تجهیزات پلیس

ماشین پلیس دبی

سرفصل‌های مقاله

در این متن به برسی 10 ماشین پلیس دبی می‌پردازیم که جزء بهترین ماشین پلیس هایی هستند که در بین دیگر کشور ها دیده می‌شوند. بیشتر این ماشین پلیس ها تقویت شده هستند و دارای سیستم های پیچیده ای هستند که همه ماشین های پلیس دارای این ویژگی های خاص نیستند.

به طور معمول کشور هایی که در حاشیه ی خلیق فارس قرار دارند دارای ماشین های قوی و خوبی هستند و برای تعقیب و گریز های شهری می‌توانند بهترین انتخاب باشند. در ادامه با بهترین ماشین پلیس دبی آشنا خواهیم شد.


سخت ترین آزمون رانندگی در جهان در کدام کشورها برگزار می‌شود؟ در ایمن ترافیک مگ بخوانید.


ماشین پلیس دبی چه مدل هایی دارد؟

ماشین هایی مثل پورشه پانامرا، فورد موستانگ جی تی، شرولت کامارو و بنتلی تی جی و ماشین های دیگری که مانند این ها جزء ماشین پلیس های برتر هستند در دبی دیده می‌شوند.

Brabus G 700

شرکت ماشین سازی دوبی در سال1977 تاسیس شد و یکی از بزگترین شرکت های فروش ماشین در دبی است. این شرکت اولین ماشین خود را در سال 1979 به فروش رساند در سال 2013 دبی یکی از ماشین های سنگین 690 اسب بخاری مرسدس را خرید. این ماشین ها جزء بهترین ماشین ها برای گشت در صحراها در ناوگان پلیس دبی است.

ماشین پلیس دبی

 

Audi R8 V10

این ماشین های پر قدرت از سال 2008 جزء پر طرفدار ترین ماشین ها برای پلیس دبی بوده و موتور 525 اسب بخار که از شرکت گالاردو است سرعت صفر تا 100 را در زیر 4 ثانیه تامین می‌کند. می‌توان گفت این موتور جزء پرقدرت ترین موتور هایی هست که در دبی به عنوان ماشین پلیس استفاده می‌شود.

 

ماشین پلیس دبی

McLaren MP4-12C

در حال حاضر این ماشین در منطقه پالم طرفداران زیادی دارد. این ماشین به عنوان ماشین پلیس دبی در سطح این کشور در حال کار کردن است. شرکت سازنده این خودرو از سال 1992 تاسیس شده و موتور آن دارای قدرت 604 اسب بخار است که جزء برترین ها در لیست ماشین ها است.

ماشین پلیس دبی

Nissan GT-R

این ماشین که به قیمت 100000 دلار در دبی به فروش می‌رسد جزء بهترین ماشین ها در دبی است که طرفداران بسیار زیادی نیز دارد. نیسان جی تی آر دارای قدرت 545 اسب بخار و جزء پنج ماشین برتر دنیا است که به عنوان ماشین پلیس دبی فعالیت می‌کند. سرعت این ماشین بالای 196 مایل بر ساعت است که پلیس دبی در سال 2013 این ماشین را خریداری و به ناوگان خود اضافه کرد.

ماشین پلیس دبی

Mercedes-Benz SLS AMG

این ماشین مدل جدیدی از مرسدس بنز است که جدید ترین ماشین در 10 ماشین برتر برای ماشین پلیس دبی است که به دلیل حجم موتور 6300 سی سی به عنوان ماشین پلیس دبی انتخاب شده است. قدرت موتور این ماشین 539 اسب بخار بوده و سرعت صفر تا 100 را در عرض 3.6 ثانیه طی می‌کند.

ماشین پلیس دبی جدید

Bugatti Veyron

بوگاتی ویرون جزء بهترین ماشین ها است و در یک برهه زمانی گران ترین ماشین بوده است ولی امروزه با آمدن مدل های جدید تر به بازار این ماشین از لیست گران ترین ماشین ها حذف شده است. بوگاتی ویرون به طور سفارشی در بازار وجود دارد و مشتری ها قبل از خرید می‌توانند رنگ و طرح ماشین خود را انتخاب کنند. این خودرو در سال 2014 به عنوان بهترین ماشین پلیس دبی معرفی شد.

ماشين هاي پليس دبي

Aston Martin One-77

استون مارتین از گران ترین و پر قدرت ترین خودرو ها در انگلستان است. از  این خودرو  فقط 77 عدد وجود دارد که اولین آن مدت کمی پس از تولید به دلیل تصادف از بین رفت و در حال حاضر تنها 76 عدد از این ماشین پلیس گران در دنیا وجود دارد که یکی از آنها در دبی ماشین پلیس است. قیمت این ماشین های کمیاب در ابتدا 1.5 میلیون دلار بوده که در آن زمان جزء گران ترین ماشین ها بود، ولی در حال حاضر این ماشین ها از لیست گرا نترین ماشین ها خارج شده اند ولی هنوز در لیست برترین ماشین های جهان قرار دارند.

ماشین پلیس در دبی

Lamborghini Aventador

این ماشین گران و با ارزش که به عنوان ماشین پلیس دبی در حال کار کردن است. لامبورگینی اونتادور سرعت صفر تا صد را در عرض سه ثانیه طی می‌کنند که این ویژگی باعث شده این ماشین در لیست ماشین پلیس دبی قرار بگیرد. سرعت این ماشین خارق العاده می‌تواند به 217 مایل بر ساعت برسد.

عکس ماشین پلیس دبی

Ferrari FF

این ماشین از بهترین ماشین های پلیس است که در دبی استفاده می‌شود و در مناطق ثروتمند دبی بیشترین رفت و آمد را دارد. بیشتر این ماشین هایی که به عنوان ماشین پلیس استفاده می‌شوند باید نسبت به چیزی که از کارخانه خارج می‌شود تقویت شده و خصوصیت هایی که مورد نیاز پلیس ها هستند را داشته باشند.

ماشين پليس دبي

BMW i8

این ماشین پلیس دبی آخرین مورد در لیست ما و جزء بهترین ماشین های پلیس در دبی است و طرفداران زیادی هم میان مردم عادی و هم میان پلیس ها دارد. از ویژگی های خوب و بارز این ماشین ها می‌توان این را گفت که موتور این ماشین 357 اسب بخار است و سرعت آن 155 مایل بر ساعت است که از آن یک ماشین فوق حرفه ای می‌سازد.

ماشینهای پلیس دبی

همانطور که در متن خواندید ماشین پلیس دبی و تجهیزات پلیس آنها با توجه به ماشین های مردم عادی باید بسیار پیشرفته تر و قوی تر از ماشین پلیس در ناوگان سایر کشورها باشد تا قابلیت گرفتن خودروهای لوکس مردم و گشت زنی در کویر را برای ماموران پلیس فراهم کند.

 

خرید چراغ پلیسی

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا