شهر و جادهتجهیزات ترافیکی

چشم گربه ای سولار چیست؟

سرفصل‌های مقاله

در این مقاله از ایمن ترافیک قصد داریم در رابطه با چراغ های چشم گربه ای سولار صحبت کنیم ویژگی های آنها را بگوییم، بنابراین تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

چشم گربه ای ترافیکی چیست ؟

چشم گربه ای سولار یکی از انواع تجهیزات ترافیکی می باشد، که نقش آن در ایمنی جاده ها فوق العاده موثر است و در سراسر جهان نیز از آن استفاده می شود. جالب است بدانید که شدت روشنایی ال ای دی ها به اندازه ای است که راننده به راحتی می تواند تا فاصله ۹۰۰ متری خود را در شرایط آب و هوایی مناسب، مشاهده کند.

 

فواید چراغ چشم گربه ای سولار

چشم گربه ای سولار

 

شدت روشنایی

میزان روشنایی در چشم گربه ای ترافیکی معمولی حدود ۳۰۰MCD تا ۴۰۰MCD می باشد، این در حالی است که میزان روشنایی در چشم گربه ای سولار حدود ۲۰۰۰MCD است. این یعنی چشم گربه ای سولار ۶ تا ۷ برابر روشن تر از چشم گربه ای ترافیکی معمولی است. روشنایی بالا در چشم گربه ای سولار می تواند به تاریکی شب نفوذ کرده و راننده ها را با خیالی آسوده و به طور موثر هدایت کند.

 

بیشتر بخوانید: جريمه سرعت غير مجاز 1401

 

انتشار مستمر نور

چشم گربه ای سولار در طول شب در طول موج های مختلفی سوسو می زند. این عمل، نیرویی محرک و تاثیرگذار در هشدار به راننده ها محسوب می شود. انتشار مستمر و پر نور در چشم گربه ای سولار نه تنها از حوادث ترافیکی در هوای مه آلود جلو گیری می کند، بلکه از وابستگی راننده به چراغ های خودرو نیز می کاهد و دید بهتری را در فواصل دورتر برای راننده فراهم می کند.

چشم گربه ای solar

 

ویژگی های چراغ چشم گربه ای سولار

  • نصب آن بسیار آسان است و به هیچ نیروی خارجی و ماشین آلات سنگین خاصی نیاز نیست. می توان آن را تنها با استفاده از چسب اپوکسی و یا پیچ نصب کرد.
  • در آن پنل خورشیدی تعبیه شده است و در نتیجه مصرف انرژی خیلی کمی دارد.
  • تاثیر هشدار دهندگی آن بسیار عالی می باشد، به طوری که همه LED های آن می توانند با روشنایی بالا و به طور مستمر انجام وظیفه کنند.
  • در دمای خیلی بالا و خیلی پایین هم فعال می باشد.
  • تمامی استانداردهای ROHS, CE و iso 9001 را دارا است.
  • باتری ترموستاتی قابل شارژ در آن به کار رفته است و عمر مفید و عملکرد آن طولانی مدت می باشد.

منبع: roadstudlight

بیشتر بخوانید: استوانه یا بولارد ترافیکی چیست؟


تولید و فروش انواع چشم گربه ای در فروشگاه آنلاین ایمن ترافیک کالا جهت خرید چراغ چشم گربه ای سولار کلیک کنید و یا با شماره تلفن: 02191090944 تماس بگیرید.

 

خرید انلاین چشم گربه ای ترافیکی

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. من کمتر دیدم تو جاده های ایران راهداری خرید گل میخ ترافیکی و نصب اون رو مهم بدونه

    1. با سلام، ایمن ترافیک نه تنها فروش گل میخ ترافیکی و فروش چشم گربه ای را به صورت آنلاین امکان پذیر کرده است بلکه در صورت نیاز می تواند کارشناسان خود را جهت نصب تجهیزات به محل اعزام نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا