راهنمای خرید

با خرید انواع جدا کننده ترافیکی ایمنی را افزایش دهید

سرفصل‌های مقاله

در این مقاله قصد داریم انواع جدا کننده ترافیکی را به شما معرفی نماییم. برقراری نظم و مقررات ترافیکی در سطح مناطق شهری و بزرگراه ها مسئله مهمی است که نیاز به توجه بالا و استفاده از تجهیزات ترافیکی و ایمنی استاندارد دارد. بدین منظور شما می توانید با خرید جدا کننده های ترافیکی ایمنی را ارتقا دهید.

 

خرید اینترنتی تجهیزات ترافیکی

اهمیت برقراری نظم در سطح شهر

ایجاد نظم و برقراری آن در سطح شهر و خارج از آن از اهمیت بسیاری برخوردار است. بسیاری از حوادث و تصادفات دلخراش در اثر عدم دسترسی به تجهیزات ایمنی، جدا کننده های ترافیکی و علائم راهنمایی و رانندگی اتفاق افتاده است. از این رو توجه به مسائل ایمنی و رعایت مقررات لازم می تواند بسیاری از مشکلات را کاهش دهد. بزرگترین حوادث معمولا درشرایط خطرآفرینی مانند دور برگردان ها، مناطقی که نور کمی دارند و محل های در دست احداث صورت می پذیرند. وجود جدا کننده های ترافیکی استاندارد می تواند از وارد آمدن آسیب های جدی به خودرو و سرنشینان را به حداقل رسانده و بروز خطرات را کاهش دهند. جدا کننده ترافیکی بر حسب نیاز انواع مختلفی دارند، که در ادامه این مقاله به معرفی هر یک و بر شمردن مزایای استفاده از آن خواهیم پرداخت.

برای مشاهده لیست قیمت جداکننده پارکینگ به فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا مراجعه کرده و نسبت به خرید محصول مورد نظر خود اقدام نمایید

 

خرید تجهیزات ترافیکی استاندارد

خرید و استفاده از تجهیزات ترافیکی و ایمنی استاندارد نقش موثری در کاهش خسارات و صدمه های ناشی از آن دارد. بسیار دیده شده که وجود تجهیزات غیر استاندارد نه تنها کمکی به کاهش خسارات نداشته است، بلکه میزان صدمات را افزایش می دهد.

تجهیزات ترافیکی استاندارد دارای مشخصه ها و ویژگی های ممتازی هستند، که با شناخت آن ها می توان بهترین ها را برای کاهش حادثه به کار گرفت. تجهیزات ایمنی به عنوان جدا کننده ترافیکی یک منطقه خاص، محل نصب علائم هشدار دهنده، محافظت از خودرو در دور برگردان ها، دفع ضربات سنگین در اثر برخورد اتومبیل، نشانه گذاری، تعیین محدوده، مدیریت ترافیک و مواردی از این دست به کار می روند. از این رو استفاده از بهترین تجهیزات که دارای خاصیت انعطاف پذیری باشند و علاوه بر جلوگیری از تصادفات، خسارات را نیز به حداقل برسانند، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. انواع جدا کننده ترافیکی در شمار مهم ترین تجهیزات ایمنی و ترافیکی قرار دارند.

 

جدا کننده ترافیکی

جدا کننده ترافیکی

جدا کننده های ترافیکی و انواع آن مهم ترین کنترل کننده های ترافیکی محسوب می شوند که دارای ابعاد، جنس و خاصیت کاربردی ویژه ای می باشند. عموم استفاده از جدا کننده ترافیکی، در تعیین مسیر، ضربه گیری، مناطق شهری، اتوبان ها و … می باشد. جنس تشکیل دهنده تجهیزات جدا کننده ایمنی از پلاستیک، بتن و فلز است. این جدا کننده های ترافیکی مدرن به آسانی قابل نصب و حمل و نقل هستند و می توان به کمک آن ها مقدار زیادی در هزینه های جانبی و نگهداری های پس از نصب صرفه جویی کرد.

کیفیت جدا کننده ترافیکی جدید به گونه ای است، که مقاومت بالایی در برابر تغییرات آب و هوایی و حرارت و رطوبت داشته و انعطاف پذیری این محصول می تواند خسارات وارده را به حداقل برساند. از جدا کننده ترافیکی و انواع آن در مناطق شهری، پیاده رو ها، فروشگاه ها، ساختمان های در حال ساخت، پارکینگ و اتوبان های خارج از شهر استفاده می شود. با خرید جدا کننده ترافیکی و به کارگیری آن خسارات را به حداقل برسانید و از وقوع حوادث ناگوار جلوگیری کنید. هزینه خرید جدا کننده ایمنی استاندارد در برابر هزینه ناشی از حوادث دلخراش بسیار ناچیز می باشد. پس توجه داشته باشید که جدا کننده های ترافیکی را از مراکز معتبری مانند شرکت ایمن ترافیک کالا تهیه نمایید.

 

 

کاربرد انواع جدا کننده ترافیکی

بر حسب نوع کاربرد، جنس سازنده و ابعاد آن، جدا کننده های ترافیکی در انواع مختلفی نظیر بشکه ایمنی، بولارد ترافیکی،بشکه ترافیکی 7 کیلویی، نیوجرسی ترافیکی، نیوجرسی پلاستیکی 1 متری، نیوجرسی 2 متری، کاشن تانک، استوانه و مخروط ترافیکی و … عرضه می شوند. طراحی ساخت جدا کننده ترافیکی به گونه ای است که قابلیت دید در شب داشته، سبک بوده، قابلیت جابجایی و نصب آن ها آسان است و با محیط زیست سازگار هستند. عمده مصارف و ویژگی های جدا کننده ایمنی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • می توانند به سطح زمین فیکس دائمی شوند و یا اتصالات موقت داشته باشند؛
  • از تغییر مسیر ماشین به لاین های دیگر جلوگیری می کنند؛
  • هزینه های جانبی مربوط به کارگر، داربست، حمل و نقل و تعمیرات پس از نصب را به حداقل می رسانند؛
  • می توانند محدوده هر خودرو در پارکینگ را مشخص نمایند؛
  • می توان به وسیله جدا کننده ترافیکی محدوده پیاده رو و خیابان را نشانه گذاری کرد؛
  • بسیاری از علائم راهنمایی و رانندگی را با خاصیت شب نما برای رانندگان به معرض نمایش می گذارند.

خرید بشکه ایمنی

بشکه ایمنی یک جدا کننده ترافیکی محسوب می گردد که در ابعاد و جنس های مختلف وجود دارد. این بشکه ها از مواد پلیمری و در ابعاد مختلف ساخته شده و مورد استفاده قرار می گیرند. بشکه ترافیکی 7 کیلویی سبک و تو خالی بوده و به همین سبب قابلیت حمل آسان و نصب سریع را دارند. وجود دریچه های ورودی و خروجی امکان پر شدن محفظه داخلی بشکه را با آب و شن فراهم می سازند، تا استحکام و دوام آن افزایش یابد. با خرید بشکه ایمنی از مراکز معتبر فروش تجهیزات ترافیکی خسارات موجود به خودرو ها و سرنشینان را به حداقل برسانید. بشکه ایمنی از پر مصرف ترین جدا کننده های ترافیکی در جاده، کارخانه، اتوبان و مناطق شهری به حساب می آید. ابعاد و وزن معمول و کاربردی آن در اندازه های 90، 120 و 105 سانتی متر و 7 کیلوگرم می باشد.

 

لیست قیمت بشکه ایمنی


بیشتر بخوانید : آینه محدب ترافیکی چیست ؟ کاربرد آینه محدب ترافیکی در جاده


مزایای استفاده از بشکه ترافیکی

از جمله مزایای استفاده از بشکه ایمنی به عنوان یکی از جدا کننده های ترافیکی موارد زیر می باشد:

  • دوام بالایی دارد و در اثر برخورد یا شدت ضربه وارده آسیب نمی بیند؛
  • رنگ زرد آن و استفاده از شبرنگ امکان مشاهده علائم هشدار دهنده را امکان پذیر می سازد؛
  • مقاومت بالایی در برابر شرایط آب و هوایی و تنش هایی محیطی دارد؛
  • ضربه گیر بوده و از شدن آن می کاهد؛
  • می تواند به صورت ثابت یا متحرک نصب و اجرا گردد؛
  • می توان آن را با آب یا شن پر کرد.
  • عمده مصرف بشکه های ایمنی در جاده ها و به عنوان نمایان کننده مسیر های عبور می باشد.

خرید بولارد ترافیکی

بولارد ترافیکی از دیگر جدا کننده های ترافیکی مهم به حساب می آید، که می توان با خرید آن از مراکز فروش معتبر تجهیزات ترافیکی بسیاری از خسارات و آسیب های موجود را به حداقل رساند. از بولارد به عنوان تجهیزات هشدار دهنده خطر در جاده ها، اتوبان ها و پیاده رو ها استفاده می شود و به همین دلیل نقش موثری در کنترل و مدیریت بحران های ترافیکی دارد. بولارد ترافیکی به آسانی حمل و نصب می شود و از آن ها می توان به عنوان نمایان کننده مسیر، راه بند، کنترل ترافیک، بنادر کشتی رانی، جدا کننده موقت در پروژه های ساختمانی و یا پارکینگ های خودرو استفاده نمود.

برای اطلاع از لیست قیمت و سفارش آنلاین بولارد ترافیکی به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه کنید.

جداکننده ترافیکی

مزایای استفاده از بولارد ترافیکی

با نصب و بکار گیری بولارد به عنوان یکی از انواع جدا کننده های ترافیکی می توان از مزایای مشخص شده زیر بهره مند شد.

  • نصب و راه اندازی آن به سهولت امکان می پذیرد؛
  • هزینه خرید و اجرای آن نسبت به دیگر جدا کننده های ترافیکی ارزان تر می باشد؛
  • می تواند جایگزین خوبی برای بشکه های ترافیکی باشد؛
  • می تواند به صورت ثابت یا متحرک نصب گردد؛
  • خاصیت شبرنگی دارد و در تاریکی شب قابل دیدن می باشد.

 


بیشتر بخوانید : حفظ جان کارگران با استفاده از مخروط ترافیکی چرخ دار  !!


 

خرید نیوجرسی ترافیکی

از دیگر جدا کننده های ترافیکی نیوجرسی ترافیکی و نیوجرسی پلاستیکی 1 متری می باشد که به صورت یک تعداد به هم پیوسته از دیواره های 1 تا 2 متری تشکیل شده است. این وسیله به عنوان ابزاری برای تعیین مسیر، علامت گذاری ابتدا و انتهای مسیر بلوار، تعیین محدوده برای امنیت بیشتر کارگران عمرانی، تعیین محل دور برگردان و جدا سازی لاین های رفت و برگشت جاده قابل استفاده می باشد. ارتفاع های نیوجرسی 1 متری و نیوجرسی 2 متری از جمله معمول ترین اندازه های نیوجرسی ترافیکی در شهر و اتوبان ها هستند.

معمول ترین مواد سازنده این جدا کننده ترافیکی بتن، پلاستیک و پلی اتیلن می باشد. انعطاف پذیری بالای نیوجرسی موجب می گردد تا میزان خسارت وارده به خودرو کاهش یافته و ضربات شدید خنثی گردد. این دیواره سبک است و جایگزین بسیار مناسبی برای جدا کننده های بتنی می باشد. جهت افزایش استحکام در این سازه می توان محفظه داخلی ان را از آب یا شن پر نمود.

مزایای استفاده از نیوجرسی ترافیکی

با بهره گیری و خرید نیوجرسی از سایت ایمن ترافیک کالا می توان یک جدا کننده ترافیکی مناسب را برای به حداقل رساندن خسارات تهیه نمود. از جمله مزایای استفاده از نیوجرسی ترافیکی موارد زیر می باشد:

  • مقاومت بالایی در برابر تغییرات آب و هوایی دارد؛
  • به آسانی فرسوده یا دچار سایش نمی شود؛
  • نسبت به حرارت و رطوبت مقاوم است؛
  • سبک است و به آسانی قابلیت جابجایی دارد؛
  • در برابر ضربه و برخورد شدید مقاومت بالایی دارد؛
  • یک جایگزین عالی برای جدا کننده ترافیکی از جنس بتن می باشد چرا که در اثر برخورد آسیب ندیده و به خودرو نیز آسیب نمی رساند؛
  • دارای دو مجرای ورود و خروج آب می باشد؛
  • هزینه های جانبی را به حداقل می رساند؛
  • نصب آن به آسانی انجام می پذیرد؛
  • می توان به جهت مصارف گوناگون و تعدد بالا از آن استفاده نمود؛
  • هزینه های مربوط به داربست را کاهش می دهد؛
  • در شب قابل رویت است.

خرید کاشن تانک

از کاشن تانک می توان به عنوان یک جدا کننده ایمنی و ترافیکی مناسب در دور برگردان ها و تقاطع های خطرناک استفاده کرد. خاصیت شبرنگ بودن آن به راننده در تعیین مسیر کمک می رساند و از برخورد خودرو ها به یکدیگر جلوگیری می نماید. این محصول دوام و عمر بالایی دارد و با شرایط آب و هوایی سازگار است.

مزایای استفاده از کاشن تانک

با خرید کاشن تانک ترافیکی از فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا و استفاده از آن در مناطق پر خطر می توان بسیاری از خطرات و حوادث ترافیکی را به حداقل رساند و ایمنی راه ها و عابرین را تضمین نمود. مهم ترین مزایای استفاده از کاشن تانک موارد زیر می باشد:

  • نصب و راه اندازی آن به سهولت انجام می پذیرد؛
  • مجهز به شبرنگ هشدار دهنده در راه های خروجی بزرگ راه ها می باشد؛
  • در ابعاد و اندازه های گوناگون وجود دارد؛
  • سبک است و به آسانی جابجا می شود؛
  • در برابر شرایط جوی و ضربه مقاوم است؛
  • دارای محفظه ورود و خروج آب می باشد؛
  • رنگ ثابتی دارد و نسبت به حرارت مقاوم است؛
  • اتصال آن به آسانی صورت می گیرد؛
  • می توان از آن در خروجی های خطرناک بزرگراه استفاده نمود.

خرید مخروط و استوانه ترافیکی

از ارزان ترین و رایج ترین جدا کننده های ترافیکی استوانه ها و مخروط های ترافیکی می باشند. این محصولات دوام بالایی داشته و به عنوان جدا کننده های ترافیکی در پارکینگ ها، حفظ محدوده و حریم، جدا سازی منطقه خطر، نشانه گذاری، اعلام هشدار و مسدود نمودن خیابان مورد استفاده قرار می گیرند. استوانه و مخروط دوام و عمر بالایی دارند، به آسانی قابل حمل هستند و نصب آن ساده می باشد. خاصیت شبرنگ آن موجب می گردد تا راننده خودرو متوجه محدوده مسیر و یا اعلام خطر گردد. با خرید آنلاین استوانه و مخروط ترافیکی به برقراری ایمنی کمک کنید.

با خرید تجهیزات ایمنی و ترافیکی از وقوع حادثه جلوگیری کنید

ابن تجهیزات ترافیکی نقش موثری در به حداقل رساندن خسارت های ناشی از تصادفات دارند. با استفاده از این محصولات بسیاری از هزینه های مربوط به خرید جدا کننده ترافیکی بتنی یا فلزی کاهش می یابد و مخارج مربوط به نگهداری، نصب و تعمیرات آن نیز کاهش خواهد یافت. جداکننده ترافیکی ایمن و کاربردی را از طریق فروشگاه های معتبر و استاندارد خریداری کنید. با استفاده و خرید تجهیزات ترافیکی استاندارد، ایمنی خودرو، سرنشینان، عابران و تجهیزات جاده ای حفظ خواهد شد و دیگر شاهد خسارات و آسیب های جبران ناپذیر نخواهیم بود. مزایای جداکننده های ترافیکی مدرن، نسبت به نوع قدیمی تر آن می توانند ترافیک را مدیریت کرده و از وارد آمدن خسارات سنگین جلوگیری نمایند.

ایمن ترافیک به عنوان مرکز فروش آینه محدب فعالیت می‌کند جهت خرید آینه های محدب کلیک کنید.

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. سلام برای خرید کاشن ترافیکی ، بشکه و استوانه و نیوجرسی به صورت آنلاین به کدوم سایت بریم؟

    1. با سلام، خوشبختانه ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات جداکننده در ایران است. در صورت نیاز به خرید کاشن تانک، نیوجرسی و بشکه ترافیکی به لندینگ بشکه ترافیکی مراجعه نمایید.

  2. با سلام و احترام، محصولات شما کاربرد خیلی خوبی داره برای جاده ها و حتی در کوچه های پر تردد. کاش کاملتر توضیح بیشتری هم می دادین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا