شهر و جادهمبلمان شهری

خلاقانه ترین وسایل بازی کودکان

سرفصل‌های مقاله

همان طور که می دانید، وسایل بازی کودکان نقش بسزایی در روحیه و رشد آن ها دارند. به همین خاطر شرکت های تولید کننده وسایل بازی کودکان دست به کار شده و تجهیزات پارکی و بازی خلاقانه ای را برای آن ها طراحی کرده اند. تماشای این وسایل هیجان انگیز و خواندن داستان آن ها بی شک برای شما نیز جذاب خواهد بود.

جذاب ترین وسایل بازی کودکان در فضای باز

بازی در کشتی باری

وسایل بازی کودکان

یک کشتی بزرگ باری غرق شده و در کف اقیانوس، در زیر نور فانوس دریایی جا خوش کرده است. در اطراف این کشتی بزرگ، جعبه های زیادی روی زمین افتاده اند و ماهی ها در حال گشت و گذار هستند. کودکان بین جعبه های آویزان و تخته پاره ها بازی می کنند؛ در داخل بدنه کشتی به ماجراجویی می پردازند و یا سعی می کنند تعادل خود را روی تخته چوب ها حفظ کنند و در زیر نور فانوس دریایی از خطرات اقیانوس می گریزند.

کشتی چوبی در پارک

بازی کودکان در کشتی پارکی

بازی کودکان با سرسره فلزی

بازی روی کشتی چوبی در پارک

انواع تاب و سرسره فلزی در پارک کودکان

پارک ساحلی مخصوص کودکان

سرسره فلزی در پارک ساحلی

 

ماجراجویی با پتزی و دوستانش

فضای بازی در پارک

 

یکی از خلاقانه ترین وسایل بازی کودکان بر اساس کارتونی دانمارکی به نام پتزی ساخته شده است. پتزی و دوستانش با هم به کشف سرزمین های جدید می پردازند. در تیوولی کپنهاگ، شما می توانید به این ماجراجویی بپیوندید.

پتزی و دوستانش با کشتی خود که مری نام دارد به  یک جزیره رسیده اند و اکنون زمان کشف این منطقه فرا رسیده است. آن ها از تپه ها بالا می روند، می پرند و از آبشار دلپذیر لذت می برند. مری در پشت دوست جدید پتزی، اقای وال، لنگر انداخته و بازدیدکنندگان هنگامی که وال از طریق سوراخ تنفسی بزرگش، آب را بیرون می دهد، خیس می شوند. قطره های آب در همه جای زمین بازی پخش شده است.شما می توانید در آب کم عمق اطراف مری، از سنگی به سنگ دیگر بپرید و یا از طناب اطراف کشتی آویزان شوید؛ یا اینکه تعادل خودتان را بر روی طناب هایی که در ساحل قرار دارند حفظ کنید و از بشکه ها بالا بروید و در یک قایق بازی کنید.

 

محوطه بازی کودکان

سرسره بازی به شکل کشتی

 

سرسره روی کشتی

خانه بازی کودک در پارک مدرن

بازی کودکان

وسایل چوبی بازی در پارک

کشتی چوبی در پارک های مدرن

قورباغه ی غول پیکر

یکی دیگر از جذاب ترین وسایل بازی کودکان در دنیا، قورباغه ای بزرگ است که به دنبال برکه خود می گردد. او تلاش می کند تا با زبان بلند خود مگس ها را شکار کند. پس مراقب باشید که خورده نشوید چون ممکن است شما را با یک پروانه اشتباه بگیرد! کودکان می توانند به داخل آب بپرند و در میان نیلوفرهای آبی شنا کنند؛ یا اینکه سعی کنند روی آب قایق سواری کنند. اگر نمی خواهید خیس شوید، می توانید فقط بر روی نیلوفرهای آبی بپرید، از تار عنکبوت ها بالا رفته یا در کابین روی پل راه بروید. اگر شما خیلی شجاع باشید، می توانید سعی کنید به پشت قورباغه بپرید و از زبان او بیرون بیایید.

قورباغه غول پیکر چوبی در پارک

تاب و سرسره بازی فلزی

نمای پشت سرسره فلزی به شکل قورباغه

سرسره فلزی به شکل قورباغه بزرگ

صخره نوردی بر روی اژدها

وسایل بازی پارکی صورتی رنگ

 

اژدهای بزرگی در پارک Mulighedernes آلبر زندگی می کند که دستگیره های مخصوص صخره نوردی کودکان در همه جای بدنش، نصب شده است. کودکان می توانند به آسانی از آن بالا رفته و یا از طناب ها و میله هایی که قسمت های مختلف بدن این اژدها را به هم متصل می کنند آویزان شوند و به تفریح و گشت و گذار بپردازند. فقط مراقب باشید، چون این اژدها خیلی خشمگین است!

 

سرسره فلزی صورتی در پارک

سرسره بزرگ در پارک های مدرن

سرسره فلزی دایناسور در پارک

نمای دیگر از سرسره فلزی دایناسور

ادامه دارد…

منبع: Monstrum

بیشتر بخوانید: جدیدترین اسباب بازی هوشمند


 

فروشگاه آنلاین ایمن ترافیک کالا عرضه کننده انواع مجموعه بازی پلی اتیلن و وسایل بازی کودکان

 

خرید آنلاین وسایل بازی پارکی ایمن ترافیک کالا

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا