کمپ و سفر

چادر مسافرتی خورشیدی چیست؟

چادر مسافرتی خورشیدی با آن رنگ نارنجی دلپذیر خود نه تنها اتراق و اردو زدن را آسان تر می کند، بلکه این چادر مسافرتی کمپینگ باعث می شود که مسافرت های شما دلپذیرتر و لذت بخش تر شود.

چادر مسافرتی حرفه ای

چادر مسافرتی مدرن

با توجه به ذات انسان امروزی که راحت طلب تر شده، این چادرهای مدرن خورشیدی، توانسته اند اتراق کردن و اردو زدن به هنگام سفر را بسیار آسان تر و راحت تر از قبل نماید. شاید بپرسید، چگونه ممکن است؟! در جواب باید بگویم که این چادرها به سه ردیف از سلول های فتوولتائیک (تولید برق از انرژی خورشید) مجهز هستند. می توانند انرژی خورشیدی را در درون خود مهار کنند و از این انرژی برای به کار انداختن همزمان چندین دستگاه استفاده نمایند.

علاوه بر این ویژگی خارق العاده، این چادر مسافرتی حرفه ای دارای فضای کافی برای استراحت 4 فرد بزرگسال معمولی یا حتی دو کشتی گیر سومو می باشد! یکی دیگر از ویژگی های بی نظیر چادر مسافرتی خورشیدی این است که در دل تاریکی شب، می درخشد.

چادر مسافرتی جدید

ویژگی های چادر مسافرتی خورشیدی

این چادر مسافرتی خورشیدی نارنجی رنگ از آپشن هایی نظیر پنل های پارچه ای فتوولتائیک، یک صفحه نمایش ال ای دی، شارژ وایرلس، سیستم گرمایشی جاسازی شده در کف ضد رطوبت، سیستم روشنایی فعال radio frequency identification definition) RFID) و اتصال به وای فای برخوردار می باشد. تکنولوژی فوق العاده مدرن چادر خورشیدی، به کاربر این امکان را می دهد تا از طریق SMS و یا تکنولوژی RFID چادر خود را شناسایی کند. هرگاه شما از طریق تلفن همراه خود این آپشن را فعال کنید، چادرتان همانند چراغی می درخشد و می تواند شما را به سوی خود هدایت کند.

 

چادر مسافرتی کمپینگ

اگر برای خرید این چادر مسافرتی خورشیدی، بیش از حد مشتاق هستید باید صبور باشید. چرا که این چادر هنوز در حد طراحی است، اما وعده هایی داده شده که به زودی به عنوان یک محصول به بازار عرضه خواهد شد.

منبع: engadget

برای خرید چادر حرفه ای مسافرتی و تجهیزات سفر و کمپینگ می توانید از شنبه تا چهارشنبه 9 صبح تا 5 بعد از ظهر – پنجشنبه 9 صبح تا 1 بعد از ظهر با شماره های 91090944 – 021 | 66759673 – 021 | 09212252150 به صورت کاملا رایگان با مشاوران سایت ایمن ترافیک کالا در تماس باشید تا در  تجهیزات ایمنی سفر بهترین خرید را تجربه نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا