شهر و جادهتجهیزات ترافیکی

بشکه ایمنی چیست؟

سرفصل‌های مقاله

یکی از تجهیزات ایمنی مهمی که در راه ها مورد استفاده قرار می گیرد، بشکه ایمنی است.که توسط تولید کننده بشکه های ترافیکی ساخته و در محل های خاصی.برای توجه دادن و کاهش تصادفات نصب می شود. ایمنی در راه ها یکی از مهم ترین و اساسی ترین نکاتی است.که می بایست در هر جاده ای تا حد ممکن اجرا شود. در این مقاله قصد داریم تا در مورد بشکه های ایمنی،.مشخصات، کاربردهای آن و خرید و فروش بشکه ترافیکی اطلاعات.کاملی را در اختیار شما قرار دهیم.

 

بشکه ایمنی چیست؟

بشکه ایمنی که به آن بشکه ترافیکی نیز گفته می شود، از جمله تجهیزات ترافیکی است، که جهت برقراری امنیت در جاده ها و خیابان ها کاربرد بسیاری دارد. با وجود آن که برخی از اتومبیل های پیشرفته ی امروزی، دارای انواع سنسور هستند، اما باز هم نیاز به تجهیزات ترافیکی در جاده ها و سطح خیابان های شهر، ضروری به نظر می رسد. این بشکه ها معمولا وظیفه جدا کننده ها را بر عهده دارند و از آن ها در دوربرگردان ها نیز زیاد استفاده می شود.

 

لیست قیمت انواع بشکه ترافیکی

از بشکه ایمنی ترافیکی در جاده ها و خیابان ها برای کنترل ترافیک و سرعت و همچنین به عنوان علامتی جهت هشدار و راهنمایی استفاده می شود. اما استفاده ی رایج از آن ها به عنوان هشدار خطر می باشد. برای مثال در نزدیکی کارخانه ها، جاده هایی که در حال و ساخت و ساز هستند و … از بشکه های ایمنی ترافیکی برای هشدار به رانندگان استفاده می شود. از بشکه های ترافیکی به عنوان هشدار دهنده های ساخت و ساز در مسیر جاده ها نیز استفاده می شود چون به علت نوع شکل شان مانع بیشتری را برای دیدن ایجاد می کنند. البته این وسیله بسته به نظر کارشناسان مربوطه می تواند دارای کاربردهای مختلف زیادی باشد.

قیمت بشکه ترافیکی

 

تاریخچه بشکه ایمنی

بشکه ترافیکی برای اولین بار با نام درام در ایالات متحده به کار گرفته شده است و بعدها در کشورهای دیگر جهان استفاده از آن مرسوم شد. این نوع بشکه های ایمنی به جای مخروط ها مورد استفاده قرار می گرفت چون هم بزرگتر و قابل دیده شده بوده و هم در مقابل ضربه دارای مقاومت بیشتری است. بشکه های ایمنی در دهه های 80 و 90 میلادی معمولاً از جنس فلز بودند. چون بشکه های فلزی وزن زیادی داشتند و همچنین ضربات سنگینی به وسایل نقلیه ای که به آن ها برخورد می کردند وارد می کردند، در اواسط دهه ی 90 میلادی جای خود را به بشکه های ایمنی پلاستیکی دادند. شروع استفاده از بشکه ایمنی به سال ۱۹۹۰ در امریکا بر می گردد که با رنگ نارنجی در آن برای ایجاد ایمنی بیشتر در راه ها استفاده می شده است و همچنان نیز ادامه دارد. در ایران نیز چند سالی است که از این وسیله ایمنی استفاده می شود البته رنگ آن زرد است و در عملیات عمرانی بسیار پرکاربرد می باشد.

قبل از ساخته شدن این نوع بشکه ایمنی، معمولا از بشکه های فلزی که با آب و شن پر و رنگ شان نارنجی بود استفاده می کردند که این وسایل به علت سنگینی زیاد برای حمل و نقل و هم چنین ایجاد خسارت های زیاد در هنگام تصادفات احتمالی کنار گذاشته شده و جای خود را به بشکه ایمنی دادند. بشکه ایمنی معمولاً از ماسه، شن و یا آب پر می شود و میزان استفاده از ماسه و شن در آن بستگی به محل استفاده از آن دارد.

 

قیمت بشکه ترافیکی

 

مشخصات فنی بشکه ترافیکی

بشکه ایمنی در مسیرها و مکان های حادثه خیز مورد استفاده قرار می گیرد و علاوه بر هشدار دهنده بودن، در هنگام تصادفات نیز تاثیرات بسیار زیادی بر کاهش تلفات خواهد داشت. بشکه ترافیکی 7 کیلویی در سایز ها و با مشخصات فنی مختلفی تولید و استفاده می شود که در این قسمت در مورد آن بیشتر توضیح می دهیم.

 

مشخصات عمومی بشکه ایمنی

بشکه ترافیکی معمولا با قطرهای یکسان و در اندازه های مختلفی چون کمتر از ۱۰۰ سانتی متر، ۱۰۵ سانتی متر و بیشتر از ۱۰۵ سانتی متر و بسته به خواسته پیمانکاران و نوع استفاده از این وسایل تولید می شود. در قسمت بالای این بشکه نیز از شبرنگ های خاص و به اصطلاح مهندسی استفاده می شود که به خوبی از فاصله دور آن را به نمایش در می آورد. مواد اولیه به کار رفته در بشکه ترافیکی از نوعی مواد پی وی سی می باشد که به نوعی پلیمر بوده و در آن از انتی استاتیک و انتی یووی استفاده شده است. این مواد به علت داشتن خاصیت مقاومت و انعطاف پذیری بالا می توانند برای این کار بسیار مناسب باشند.

برای اطلاع از لیست قیمت بشکه و نیوجرسی ترافیکی می توانید با کارشناسان ایمن ترافیک کالا تماس بگیرید.

 

خرید مانع ترافیکی

خرید بشکه ترافیکی

بشکه های ایمنی ارائه شده از سوی ایمن ترافیک کالا، ضربه گیر هستند.و نه تنها خود در برابر هر گونه ضربه مقاوم می باشند،.بلکه کمترین آسیب را به ضربه زننده وارد می کنند. علاوه بر این، می توانید شبرنگ ترافیکی این.بشکه ها را نیز از ایمن ترافیک کالا تهیه کنید.

 

قیمت بشکه ایمنی

فروشگاه آنلاین ایمن ترافیک کالا، انواع جدا کننده ترافیکی.مانند: بشکه ترافیکی، بولارد ترافیکی، نیوجرسی، نیوجرسی 2 متری، کاشن تانک و … را با قیمت های مناسب و بهترین کیفیت به مشتریان خود عرضه می دارد. برای اطلاع از قیمت بشکه پلاستیکی ترافیکی و آشنایی با شرکت های تولید کننده بشکه ترافیکی می توانید فروشگاه ایمن ترافیک کالا را بررسی کنید.

به طور کلی بشکه ایمنی در بزرگراه ها، کارخانه ها و محیط های صنعتی بزرگ بیشترین کاربرد را دارد. انواع مختلف بشکه های ترافیکی با آب و یا شن پر می شوند تا در جای خود ثابت بمانند. استفاده از این تجهیزات ترافیکی موجب کاهش خطرات و افزایش ایمنی می شود. اگر چه انتخاب و خرید بشکه ترافیکی به نیاز و هدف اصلی شما بستگی دارد،.اما اگر درک درستی از محصول مورد نیاز خود نداشته باشید،.ممکن است با مشکلات متعددی مواجه شوید. پس با کارشناسان ایمن ترافیک در تماس باشید،.تا آنها شما را در جهت خریدی بهتر راهنمایی کنند.

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. سلام برای جلو ساختمون خرید بشکه ترافیکی تو چه ابعادی رو پیشنهاد میدید

    1. با سلام، برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه خرید بشکه ترافیکی به شما پیشنهاد می کنم با شماره های داخل سایت تماس بگیرید. اما به صورت کلی خرید بشکه ترافیکی 85 سانتی متریبهترین گزینه برای قرار دادن در کارگاه های ساختمانی می باشد.

  2. خرید بشکه ترافیکی آنلاین شده؟ چه جالب به چه صورت می تونیم خرید کنیم حالا

    1. سلام، بله ایمن ترافیک کالا با تولید انواع تجهیزات ترافیکی و فروش آنها به صورت آنلاین تلاش دارد محصولات را با قیمت واقعی به دست مصرف کننده برساند. در صورت تمایل به خرید بشکه ترافیکی و دیگر تجهیزات ترافیکی می توانید به لندینگ بشکه ترافیکی مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا