تجهیزات ترافیکی

لیست قیمت 7 مدل استوانه و کله قندی ترافیکی

سرفصل‌های مقاله

استوانه ترافیکی و کله قندی ترافیکی از جمله تجهیزات ایمنی جاده ها هستند که از تاثیر به سزایی در کمترل ترافیک و کاهش تصادفات رانندگی دارند. این محصولات طبق استانداردهای سازمان راهنمایی و رانندگی باید در مکان مناسب قرار بگیرند. استوانه ترافیکی و کله قندی تنوع بسیار زیادی دارند و هر کدام از آنها نیز طبق قوانین باید در موقعیت مورد نظر قرار داده شوند. در ادامه شما را با انواع استوانه و کله قندی آشنا نموده و درباره تفاوت قیمت آنها بیشتر صحبت خواهیم نمود.

call to action Traffic cylinders and traffic cones

کله قندی ترافیکی کف لاستیکی

پایه مخروط ترافیکی معمولا سیاه رنگ است و قسمت مخروط نارنجی رنگ روی آن قرار می گیرد. مخروط توخالی هستند که باعث سبک تر شدن  آنها می شود. کله قندی ترافیکی که در کف آن از لاستیک استفاده شود اصطلاحا کله قندی ترافیکی کف لاستیکی گفته می شود. لاستیک نصب شده در کف این مدل ایستایی آن را افزایش می دهد. این مدل خود در سایزهای مختلف تولید می شود که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند. قیمت کله قندی ترافیکی کف لاستیکی به نسبت دیگر انواع کله قندی بیشتر است. البته بسته به سایز و ارتفاع کله قندی ترافیکی کف لاستیکی قیمت آن متفاوت خواهد بود

  • کله قندی کف لاستیکی یک متری

مخروطی ترافیکی پلاستیکی با ارتفاع یک متری از پلی اتیلن ساخته می شود. خرید کله قندی کف لاستیکی یک متری و نصب آن در جاده ها و پروژه های خارج شهری توصیه می شود. قابلیت نصب تابلو بر روی آن وجود دارد. وزن کم و رنگ ثابت از مزایای آن می باشد.

  • کله قندی کف لاستیکی 75 سانتیمتری

کله قندی کف لاستیکی 75 سانتیمتری برای کنترل تردد خيابان ها و در ورودی مغازه ها و کارگاه ساختمانی به كار می رود. در طراحی آن شبرنگ به کار رفته است. در برابر شرایط جوی و نور خورشید مقاوم است. قیمت کله قندی کف لاستیکی 75 سانتیمتری نسبت به سایز یک متری کمتر و نسبت به 55 سانتیمتری بیشتر است.

  • کله قندی 55 سانتیمتری

کله قندی 55 سانتیمتری برای ایجاد مانع در خیابان به صورت موقت کاربرد دارد. دارای استحکام بالا و حاوی مواد ضد یو وی است که به تثبیت رنگ آن کمک می کند. خرید کله قندی 55 سانتیمتری برای استفاده شخصی رواج دارد.

مخروط ترافیکی قلابدار

مخروط ترافیکی قلابدار از پلی اتیلن ساخته می شود. از قلاب می توان برای مسدود کردن مسیر تردد استفاده کرد. قیمت مخروط ترافیکی قلابدار بسته به اندازه و ارتفاع محصول متفاوت است. خرید مخروط ترافیکی قلابدار بیشتر برای نصب در پارکینگ ها، مغازه ها، فروشگاه ها و … انجام می شود.

مخروط ترافیکی

کله قندی ترافیکی ژله ای

طراحی مخروط ژله ای به گونه ای است که در برابر ضربات تا 20000 مقاوم است. خرید کله قندی ترافیکی ژله ای در مناطق با شرایط مختلف آب و هوایی کاربرد دارد چرا که در ساخت آن از پی وی سی یا پلاستیک استفاده می شود. این متریال در برابر عوامل جوی مقاومت بالایی دارد. کله قندی ژله ای به شکلی ساخته شده است که در زمان تصادفات شکسته نمی شود از این رو قیمت کله قندی ژله ای نسبت به دیگر انواع کله قندی بیشتر خواهد بود. ماندگاری بالای این محصول خرید کله قندی ژله و نصب آن را خیابان ها، اتوبان ها و بزرگراه ها مقرون به صرفه نموده است.

مخروط ترافیکی تاشو

مخروط ترافیکی تاشو از جنس پارچه برزنتی ضد آب تولید می شود. دارای وزن کم و قابلیت حمل و نصب آسان دارد. چراغ ال ای دی برای دید در شب کاربرد دارد. جنس پارچه و وجود چراغ چشمک زن بر قیمت آن اثرگذار است. خرید مخروط ترافیکی تاشو بیشتر جهت قرار دادن در خودرو انجام می گیرد و از این رو قیمت مخروط ترافیکی تاشو نسبت به دیگر انواع مناسب تر است.

 

بیشتر بخوانید: هزینه معاینه فنی 1401

 

مخروط ترافیکی حلقه دار

مخروط ترافیکی حلقه دار دارای طراحی خوب و وزن مناسب می باشد. از اتصال حلقه با طناب برای تعیین محدوده تردد استفاده می شود. قیمت مخروط ترافیکی حلقه دار بسته به مواد اولیه استفاده شده در تولید مخروط و حلقه و ارتفاع آن متفاوت است.

استوانه ی ترافیکی

استوانه ی ترافیکی و یا استوانه ایمنی در ابعاد و رنگ های مختلف تهیه می شود. شکل ظاهری باعث ایستایی استوانه در محل نصب می شود. قیمت آنها بر اساس سایز، طرح های استاندارد و استفاده از مواد اولیه متفاوت، تعیین می شود.

  • استوانه ترافیکی یک متری

خرید استوانه ترافیکی یک متری برای نصب در مکان های پر تردد کاربرد دارد. بر روی سطوح مختلف نصب می شود و به راحتی قابل رویت است. قیمت استوانه ایمنی یک متری به دلیل ارتفاع آن، بیشتر از دیگر انواع استوانه می باشد.

  • استوانه ترافیکی 75 سانتیمتری

خرید استوانه ترافیکی 75 سانتیمتری برای مشخص کردن مسیر دوچرخه سواری، مشخص کردن مکان انتظار برای اتوبوس، عوارضی یا پمپ بنزین ها و خروجی ها در بزرگراه ها کاربرد دارد.

  • استوانه ترافیکی 45 سانتیمتری

خرید استوانه ترافیکی 45 سانتیمتری در خیابان ها و جاده های در دست تعمیر، پارکینگ و تقاطع بزرگراه ها و برای جدا کردن راه ها انجام می شود. پایه پلاستیکی آن به راحتی بر روی زمین نصب می شود. قیمت استوانه ترافیکی 45 سانتیمتری نسبت به دیگر انواع استوانه ترافیکی مناسب خواهد بود.

استوانه ترافیکی

استوانه ی ترافیکی قلابدار

استوانه ی ترافیکی قلابدار از پلاستیک انعطاف پذیر ساخته می شود. طراحی آن در رنگ قرمز و نارنجی بوده و دارای شبرنگ است. به صورت متحرک و ثابت کاربرد دارد. نوع مواد اولیه و وجود قلاب باعث افزایش قیمت استوانه نسبت به دیگر مدل ها می شود.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع کله قندی ترافیکی و استوانه ایمنی تلاش دارد محصولات خود را با قیمت منصفانه عرضه نماید. فروش به صورت آنلاین، گارانتی طولانی مدت و همچنین خدمات نصب تجهیزات ایمنی از دیگر خدماتی است که این مجموعه ارائه می دهد.

نوشته های مشابه

‫7 دیدگاه ها

    1. با سلام، استوانه ترافیکی انواع مختفی دارد و هر کدام بسته به شرایطی قیمت متفاوت دارند. در صورت تمایل به دریافت اطلاعات دقیق درباره قیمت انواع استوانه ترافیکی می توانید به لندینگ استوانه ترافیکی مراجعه کنید.

    1. سلام، بله در فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا انواع کله قندی ترافیکی به فروش می رسد. برای خرید کله قندی ترافیکی می توانید با شماره های سایت تماس بگیرید هرچند قیمت کله قندی در محصول درج شده و شما می توانید با ثبت سفارش محصول را در محل تحویل بگیرید.

  1. خرید کله قندی ترافیکی از مجموعه شما خوب بود و محصولات به موقع رسیدن خسته نباشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا