شهر و جادهتجهیزات پلیس

ماشین پلیس آمریکا – لیست محبوب‌ترین‌ها

سرفصل‌های مقاله

ماشین پلیس آمریکا همیشه جزء محبوب‌ترین ماشین پلیس‌ها در جهان بوده است و برای مردم جذاب بوده است که پلیس آمریکا از چه خودروهایی استفاده می‌کند. در طول تاریخ شاهد تغییرات زیادی در رویکرد پلیس آمریکا در استفاده از خودروهای متنوع به عنوان ماشین پلیس آمریکا بوده‌ایم. در میان این ماشین پلیس‌ها بعضی با اقبال بیشتری مواجه شده و محبوبیت بیشتری میان مردم داشته‌اند. در این مقاله به معرفی محبوب‌ترین‌ ماشین پلیس‌ها در آمریکا می‌پردازیم. مطمئناً در این لیست با نام‌های جالب توجهی مواجه خواهید شد که بعضاً دور از انتظار خواهد بود. مجله ایمن ترافیک از شما دعوت می کند تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

 

فورد ویکتوریا (Ford Crown Victoria)

استفاده از مدل‌های قدیمی‌تر فورد ویکتوریا به عنوان ماشین پلیس آمریکا در سال 1979 آغاز شد. مدل‌های بدی این خودرو در سال 1992 وارد ناوگان پلیس این کشور شد و در ادامه نسل بعدی این خوردو به عنوان یکی از محبوب‌ترین و پرقدرت‌ترین ماشین‌های پلیس آمریکا، در سال 1998 وارد ناوگان پلیس شده و تا سال 2011 به کار خود ادامه داد. این خودرو دارای یک موتور 4.6 لیتری 8 سیلندر است که دارای قدرت بسیار بالایی است. طراحی این خودرو به شکلی بود که بعد از شدیدترین برخوردها تعمیر بدنه خودرو نیازی به تعمیر اساسی شاسی نداشت و در کوتاه‌ترین زمان این ماشین پلیس به حالت عملیاتی باز می‌گشت.

 

خرید تجهیزات پلیسی

 

 دوج چارجر (Dodge Charger)

دوج چارجر که یک خودروی قدرتمند دیفرانسیل عقب است نیز به عنوان ماشین پلیس آمریکا استفاده شده است. این خودرو برای اولین بار در سال 2005 به بازار معرفی شد و پلیس در سال 2006 شروع به استفاده از خودرو کرد. این خودروها برای استفاده پلیس دچار تغییراتی شدند و دارای امکانات امنیتی بهتری هستند. این خودرو از یک موتور V8 340 اسب بخاری بهره می‌برد که بیشینه سرعت آن به 146 مایل بر ساعت می‌رسد. مدل V6 3.5 لیتری این خودرو نیز به دلیل کاهش بودجه نیروهای امنیتی آمریکا مورد استقبال پلیس قرار گرفت. این خودرو در بین سال‌های 2011 تا 2015 نام این خودرو در صدر لیست بهترین ماشین پلیس آمریکا قرار داشت.

 

ماشین پلیس در آمریکا

 


بیشتر بخوانید : معرفی مدل های ماشین پلیس دبی


فورد موستانگ (Ford Mustang SSP)

این خودرو نیز محبوب‌ترین ماشین پلیس آمریکا در زمان خود بود. این خودرو به صورت گسترده، بین سال‌های 1982 تا 1993 وارد ناوگان پلیس کنترل ترافیک آمریکا شد. این خودرو که یک خودروی اسپرت محسوب می‌شود، به منظور استفاده در بزرگراه‌ها مورد توجه پلیس قرار گرفت و با اینکه از تاریخ تولید این خودروها سال‌ها می‌گذرد، همچنان از آن در نقاط مختلف آمریکا استفاده می‌شود. این خودرو از یک موتور V8 5 لیتری بهره می‌برد و در دو مدل هاچ‌بک و کوپه به ناوگان پلیس اضافه شد.

 

شورلت کامارو Z28 (Chevy Camaro Z28 B4C)

این خودرو محبوب‌ترین ماشین پلیس آمریکا بین سال‌های 1991 تا 2002 بوده است. جنرال موتور این خودرو را با مجموعه‌ای از امکانات در قالب یک بسته به نام B4C برای پلیس تجهیز شده است. این خودرو از یک موتور V8  بهره می‌برد و بیشترین محبوبیت را در پلیس بزرگراه کالیفرنیا داشته است. با این حال به واسطه موتور قدرتمند در بقیه ایالت‌ها نیز از آن به صور گسترده استفاده می‌شد. بیشینه سرعت این خودرو 145 مایل بر ساعت است که نشان‌دهنده قدرت بالای آن است.

 

شورلت کاپریس (Chevrolet Caprice PPV)

شورلت کاپریس که در پاییز سال 2009 به عنوان ماشین پلیس آمریکا به این ناوگان اضافه شد یکی از محبوب‌ترین‌های این لیست یه شمار می‌آید. نسل قبلی خودرو بین سال‌های 1991 تا 1996 به عنوان ماشین پلیس مورد استفاده قرار می‌گرفت. این خودرو با دو موتور V8 6 لیتری و V6 3.6 لیتری برای نیروهای امنیتی طراحی شده است. در این خودرو از امکانات بیشتری به نسبت خودروهای عمومی استفاده شده که به منظور تسهیل خدمات نیروهای پلیس مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

لیست خرید چراغ گردان پلیس

فورد تاروس (Ford Taurus)

بعد از وفقیت فورد ویکتوریا به عنوان ماشین پلیس آمریکا و مواجه شدن با اقبال عمومی، فورد تصمیم گرفت فورد تاروس را به عنوان جانشینی برای این خودرو در نیروهای امنیتی معرفی کند. این خودرو از موتور قدرتمند فورد موستانگ، که یک موتور V6 3.72 لیتری است، بهره می‌برد. این خودرو با 365 اسب بخار قدرت، یکی از قدرمتندترین ماشین پلیس‌های آمریکا محسوب می‌شود. در سال 2015 فورد، تاروس را با امکانات و انتخاب‌های بیشتر از بین موتورهای مختلف به پلیس آمریکا معرفی کرد.

 

شورلت ایمپالا (Chevrolet Impala PPV)

از سال 1977 که اولین مدل شورلت ایمپالا به عنوان ماشین پلیس آمریکا معرفی شد، جنرال موتور در بازه‌های زمانی مختلف، مدل‌های گوناگونی از ایمپالا را به عنوان ماشین پلیس آمریکا طراحی کرده است. نسل فعلی ایمپالا از سال 2006 وارد ناوگان پلیس آمریکا شد و در حال حاضر از یک موتور V6 3.6 لیتری بهره می‌برد. از این خودرو بیشتر در ایالات شرقی آمریکا استفاده می‌شود و در میان نیروهای امنیتی دارای محبوبیت قابل توجهی است.

 

 

مرسدس بنز کلاس M (Mercedes Benz M class)

شاید کمتر نام مرسدس را به عنوان ماشین پلیس آمریکا شنیده باشید، ولی جالب است بدانید که پلیس تاسکالوسا از خودروی شاسی بلند مرسدس بنز در یک طرح آزمایشی در سال 2005 استفاده می‌کرده است. در این طرح از تعداد محدودی مرسدس بنز Mکلاس استفاده شد و با اینکه این طرح نتایج قابل قبولی داشت، استفاده از این خودرو به دلیل قیمت تمام شده زیاد آن در سراسر اداره‌های پلیس آمریکا میسر نشد.

 

عکس ماشین پلیس آمریکا

هامر (Hummer H1)

این خودرو که در سال 1998 به عنوان ماشین پلیس آمریکا معرفی شد، در واقع یک خودروی نظامی بوده است که از یک موتور 6.5 لییتری دیزلی بهره می‌برد. بیشینه سرعت این خودرو به شکل باورنکردنی به 100 مایل بر ساعت نیز می‌رسد که حتی برای تعقیب گریز مناسب است. با اینکه این خودرو از محبوب‌ترین ماشین پلیس‌های آمریکاست، به دلیل مصرف سوخت زیاد و عدم صرفه اقتصادی، چندان مورد توجه نیروهای پلیس قرار نگرفته است.

 

شورلت تاهو (Chevrolet Tahoe SSV/PPV)

این خودرو در سال 1997 به عنوان ماشین پلیس آمریکا معرفی شد و تا به امروز از مدل‌های مختلف آن در سراسر آمریکا استفاده می‌شود. از این خودرو به عنوان پلیس شهری و بزرگراه استفاده می‌شود و در میان مردم و نیرو‌های امنیتی دارای محبوبیت بسیار زیادی است.

 

دوج دورانگو (Dodge Durango SSV)

دوج دورانگو که یکی از آخرین محصولات دوج است با دو موتور V6  3.6 لیتری و V8 6.7 به عنوان ماشین پلیس آمریکا معرفی شده است. این خودروها دارای امکاناتی اضافه بر مدل‌های شهری است و یکی از محبوب‌ترین خودورهای پلیس به شمار می‌آید. ردیف سوم صندلی‌های این خودرو برای استفاده پلیس حذف شده است تا فضای بیشتری برای حمل تجهیزات پلیس در اختیار قرار دهد.

 

فورد اکسپدیشن (Ford Expedition SSV)

این خودرو که در سال 2006 به عنوان ماشین پلیسب آمریکا معرفی شد، تا به امروز جزء یکی از پرطرفدارترین خودروهای آمریکا بوده است. این خودرو با دو موتور  V8 5.4 لیتری و V6 3.5 لیتری برای رقابت با شورلت سابربن به بازار معرفی شد. از این خودرو در ارگان‌های مختلفی مانند اورژانس، آتش نشانی و پلیس استفاده می‌شود. این خودرو برای استفاده پلیس، دارای امکانات بیشتری نسبت به مدل عادی آن است و در سراسر آمریکا مورد توجه نیروهای امنیت قرار گرفته است.

 

فورد اکسپلورر (Ford Explorer SSV)

این خودرو نه تنها به عنوان ماشین پلیس آمریکا، بلکه در میان مردم هم با اقبال عمومی مواجه شد و یکی از محبوب‌ترین شاسی بلندهای تاریخ آمریکا است. از این خودرو نیز در ارگان‌های مختلف مانند آنش نشانی‌ها، اورژانس و نیروهای امنیتی استفاده می‌شود. این خودرو از یک موتور V6 3.7 لیتری بهره می‌برد و با قدرت 365 اسب بخار، یکی از قدرتمندترین خودروهای پلیس آمریکا به شمار می‌آید. این خودرو، خودروی مورد علاقه گشت بزرگراه‌های ایالت کالیفرنیا است ولی در تمام آمریکا به صورت گسترده از آن استفاده می‌شود.

 

ماشین پلیس آمریکا فورد

جیپ چروکی (Jeep Cherokee PPV/SSP)

این خودرو در اوایل دهه 90 میلادی به عنوان ماشین پلیس آمریکا معرفی شد. تولید این خودرو تا سال 2001 ادامه داشت ولی همچنان از آن در نیروهای امنیتی استفاده می‌شود. مدل بعدی جیپ چروکی، جیپ لیبرتی است که به بازار معرفی شد و به آرامی جای جیپ چروکی را در نیروهای امنیتی آمریکا گرفت. در این مقاله به معرفی انواع ماشین پلیس آمریکا و محبوب‌ترین آنها پرداختیم. این خودروها نه تنها بین مردم آمریکا که بین مردم دیگر دنیا هم طرفداران بسیار زیادی دارد، و این خودروها همیشه مورد توجه تمام مردم دنیا بوده‌اند. این خودروها همیشه از بین قدرتمندترین خودروهای آمریکا انتخاب می‌شوند و دارای امکانات بیشتری نسبت به خودروهای عادی هستند.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا عرضه کننده تجهیزات پلیسی شامل انواع چراغ پلیسی ، چراغ فلاشر پلیسی و… می باشد.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. عالی هستن این ماشینا فقط انواع چراغ گردان پلیسی نگاه کنید چقدر زیبا و حرفه ای هستن

  2. با خرید چراغ گردان امداد و نصب آونها رو ماشین زیبایی اون رو چند برابر کردن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا