دانستنی هاتکنولوژی

ماشین پلیس ایتالیا – خودروهایی معمولی در دنیای سوپر اسپرت‌ها

سرفصل‌های مقاله

یکی دیگر از نام های آشنا در دنیای خودرو، ایتالیا است. همه ما با خودروهای ایتالیایی آشنایی داریم و بسیاری از ما از کودکی تا به حال آرزوی سوار شدن بر ابر خودروهای ایتالیایی مانند فراری و لامبورگینی را در سر پرورانده‌ایم. غول های بی همتای خودروسازی مانند لامبورگینی، فراری و فیات همگی محصولات کشور ایتالیا هستند و شاید بد نباشد که بدانید طراحی خودروی بوگاتی نیز کار یک شخص ایتالیایی است. نام‌های آشنای دیگری نیز مانند آلفارومئو و لانچیا نیز در بین خودروهای ایتالیایی دیده می شود. همه این نام‌ها توجه مردم را به این نکته جلب می‌کند که پلیس ایتالیا از چه خودروهایی به عنوان ماشین پلیس ایتالیا استفاده می کند. در این مقاله به معرفی انواع ماشین پلیس ایتالیا خواهیم پرداخت و مطمئناً با دیدن نام این خودروها به عنوان ماشین پلیس ایتالیا از این انتخاب‌ها متعجب خواهید شد.

 

لیست قیمت چراغ پلیسی

Alfa Romeo 159

این خودرو که بین سال‌های 2004 تا 2011 تولید می شد، اولین نامی است که به عنوان ماشین پلیس ایتالیا به آن برمی‌خوریم. مدل 2.4 لیتری دیزل این خودرو به عنوان ماشین پلیس ایتالیا انتخاب شد و تغییرات تنها در ظاهر خودرو ایجاد شد و مشخصات فنی آن دست نخورده باقی ماند. لوازم جانبی پلیس مانند چراغ گردان و آمپلی فایر و آژیر به این خودرو اضافه شد تا این خودرو را برای ماموریت‌های پلیس آماده کند.

ماشین پلیس در ایتالیا

Alfa Romeo Giulia (952)

این خودرو نیز از سال 2016 وارد بازار ایتالیا شد و از همان ابتدا مورد توجه نیروی پلیس این کشور قرار گرفت و خیلی زود به عنوان ماشین پلیس ایتالیا شروع به فعالیت کرد. مدل 2.2 لیتری و 2.9 لیتری مولتی جت این خودرو به عنوان ماشین پلیس انتخاب شد که بیشینه سرعت آن به 307 کیلومتر در ساعت می‌رسد. از این خودرو در جاده‌های ایتالیا به عنوان گشت پلیس استفاده می شود.

برای اطلاع از لیست قیمت چراغ پلیسی و لوازم جانبی پلیس به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه کنید.

عکس ماشین پلیس ایتالیا

Subaru Forester

جایگاه بعدی در لیست ماشین پلیس ایتالیا، متعلق به یک خودروی نام آشنای ژاپنی است. سوبارو فارستر که از سال 1997 تا 2002 در ژاپن تولید می شد، به عنوان یکی از خودروهای تاکتیکی و گشتی پلیس ایتالیا مورد استفاده قرار می‌گرفت. مدل 2 لیتری این خودرو که مجهز به توربو شارژر بود به عنوان ماشین پلیس ایتالیا انتخاب شده و مورد استفاده قرار می‌گرفت.

ماشین پلیس های ایتالیا

 


بیشتر بخوانید : انواع ماشین پلیس ایران


 

Land Rover Freelander

این خودروی انگلیسی که بین سال‌های 1997 تا 2014 تولید می شد نیز یکی از خودروهای محبوبی است که به عنوان ماشین پلیس ایتالیا استفاده می شود. مدل 2.5 لیتری این خودرو مورد توجه پلیس ایتالیا واقع شد و با تغییرات ظاهری مطابق با استانداردهای پلیس ایتالیا شروع به فعالیت در این ناوگان کرد.

ماشین پلیس ایتالیایی

Land Rover Discovery

نام بعدی این لیست نیز متعلق به یک خودروی انگلیسی است، که از سال 1989 تا به امروز در حال تولید بوده و مورد توجه مردم بسیاری در سراسر جهان بوده است. مدل‌های جدید این خودرو نیز به عنوان ماشین پلیس ایتالیا مورد استفاده پلیس این کشور قرار گرفت. مدل 3 لیتری و 5 لیتری این خودرو برای انجام ماموریت‌های تاکتیکی و شهری مورد استفاده پلیش ایتالیا قرار گرفت.

ماشین پلیس در ایتالیا

 

Lotus Evora

نام بعدی این لیست نیز متعلق به یک خودروی اسپرت انگلیسی است که انتخاب آن به عنوان ماشین پلیس ایتالیا چندان خارج از تصور نبود، چرا که این خودرو در خود انگلستان و آلمان نیز مورد استفاده نیروهای پلیس قرار گرفته است. این خودرو مجهز به یک موتور 3.5 لیتری شرکت تویوتای ژاپن است که مدل 6 دنده اتوماتیک آن برای پلیس ایتالیا، توسط مقامات در نظر گرفته شد.

عکس ماشین پلیس ایتالیا

Fiat Stilo

این خودروی ایتالیایی که بین سال‌های 2001 تا 2007 روی خط تولید شرکت فیات قرار داشت یکی دیگر از محبوب‌ترین خودروهایی است که به عنوان ماشین پلیس ایتالیا فعالیت می‌کنند. این خودرو مجهز به یک موتور 1.9 لیتری است و مدل 6 دنده دستی آن توسط پلیس استفاده می شود.

 


بیشتر بخوانید : لیست گرانترین ماشین پلیس های دنیا


 

ماشین پلیس های ایتالیا

Fiat Grande Punto

این خودرو نیز در بین سال های 2005 تا 2018 در خط تولید شرکت فیات به تولید می‌رسید. مدل 5 درب هاچ بک این خودرو که مجهز به یک موتور 1.9 لیتری مولتی جت و گیربکس 6 دنده دستی بود به عنوان ماشین پلیس ایتالیا مورد استفاده قرار گرفت.

ماشین پلیس ایتالیایی

Lamborghini murcielago بهترین ماشین پلیس ایتالیا

و در نهایت یک ابر خودروی ایتالیایی که به تعداد محدود توسط پلیس ایتالیا مورد استفاده قرار می‌گیرد. نام این خودرو در لیست گرانترین ماشین پلیس های جهان نیز به چشم می‌خورد. این ابرخودروی ایتالیایی را می‌توان کی از جذاب‌ترین ماشین پلیس‌های دنیا دانست.

ماشین پلیس ایتالیا

بر خلاف آلمان، علیرغم صنعت قوی خودروسازی در ایتالیا، به نام‌های چندان بزرگ و جالب توجهی به عنوان ماشین پلیس ایتالیا بر نمیخوریم. پلیس ایتالیا از خودروهای کم هزینه و با اصطحلاک پایین به عنوان ماشین پلیس استفاده می‌کند و بر خلاف انچه انتظار می رود، این خودروها برای کسانی که به خودرو علاقه دارند، چندان جذاب نیستند.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. سلام
    چطور می تونم قیمت فلاشر پلیسی رو بدونم؟ به یدونه قیمت مناسبش نیاز دارم

    1. با سلام، ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع چراغ پلسی و چراغ گردان امداد اقدام به فروش اینترنتی محصولات خود نموده است. در صورت نیاز می توایند به لندینگ سایت مراجعه کنید اما برای مشاهده قیمت فلاشر پلیسی کافی است که کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا