اطلاعات ایمنی

بهترین کفش ایمنی کار کدام است؟

سرفصل‌های مقاله

انتخاب بهترین کفش ایمنی از میان محصولات موجود در بازار، کار آسانی نیست. قبل از خرید آنلاین کفش کار باید به این نکات توجه داشته باشید. کفش کار استاندارد باید در برابر لغزش مقاوم بوده، دوام بالایی داشته و هنگام پوشیدن و استفاده راحت باشد. توجه داشته باشید که اگر کفش کار ایمنی در پا راحت نباشد، ممکن است کارکنان از پوشیدن آن سر باز زنند و به عواقب این کار توجه نکنند . اطمینان حاصل کنید کفشی که انتخاب می کنید ویژگی های استاندارد را دارا باشد. دقت کنید که بهترین کفش ایمنی ارزان ترین کفش نیست. معمولا حوادثی که بر اثر استفاده کردن از تجهیزات ایمنی غیر استاندارد رخ می دهند، زیان بارتر و هزینه برتر از خرید تجهیزات ایمن و استاندارد است.

 

انتخاب بهترین کفش ایمنی

امروزه بازار کفش‌های ایمنی بسیار وسیع است و انتخاب بهترین کفش ایمنی می‌تواند یک کارسخت و عذاب آور باشد. برخی از این کفش‌ها دارای قسمت های فلزی هستند و نقش حفاظتی در برابر ضربه دارند. این در حالی است که برخی دیگر از آن ها در برابر حرارت مقاوم بوده و برای آتش نشانی و کارهای حوزه نفت مناسب هستند. کفش کار و کفش‌هایی که در فرآیندهای نظامی به کار گرفته می‌شوند نیز یک نوع کفش ایمنی محسوب می‌شوند. بنابراین، کفش های ایمنی را می‌توانیم به عنوان پوشش‌های حفاظتی برای پا تعریف کنیم که ممکن است در قالب‌های مختلفی تعریف شود و نحوه محافظت آنها از پا با یکدیگر متفاوت است.

امروزه افراد فعال در حوزه‌های مختلف استفاده از خرید کفش ایمنی کامپوزیتی را ترجیح می‌دهند، زیرا این کفش‌ها شناخته شده تر بوده و نسبت به کفش‌های دارای بخش فولادی وزن کمتری دارند. کفش های کامپوزیتی برای کار در محیط‌های الکتریکی و خطرناک مناسب هستند و در ساخت آنها از مواد کامپوزیتی شامل فیبر پلاستیک و کربن استفاده شده است.

گروهی دیگر از کفش های ایمنی، کفش ایمنی طبی است که در ساخت آن از مواد منعطف و سبک وزن استفاده شده است. این دسته از کفش‌های ایمنی نیز همانند کفش‌های کامپوزیتی هستند و طراحی آنها به صورتی است که کمترین فشار به کمر فرد وارد می‌شود. معمولاً این کفش‌ها در برابر جریان الکتریسیته مقاوم هستند و برای کسانی که در حوزه برق فعالیت می‌کنند، بهترین گزینه ممکن به شمار می‌روند.

 

بهترین کفش ایمنی

 

 

یکی از مواردی که در بحث انتخاب بهترین کفش ایمنی اهمیت دارد، تنوع بسیار بالای آن هاست و به این منظور از کدهای شناسایی برای آنها استفاده می‌شود. این کدها که با دستورالعمل EC آماده شده‌اند، با استانداردهای بین المللی تطابق دارند و در همه کشورهای دنیا یکسان هستند. برخی از الزامات مربوط به انتخاب بهترین کفش کار ایمنی به صورت زیر هستند:

  • EN-ISO 20344: 2011 – تجهیزات حفاظتی شخصی
  • EN-ISO 20345: 2011 – تجهیزات حفاظتی شخصی – کفش ایمنی
  • EN-ISO 20347: 2007 – تجهیزات حفاظتی شخصی – کفش حرفه‌ای یا کفش کار
  • EN-ISO 13287: 2006 – تجهیزات حفاظتی شخصی- مقاومت در برابر لغزش
  • EN-ISO 15090: 2012 – تجهیزات حفاظتی شخصی – کفش برای آتش نشانان
  • EN-ISO 17249: 2004 – تجهیزات حفاظتی شخصی- مقاوم در برابر برش
  • EN-ISO 20349: 2010 – تجهیزات حفاظتی شخصی- خطرات حرارتی و جوش

بنابراین شخص خریدار باید توجه داشته باشد که فرایند خرید کفش برای چه هدفی انجام می‌گیرد و چه انتظاری از کفش مورد نظر می‌رود. در این حالت انتخاب بهترین کفش ایمنی کار برای او راحت‌تر خواهد بود.

 

خرید کفش ایمنی

 

بهترین کفش ایمنی کار

هدف از پوشیدن کفش کار ایمن جلوگیری از آسیب رسیدن به پا است. حال باید ببینید چه خطراتی پای شما را به خطر می‌اندازد. در خرید کفش ایمنی باید حساسیت زیادی به خرج دهید. باید دقت کنید هر کفشی که انتخاب می‌نمایید پای شما را از خطرات احتمالی محفوظ نگه دارد. برای نمونه در صورتی که کار شما با مواد مذاب است باید از کفش ایمنی نسوز استفاده کنید حال اگر کفش ایمنی شما نسوز نباشد حتی بهترین کفش ایمنی نمی تواند پای شما را از خطر سوختن حفظ نماید. از آنحایی که قیمت کفش ایمنی نسبت به انواع دیگر گران تر است در صورتی که مشاغل شما عادی است و خطر خاصی پای شما را تهدید نمی‌کند می‌تواند از کفش با کیفیت ارزان استفاده کنید. در صورتی که از کفش کار ارزان استفاده می‌کنید دقت داشته باشید که پایتان در آن راحت باشد و طراحی آن با ساختار پا همخوانی داشته باشد.

برای این که بتوانیم اطلاعات بهتر و دسته‌بندی شده را در رابطه با ویژگی های کفش ایمنی مناسب کار در اختیار شما قرار دهیم، تصمیم گرفتیم که همه آنها را در قالب کفش کار معرفی کنیم و از این طریق بتوانیم بهترین گزینه‌ها را به شما پیشنهاد دهیم. البته این دسته‌بندی موقتی بوده و معیار اصلی شما برای انتخاب باید بند قبلی و الزامات آن باشد.

 

پوتین ایمنی

پوتین با توجه به اینکه علمه بر پا، مقداری از ساق پا را نیز پوشش می دهد در بسیاری از مشاغل که جان فرد در خطر است به کار گرفته می شود. برای مثال آتش نشاننان همگی از انواع پوتین ایمنی برای انجام عملیات استفاده می‌کنند. پوتین ایمنی بسته به نوع فعالیت انواع مختلفی دارد. پوتین ایمنی ضد حرارت، پوتین ایمنی عایق برق، پوتین کوهنوردی مخصوص کار در ارتفاع و … از مهمترین انواع پوتین ایمنی است. در انتخاب پوتین ایمنی ابتدا باید نوع فعالیت خود را در نظر بگیرید زیرا این محصول تنوع خوبی دارد و بسته به نوع مشاغل از انواع مختلفی مواد اولیه ساخته می‌شود. در صورتی که جهت جلوگیری از ریختن مواد شیمیایی روی پا از پوتین استفاده شود آن را از پلاستیک مقاوم می سازند. پوتین آتش نشانی را از مواد نسوز و انواع دیگر پوتین ایمنی را چرم می‌سازند تا در برابر خطرات پا و ساق پا را حفاظت کند.

 


بیشتر بخوانید : معرفی بهترین چکمه پلاستیکی و کاربردهای آن


 

بهترین کفش ایمنی خارجی

این مورد یکی از ابهاماتی است که اغلب مهندسان و فعالان صنعتی با آن مواجه هستند و سعی می‌کنند که در انتخاب خود به دنبال بهترین کفش ایمنی خارجی باشند. یکی از دیدگاه‌هایی که در بازار ایران به شدت رواج دارد، مسئله خرید وسایل و لوازم خارجی به بهانه مناسب بودن کیفیت آنهاست. البته ما در این مطلب قصد پایین آوردن ارزش و کارایی کفش‌های ایمنی خارجی را نداریم و قصد نداریم که کفش‌های ایمنی ایرانی را به عنوان بهترین محصول انتخاب کنیم. در واقع، زمانی که شما قصد انتخاب بهترین کفش ایمنی را دارید، لازم است که گزینه‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید و بهترین گزینه را با توجه به شرایط کاری خود انتخاب کنید.

 

کفش ایمنی ایرانی

 

بهترین کفش ایمنی ایرانی

انتخاب بهترین کفش ایمنی ایرانی همانند انتخاب کفش خارجی است و لازم است که با توجه به نیاز فرد برای خرید کفش اقدام کنیم. البته نکته‌ای که در مورد انتخاب کفش چه به صورت ایرانی و چه به صورت خارجی وجود دارد، اطلاع از مواد اولیه به کار رفته در ساخت آن‌هاست. اگر اطلاعات ما در مورد مواد اولیه کامل باشد و بدانیم که از بهترین کیفیت ممکن استفاده شده‌است و خیالمان از بابت انتخاب بهترین کفش کار راحت‌تر خواهد بود.

 

بهترین کفش ایمنی مهندسی

بهترین کفش ایمنی مهندسی کفش است که مهندس بتواند در زمان انجام عملیات با خیال راحت از جانب خطرای که پایش را تهدید می کند آن را بپوشد و در ضمن کفش ایمنی راحت و سبکی باشد. اصولا مهندسین باید ساعت کاری طولانی مدتی را درکفش خود بگذرانند پس راحت بودن آن در کنار امنیتی که کفش ایجاد می‌کند ضروری است. اگر بخواهیم بهترین کفش ایمنی مهندسی را انتخاب کنیم، باید بپذیریم که کارمان نسبت به هر انتخاب دیگری سخت‌تر است و این به دلیل استفاده از لفظ مهندسی در موارد مختلف است. در واقع ما مهندسی مواد غذایی را داریم، مهندسی نفت داریم، مهندسی عمران و سازه داریم، مهندسی کامپیوتر داریم و احتمالاً مهندسی‌های دیگری نیز در آینده ظهور خواهد کرد. باید بپذیریم که انتخاب کفش برای یک مهندس به پسوند حرفه‌ای او بستگی دارد. چند مورد زیر را در نظر بگیرید:

اما در هر صورت یک کفش ایمنی مهندسی باید کفش ایمنی سبک و راحت باشد تا مهندس در طول کار از پوشیدن آن خسته نشود. مهندسین می توانند از کفش ایمنی ایرانی استفاده کنند زیرا بیشتر مهندسین کارهای پیچیده ای ندارند و به همین دلیل می توانند از کفش های ایمنی ایرانی که از چرم ساخته می شوند استفاده کنند.

 

اگر مهندس سازه هستید:

بهترین کفش ایمنی برای مهندس سازه باید کفی مقاومی داشته باشد تا به هیچ عنوان لیز نخورد. در کفش های ایمنی پنجه گیر فلزی نیز تعبیه می شود تا در صورت ضربه خورد و یا افتادن مصالح به انگشتان پا ضربه نخورد. کفش کار ایمن باید راحت نیز باشد تا پا در آن احساس راحتی نماید. شما مسافتی طولانی را طی می‌کنید، با مصالح ساختمانی در ارتباط هستید و ارتباط شما با سنگ و فولاد و سیمان طبیعی است، پس کفش کار شما هم باید سبک باشد، هم در برابر ضربه و هم در برابر سیمان و سایر مصالح ساختمانی مقاوم باشد.

 

اگر مهندس نفت هستید:

مهندسین نفت گاه در بدترین شرایط آب و هوایی مشغول فعالیت هستند. اکثر پالایشگاه ها و میادین نفت در آب و هوای خشک و گرم قرار دارند. بهترین کفش ایمنی مهندس نفت باید با آب و هوای شهر گرم همخوانی داشته باشد و همچنین پای مهندس در زمان استخراج نفت و یا فعالیت های عملیاتی از برخورد با مواد شیمیایی در امان باشد. شما با مواد نفتی در ارتباط هستید، احتمالاً با درجه حرارت‌های بالا مواجه خواهید شد، بحث الکترواستاتیک برای شما بسیار مهم است و احتمالاً در طول روز بیشتر از کفش استفاده می‌کنید. انتخاب بهترین کفش ایمنی مهندسی نفت باید شامل در نظر گرفتن موارد ذکر شده باشد.

 

اگر مهندس مواد غذایی هستید:

شما احتمالاً از چند آزمایشگاه و آشپزخانه دیدن می‌کنید، با مواد غذایی مختلف در ارتباط هستید و مسئله نظافت برای شما اهمیت دارد. پس حتماً باید یک کفش ایمنی طبی استفاده کنید که در برابر لیز خوردن مقاوم باشد.همانطور که گفیتم کفش مهندس مواد غذایی باید در برابر لیز خوردن و جذب آلودگی مقاوم باشد پس اصولا بهترین کفش ایمنی برای این افراد چکمه های پلاستیکی است که قابل شستشو نیز می‌باشند. این کفش ها به راحتی پوشیده شده و در می آیند و مخصوص محیط سرد و مرطوب است.

 

مهندس موارد غذایی


بیشتر بخوانید : آموزش ایمنی عمومی در محیط کار


 

بهترین کفش ایمنی بر روی سطوح لغزنده

سطوح محل کار و موادی که ممکن است زمین را لغزنده کنند بررسی کنید. ممکن است کفشی که در برابر رطوبت و ضربه مقاوم است، برای استفاده بر روی سطوح چرب و لغزنده مناسب نباشد. بروشور کفش را مطالعه کرده و تست های آزمایشگاهی انجام شده بر روی کفش را بررسی کنید.

یکی از ویژگی های کفش ایمنی مناسب، مقاومت در برابر لغزش است. این ویژگی بر اساس مجموعه ای از استاندارد های اروپا به نام EN و ISO بررسی می شود. کفشی که آزمایش EN را برای مقاومت در برابر لغزش گذرانده باشد، دارای یکی از کد های SRA , SRB , SRC است.

  • SRA: بر روی سطح کاشی مرطوب و آغشته شده به کف صابون آزمایش شده است.
  • SRB: بر روی سطوح استیل آغشته به گلسیرین آزمایش شده است.
  • SRC: در هر دو شرایط تحت آزمایش قرار گرفته است.

لازم به ذکر است که دارا بودن این کدها به تنهایی برای استاندارد بودن و ضد لغزش بودن کفش کار کافی نیست. بهترین کفش ایمنی برای شما، باید در محیط کار مخصوص شما، مجدد بررسی و تست شود.

 

کفش ایمنی سبک

 

کفش ایمنی سبک

کفش ایمنی سبک یکی دیگر از گزینه‌هایی است که به عنوان کفش کار در برخی حوزه‌ها به کار گرفته می‌شود. کفش‌های ایمنی سبک به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند که برخی از آنها طبی بوده و برخی نیز به صورت اسپرت هستند. طراحی این کفش‌ها برای حوزه‌های مختلفی انجام می‌گیرد و فرد می‌تواند با توجه به نیاز خود یکی از این دو گزینه را استفاده کند.

برای اطلاع از قیمت کفش کار ایمنی به فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا مراجعه نمایید.

 

کفش ایمنی طبی

کفش‌های ایمنی طبی از مواد کامپوزیتی سبک ساخته شده که وزن چندانی ندارند و از طرفی انعطاف پذیری آنها نسبت به سایر کفش‌های ایمنی بالاتر است. این کفش‌ها پاشنه نسبتاً بلندی دارند و کمترین فشار به بدن و کمر فرد وارد می‌شود. کفش‌های ایمنی طبی برای افرادی که تحت فشار هستند یا از لحاظ فیزیکی دچار مشکل هستند، به کار گرفته می‌شوند. کفش ایمنی طبی در کفی خود به شکل کاملا ارگونومیک طراحی شده است و می تواند مطابق با ساختار پا کف آن را پوشش دهد. با پوشیدن کفش ایمنی طبی نه تنها در طولانی مدت خسته نخواهید شد بلکه پا نیز به مرور آسیب نخواهد دید. خرید کفش ایمنی را به تمامی افرادی که در کارشان باید طولانی مدت از کفش ایمنی استفاده شود توصیه می کنیم می توان گفت کفش ایمنی طبی بهترین کفش ایمنی است که هر فرد باید تهیه کرده و در محیط کار از آن استفاده نماید.

 

کفش ایمنی اسپرت

کفش ایمنی اسپرت به عنوان یک دسته دیگر از کفش‌های ایمنی سبک شناخته می‌شود که به دلیل استفاده از ترکیبات کامپوزیتی و ترکیبات متخلخل، وزن بسیار پایینی داشته و برای انجام فعالیت‌های زیاد مناسب است. این کفش‌ها به طور کامل پا را پوشش داده و امکان راه رفتن و دویدن با آنها بسیار راحت است. معمولاً مشاغلی مانند آتش نشانی و یا حرفه‌هایی که نیاز به پیاده روی و سرعت بالا دارند، این کفش را به عنوان بهترین کفش ایمنی انتخاب می‌کنند.

 

قیمت کفش ایمنی اسپرت

مطالب متعددی در مورد قیمت کفش ایمنی ارزان وجود دارد که هر کدام از آنها به دلایل مختلفی برای پایین بودن قیمت محصولات خود اشاره می‌کنند. البته در مسئله انتخاب بهترین کفش ایمنی توجه به قیمت کفش می‌تواند یک عامل بسیار خطرناک باشد. زیرا افرادی هستند که کفش‌های بی کیفیت را با استفاده از مواد اولیه نامناسب تولید می‌کنند و در قالب کفش ایمنی ارزان به فروش می‌رسانند. این وضعیت در مورد قیمت کفش ایمنی اسپرت نیز وجود دارد و خریدار باید به این نکته توجه داشته باشد.

 

کفش ایمنی مقاوم

این آزمایشات نشان می دهد که کفش ایمنی تا چه میزان در برابر سقوط اجسام و برخورد با ضربه مقاوم است. هر چه میزان مقاومت کفش افزایش یابد کفش سنگین تر خواهد بود و راحتی آن کمتر می‌شود. اصولا افرادی که پای آنها بیشتر در خطر است در زمان عملیات به صورت موقت از کفش ایمنی مقام استفاده می‌کنند و بعد از انجام عملیات کفش خود را تعویض می‌نمایند. زیرا در ساخت این کفش ها از مواد اولیه بسیار مقاوم و در عین حال ترکیبات فلزی استفاده شده است و نمی‌توان گفت کفش های راحتی هستند.

تست دوام و مقاومت در برابر ضربه و اجسام تیز و برنده نیز یکی دیگر از آزمایش هایی است که لازم است بر روی کفش ایمنی انجام شود.

برای اطلاع از لیست قیمت و سفارش انلاین انواع کفش و پوتین ایمنی به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه کنید.

 

آخرین موردی که در بحث انتخاب بهترین نوع کفش کار باید مدنظر قرار گیرد، توجه به برندهای مختلف در این حوزه است. اگر تاکنون به بخش فروشگاه ایمن ترافیک مراجعه کرده باشید، برندهای مختلفی در حوزه تولید کفش ایمنی در آن گذاشته شده است که برخی از آنها خارجی و برخی نیز ایرانی هستند. مسئله بهترین برند کفش کار از این جهت اهمیت دارد که هرچه برند تولید کننده کفش‌های ایمنی از محبوبیت بیشتری در سطح بازار برخوردار باشد و محصولات آنها شناخته شده تر باشند، ضریب اطمینان برای خرید کفش بالاتر می‌رود.

در مسئله انتخاب بهترین کفش ایمنی با توجه به برند تولید کننده کفش، می‌توانیم به محصولات مختلفی مانند کفش ایمنی میلر، کفش ایمنی‌تری مکس، کفش ایمنی تامی، کفش ایمنی خارجی ولتکس، و پوتین کلیمبر اشاره کنیم. البته در این بین برند‌های دیگری نیز وجود دارد که هر کدام از آنها محصولات مختص به خود را تولید می‌کنند و ویژگی‌های آنها نیز متفاوت است.در انتها باید اشاره کنیم که انتخاب بهترین کفش ایمنی به صورت سلیقه‌ای یا فردی نیست، بلکه این فعالیت حرفه ای و الزامات آن است که تعیین می‌کند یک کفش برای چه حرفه‌ای مناسب است و چه تاثیری در روند کار آن دارد. برای آشنایی بیشتر با انواع کفش‌های ایمنی با ما در گروه ایمن ترافیک در تماس باشید.

fvkn ;ta hdlkd ohv[d

مشخصات کفش عایق برق جاگر

کفش ایمنی ضد برق جاگر jogger کاملا پا را پوشش می دهد و از پا در برابر سایش ، لیز خوردن ، برش و سوراخ شدن محافظت می کند. آستر بکار رفته در پوتین ایمنی عایق برق ، ضد عرق و باکتری بوده و اجازه نمی دهد پا درون کفش به مدت طولانی عرق کند و همین طور این کفش قابل شست و شو بوده و دارای کفی طبی بسیار سبک و راحت بوده که در پیاده روی طولانی هیچ فشاری به کمر و پا وارد نشود. جنس روی این کفش نبوک فیلی رنگ بوده که در عین کار آمدی بالای این کفش باعث شده این کفش در پا بسیار زیبا باشد. جنس پنجه ی این کفش ایمنی از کامپوزیت است که سبب شده از پا در برابر ضربه 200 ژول و برق گرفتن محافظت کند و در ساخت این کفش ایمنی از آهن استفاده نشده است.

همچنین برای محافظت بیشتر افراد در قسمت پاشنه ی پا از شک گیر الکتریکی استفاده شده است همچنین این کفش کار مناسب استفاده در محیط های که با مواد شیمیایی و نفتی آلوده شده است و این کفش در برابر روغن و مواد اسیدی نیز مقاوم است. ویژگی های گفته شده در بالا سبب شده این کفش جزو بهترین کفش ایمنی برق شناخته شود.

 

کفش ایمنی خارجی ولتکس

کفش ایمنی خارجی ولتکس بطور استاندارد طراحی شده و از همه ی مزیت های یک کفش ایمنی برخوردار است که انتخاب آن برای خرید اینترنتی کفش ایمنی را بسیار اسان می نماید.  بندهای این کفش با بست های فلزی به کفش متصل شده است که علاوه بر بالا بردن دوام کفش به کفش جلوه ی زیباتری بخشیده است . قالب کفش بصورتی طراحی شده که پا در آن براحتی قرار می گیرد و با پوشیدن آن، احساس رضایت کرده و فشاری در ناحیه ی پنجه و پاشنه ی پا احساس نخواهید کرد.

اگر به دنبال خرید کفش ایمنی خارجی هستید ما به شما برند ولتکس را پیشنهاد می کنیم. از مزایای این برند کفش ایمنی در ادامه بیشتر خواهیم گفت اما اشاره به این نکته خالی از لطف نیست که قیمت کفش ایمنی ولتکس در مقایسه با دیگر برندها منطقی تر است و با توجه به اینکه این کفش جزء محصولاتی وارداتی و با کیفیت است قیمت چندان زیادی ندارد. ولتکس را می توان یکی از انواع کفش ایمنی سبک خارجی دانست.

 جنس کفش از چرم با کیفیت مقاوم گاوی بوده و دارای  زیره ی PU سیاه می باشد. پنجه ی فولادی کفش تا وزن 300 کیلوگرم را تحمل می کند و این ویژگی کفش ایمنی آن را برای استفاده در محیط های کاری سخت مناسب می کند.کفش ایمنی خارجی ولتکس قابل شستوشو بوده و با شستن تغییر کیفیت و تغییر رنگ نمی دهد.
یکی از موارد بسیار مهم دیگر برای یک کفش ایمنی مناسب، داشتن کفی استاندارد و دارای عاج های مناسب است تا لغزییدن و سر خوردن در هنگام کار را به حداقل ممکن کاهش دهد. عاج کفش ایمنی خارجی ولتکس بصورتی است که از لغزیدن در هنگام کار جلوگیری می کند. ایمن ترافیک کالا در راستای تحقق فروش لوازم ایمنی ، مناسب ترین قیمت کفش کار را به مشتریان عرضه می کند و افراد می توانند با توجه به شرایط کاری که در آن قرار می گیرند کفش ایمنی استاندارد را تهیه نمایند.

مشتریان محترم می توانند برای خرید اینترنتی کفش ایمنی ولتکس و همچنین آگاهی از مشخصات کفش های کار به وبسایت ایمن ترافیک کالا مراجعه نماید. مشتریان می توانند  در صورت تمایل با کارشناسان فروش مجرب ایمن ترافیک نیز تماس حاصل کنند و از راهنمایی های لازم برخوردار شوند.برای کسب اطلاعات بیشتر و بررسی مشخصات فنی محصولات کفش ایمنی به فرئشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا