شهر و جادهتجهیزات ترافیکی

نحوه ساخت مخروط ترافیکی چگونه است

در این مقاله از ایمن ترافیک کالا قصد داریم نحوه ساخت مخروط ترافیکی و طریقه درست کردن مخروط را به طور کامل شرح دهیم. مخروطی ترافیکی یا کله قندی ترافیکی در خیابان و بزرگراه ها برای ایمن کردن موقت مسیر به کار می رود. اگر لازم به استفاده طولانی مدت از این دسته تجهیزات ترافیکی شهری باشد، باید موانع ترافیکی مستحکم تر و سنگین تری را انتخاب کرد. ( جهت خرید کله قندی ترافیکی در انواع مختلف کلیک کنید )

 

لیست قیمت انواع کله قندی ترافیکی

اولین تولید کننده مخروط ترافیکی

تاریخچه مخروط ترافیکی به سال 1914 بر می‌گردد که اولین مخروط توسط Charles P. Rudabaker ساخته شد. البته در آن زمان حق امتیاز و اهمیتی به او داده نشد.

در نهایت در سال 1958 در انگلستان اولین مخروط ترافیکی در شهر استفاده شد. شخصی به نام دیوید مورگان اولین کسی بود که این موانع ترافیکی را به شکلی که امروزه در خیابان ها دیده می شود تولید کرد. روش ساخت مخروط ها به این صورت بود که در ابتدا کله قندی ها از بتن یا چوب ساخته می شدند، اما مخروطی های امروزی در دو نوع پلاستیکی و لاستیکی تولید می شوند ( که تحمل ضربه را داشته باشند ). برای دید بهتر این مخروطی ها در شب، از نصب برچسب های شبرنگ بر روی بدنه آن استفاده می کنند. همچنین لازم است این دسته از موانع ترافیکی قابل حمل بوده و به راحتی جا به جا شوند. امروزه این موانع به رنگ نارنجی یا قرمز در سایزهای مختلف تولید می شوند.

 

برای خرید تجهیزات ترافیکی و خرید مخروط ترافیکی از فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا می توانید سفارش خود را به هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری انجام دهید.


درباره استوانه ترافیکی بیشتر بدانید.


بیشتر بخوانید: شماره پلاک های شهر های ایران

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا