شهر و جادهتجهیزات ترافیکی

کاردستی تابلوهای راهنمایی رانندگی

 آیا تابلوهای راهنما به جز ایمنی و کنترل ترافیک استفاده دیگری هم می توانند داشته باشند؟!

تصور کنید که ظرف غذایتان از تابلو توقف ممنوع ساخته شده و خودتان نیز روی علامت گردش به چپ نشسته اید! به ظاهر این یک تصور فانتزی است که فقط در شهر لی لی پوت ها اتفاق می افتد! اما هنرمندی به نام بروس بالی با خلاقیت در ساخت مبلمان و لوازم منزل، این خیال را به واقعیت تبدیل کرده است!

خرید تابلوی راهنمایی و رانندگی

بروس بالی از این علامت ها به عنوان عنصر اولیه برای خلق آثارش استفاده می کند. بالی با فرم دهی به علائم رانندگی آن ها را به قطعات مبلمان تبدیل کرده و از علائم ترافیکی راهنمایی رانندگی بی مصرف، وسیله ای کاربردی می سازد. روش او بر پایه ی فلسفه ای است که تنها با مهارت های دستی و استفاده از عناصر مختلف و مواد دور ریز، قطعات هنری خلق می شود.

لیست قیمت انواع تابلو ترافیکی


بیشتر بخوانید : تابلو های ترافیکی استاندارد، راهی برای کاهش خطر


ساخت کاردستی تابلوهای راهنمایی و رانندگی بر روی صندلی برادوی

آخرین طراحی او “صندلی برادوی” نام دارد. این صندلی که با استفاده از علائم ترافیکی راهنمایی رانندگی ساخته شده دارای چالش های تکنیکی زیادی است. در طی ساخت این صندلی نه تنها از انواع تابلو های ترافیکی قدیمی و بی مصرف استفاده شده، بلکه هیچ زباله و ماده اضافه ای نیز در طی این پروسه، تولید نشده است. بالی تمام قطعات اضافه را به ظرف، صندوق پستی، پلاک خانه، ساعت، قاب عکس و … تبدیل می کند.

برای اطلاع از لیست قیمت و خرید تابلو ترافیکی به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه کنید.

علائم و تابلو های راهنمایی رانندگی

بروس بالی با این کار قصد دارد نشان دهد که استفاده از مواد بازیافتی، باعث کیفیت نامرغوب اثر تولیدی نمی شود. او با ساخت صدها عدد از این صندلی ها در یک سال، قادر خواهد بود بیش از بیست تن آلومینیوم بی مصرف را به چرخه ی تولید بازگرداند. بالی با روش بی نظیر خود در خلق آثار، جوایز زیادی را در فستیوال های هنری به دست آورده است. همچنین او موفق به دریافت یک لوح افتخار، با عنوان “یادآوری استفاده از مواد بازیافتی” در هند شده است.

 

کاردستی تابلوهای راهنمایی

خرید تابلوی ترافیکی

خرید تابلوی راهنمایی

قیمت تابلوی ترافیکی

کاردستی ورود ممنوع

خرید تابلوی اخطاری

خرید تابلوی جاده ای

منبع: Boris bally

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. جالب بود، ولی ما چطور می تونیم تابلوی راهنمایی رانندگی بخریم و باهاشون از این چیزا بسازیم

    1. ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تابلوهای راهنمایی و رانندگی در ایران است و در صورت نیاز شما می توانید با چند کلیک انواع تابلوهای راهنمایی و رانندگی را در محل تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا