاها بر روی آن و دو دسته متحرک است که با نگه داشتن آنها توسط دست ها، حرکات دورانی پا ها به دست منتقل شده و هماهنگ با هم حرکت خواهند کرد.

قیمت لوازم ورزشی پارک

 

3-دستگاه بارفیکس پارکی:

دستگاه بارفیکس پارکی از جمله دستگاه های ورزشی مفید است. متناسب سنین مختلف طراحی شده است و همه افراد می توانند از آن استفاده کنند. طریقه استفاده از آن به این صورت است که دسته های آن را محکم می گیرید و بدن را به آرامی به سمت بالا می کشید و پا ها را از زمین جدا می کنید. این ورزش موجب تقویت ماهیچه های اندام فوقانی می شود.

4-دوچرخه ثابت پارکی:

دوچرخه ثابت پارکی، زمینه ای فراهم کرده است که با وجود زندگی آپارتمان نشینی امروزی و عدم وجود شرایط مناسب جهت انجام ورزش دوچرخه سواری، تمام افراد جامعه بتوانند این ورزش سالم را انجام دهند. انجام حرکات ورزشی با دستگاه دوچرخه سواری ثابت یک ورزش هوازی محسوب می شود. از مزایای استفاده از این دستگاه می توان به چربی سوزی، کاهش استرس، تقویت ماهیچه ها و.. اشاره کرد.

5-دستگاه پرس سرشانه پارکی:

دستگاه پرس سرشانه پارک یک وسیله ورزشی مفید جهت تقویت عضلات سرشانه و رفع گرفتگی و کرختی سرشانه ها می باشد. برای استفاده از آن، بر روی صندلی آن می نشینید و دسته ها را با دست گرفته و به سمت پایین می کشید و سپس به آرامی به سمت بالا بر می گردانید. دستگاه بدنسازی پارک

6-دستگاه مسگری پارکی:

دستگاه مسگری پارک جزو معروف ترین دستگاه های بدنسازی می باشد که عضلات کمر، شکم و ران را درگیر می کند. کار با آن بسیار ساده است به این صورت که بر روی صفحه گردان آن می ایستید و دسته ها را محکم می گیرید. بدون حرکت دادن پاها و تنها با چرخش کمر و ساق پا به طرفین، حرکات ورزشی مسگری را انجام می دهید.

7-لوازم ورزشی و بدنسازی ۱۰ کاره پارکی:

این وسیله جزو کامل ترین لوازم ورزشی و در واقع در بر گیرنده ۱۰ دستگاه ورزشی می باشد. دستگاه مسگری، دستگاه گام زنی، بارفیکس و.. از اجزای تشکیل دهنده این مجموعه می باشند. قیمت تهیه این محصول نسبت به تهیه تک تک این دستگاه ها به صورت جداگانه مقرون به صرفه تر خواهد بود.

کلام آخر در مورد قیمت لوازم ورزشی پارک

وسایل ورزشی پارکی از مواد اولیه بسیار با کیفیت تولید شده و طبق استاندارد های روز طراحی می شوند. توسط افراد با سابقه ساخته شده و نهایت دقت در رعایت نکات ایمنی در این امر به کار رفته است. به همین دلیل به جرأت می توان گفت قیمت این وسایل در مقابل کیفیت و طول عمر آنها رقم بسیار ناچیز و نزدیک به صفر است. ایمن ترافیک کالا به عنوان تولید کننده و گرد آورنده انواع لوازم ورزشی با کیفیت سعی در انجام خدمات با کیفیت در راستای حفظ سلامت افراد جامعه دارد. برای نمونه لیست قیمت تعدادی از آنها در زیر قرار گرفته است.

 

 

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. خدا قوت، قیمت میز شطرنج پارکی چنده؟ تنوع محصولات به شکلی هست مد نطر من مدل های فلزی می باشد

    1. با سلام، قیمت میز شطرنج پارکی با توجه به جنس و ابعاد با هم متفاوت هستند. در ایمن ترافیک کالا میز شطرنج بتنی و فلزی پارکی به فروش می رسد. با مراجعه به لندینگ وسایل ورزشی پارکی می توانید با تنوع محصولات آشنا شوید.

  2. خیلی عالیه که با خرید تجهیزات ورزشی پارکی می توان پارک رو به حیاط خونه اورد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا