اطلاعات ایمنی

بهترین لباس کار مهندسی را بخرید

سرفصل‌های مقاله

یکی از بزرگترین چالش‌ها و دغدغه‌هایی که صاحبین کسب و کار و مشاغل مرتبط با مهندسی با آن مواجه هستند، تهیه لباس کار مهندسی متناسب با نیاز و اهداف کار آن هاست. بررسی لباس کار مهندسی مناسب به این دلیل اهمیت دارد که این لباس‌ های کار در مدل ها، رنگ‌ ها و طرح‌ های مختلفی عرضه می‌شوند و هر کدام از آن ها برای یک هدف خاص دوخته شده است.

احتمالاً در برخی از کارگاه های کوچک یا حتی در مکانیکی‌ های خودرو می‌بینید که از لباس هایی یکسره یا چند تیکه با رنگ‌ های خاص استفاده می‌شود، که احتمالاً در انتخاب آن ها اصول خاصی رعایت نشده است. این در حالی است که از لحاظ استاندارد، هنگام خرید لباس کار نیاز به توجه به فاکتور های خاصی است، که فرد خریدار باید در هر مرحله به آنها توجه کند. در این مطلب از گروه ایمن ترافیک کالا، تصمیم گرفته‌ایم که نحوه خرید این لباس‌ ها را از جهات مختلف بررسی کنیم و در نهایت شیوه خرید اینترنتی لباس کار در فروشگاه ایمن ترافیک کالا را نشان دهیم.

در مقاله ایی به طور جداگانه به بررسی انواع کلاه کاسکت پرداخته ایم که می توانید بخوانید و لذت ببرید. ولی در ادامه به بررسی انواع لباس مهندسی و کاربرد هایشان در محیط های مختلف می‌پردازیم.

انواع لباس کار مهندسی

اولین موضوعی که هنگام خرید لباس‌ های مهندسی باید به آن توجه کنیم، آشنایی با انواع لباس کار است. که برخلاف چیزی که فکر می‌کنید این کار ساده نیست و باید در رابطه با زمینه کاریتان و نیازتان لباس کار مهندسی را تهیه کنید.  به دلیل اینکه تولید این لباس‌ها در مدل ها و در طرح‌ های مختلفی انجام می‌گیرد، انتخاب آن ها به شرایط کار و سلیقه فرد بستگی دارد. چهار دسته کلی برای معرفی لباس‌های کار مهندسی وجود دارد.

 

خرید لباس کار

لباس کار ایمنی مهندسی یکسره

این لباس‌ها بصورت یکسره به هم دوخته شده و پیراهن و شلوار آن ها به یکدیگر متصل است. برای مشاغلی که مواد آلاینده آنها بالاست و همچنین در طول روز نیازی به درآوردن لباس ندارند، لباس‌ های مهندسی یکسره گزینه خوبی هستند. البته داشتن تنفس کافی و شرایط مناسب لباس برای آب و هوای گرم و سرد، در این مورد الزامی است. لباس کار خلبانی و لباس کار ایران خودرویی در این دسته قرار می‌گیرند. فرد در مشاغلی مانند جوشکاری، ریختگری، برشکاری، نجاری، مکانیکی و … به نوعی به لباس کار های یکسره احتیاج دارند تا کار را راحت تر انجام دهند.

لباس های کار مهندسی چند تیکه

این دسته از لباس های کار به صورت چند تیکه و عمدتاً دو تیکه ساخته می‌شوند و بالاتنه و شلوار آن ها از یکدیگر مجزا است. پوشیدن این لباس‌ ها بسیار ساده و خارج کردن آن ها راحت‌تر است. اگرچه میزان پوشیدگی لباس کار چند تیکه از لباس های یکسره کمتر است، اما استفاده از این لباس‌ها راحت بوده و در شرایط مختلفی می‌توان از آن ها استفاده کرد. لباس کار مهندسی مدل طاووس، لباس کار  مدل دنا و لباس کار مهندسی مدل شاهین از این دست لباس‌ها هستند. این نوع از لباس کار مهندسی تنوع بیشتری دارند و می‌توان در زمینه های بیشتری از آنها استفاده کرد.


اصول ایمنی در کارگاه را بدانید.


لباس کار مهندسی تک رنگ

این گروه از لباس های کار به صورت یک رنگ تولید شده و معمولاً در کارهای تعمیراتی و یا در کارهای آزمایشگاهی از آنها استفاده می‌شود. لباس‌ های تک رنگ ممکن است به صورت یکسره یا چند تیکه باشند که انتخاب نوع آن‌ ها به شغل مورد نظر مرتبط است. لباس کار یکسره طرح کانادایی، لباس کار یکسره جوشکاری و روپوش آزمایشگاهی در این دسته قرار می‌گیرند. در بعضی از مشاغل که رنگ لباس آنها رنگ به خصوصی دارند استفاده از این لباس ها بهتر است.

لباس کار مهندسی دو رنگ

این گروه از لباس‌ های مهندسی در دو رنگ متفاوت عرضه می‌شوند، که یک رنگ آن به صورت غالب و یک رنگ آن به صورت تزیینی به کار برده می‌شود. معمولاً رنگ‌ های تیره مانند سیاه و سرمه‌ای به عنوان رنگ اصلی این لباس‌ ها و رنگ‌ های سفید، قرمز، نارنجی و خاکستری به عنوان رنگ تزیینی در آنها استفاده می‌شود. لباس کار مهندسی مدل کیان، لباس کار مدل پردیس و لباس کارگری ساده در این دسته هستند. در واقع استفاده از رنگ دوم در این نوع از لباس ها به دلیل متمایز شدن از دیگر لباس ها و همچنین جلب توجه برای کار در شب است.

برای اطلاع از لیست قیمت و خرید لباس کار مهندسی مخصوص کار به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه کنید.

لباس کار مهندسی

معرفی بهترین برندهای لباس کار مهندسی

قبل از آن که نسبت به خرید لباس کار مهندسی اقدام نمایید پیشنهاد می کنم مقاله بررسی تخصصی خرید لباس کار را مطالعه کنید. موضوع دیگری که در جریان خرید لباس کار باید به آن توجه شود،.مسئله برند تولید کننده این لباس‌ هاست،.که به طور مستقیم با کارایی و کیفیت آن ها در ارتباط است. اگر به بازار برای خرید این لباس‌ ها مراجعه کرده باشید،.یا فروشگاه‌ های اینترنتی مختلفی مانند فروشگاه ایمن ترافیک کالا را دیده باشید،.می‌بینید که لباس کار برخی از برند ها از قیمت بالاتری برخوردارند،.که هم به کیفیت لباس و هم به محبوبیت برند تولیدکننده آن ربط دارد. در مورد برندهای لباس، تصمیم گیری خریدار بسیار سخت است.و باید شناخت کافی نسبت به بازار و.تولید کننده‌ های این لباس‌ ها داشته باشد.

در حال حاضر در بازار ایران، مدل‌ های مختلفی از لباس‌ های مهندسی تولید می‌شوند،.که تحت برند های: لباس کار بوفالو، لباس کار ایران خودرویی، لباس کار میهن دوخت،.لباس کار orginal، لباس کار psp، لباس کار ITP، جلیقه salian،.لباس کار power، لباس کار دیکیز، لباس کار setwork، لباس کار sinawork،.روپوش کیمیا و …. به فروش می‌رسند.

در کنار این برندها، در فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک نیز با.مدل‌ها و سبک‌های مختلفی از این لباس‌ها مواجه خواهید بود،.که تمامی ویژگی‌های آنها به همراه مشخصات فنی لباس‌ ها ارائه شده است. برای آشنایی بیشتر با این مدل‌ ها و برند ها باید به.بخش لباس کار مهندسی در محصولات مراجعه کنید.تا بتوانید محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا عرضه کننده تجهیزات ایمنی

قیمت لباس کار مهندسی

متوسط قیمت انواع لباس کار مهندسی

یکی دیگر از چالش‌هایی که خریداران لباس های کار با آن مواجه هستند، قیمت لباس کار مهندسی است،.که پیدا کردن این قیمت‌ ها به طور دقیق بسیار مشکل است. این مشکل می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد،.که مهمترین دلیل آن، عدم ثبات در بازار و عدم دسترسی به.مواد اولیه برای تولید کنندگان است.

 

بیشتر بخوانید: انواع سطل زباله شهری

 

البته فاکتورهای دیگری مانند میزان پارچه استفاده شده.در تولید لباس، موارد جانبی و تزئینی اضافه شده به لباس، کیفیت خیاطی.و دوخت لباس و همچنین قرار دادن برخی آپشن های اضافی برای لباس کار،.در تغییر قیمت آنها تأثیر گذار هستند. از طرفی دیگر، در سطح بازار با برخی از انواع لباس کار خارجی نیز مواجه هستیم،.که برای برخی مشاغل خاص وارد می‌شوند و.قیمت آنها تحت تأثیر تغییرات نرخ ارز قرار دارد.

لباس کار مهندسی

بیشتر بخوانید : پوستر های ایمنی برق در محیط کار


برای خرید لباس کار مهندسی چکار کنیم؟

آخرین مسئله در جریان خرید لباس کار مهندسی، پیدا کردن محل خرید مناسب است. اصولاً دو گزینه برای خرید لباس وجود دارد که یکی از آن ها خرید حضوری و دیگری خرید اینترنتی است. هر کدام از خرید اینترنتی لباس کار مهندسیاین دو روش دارای مزایا و معایب خاص خود است و به شرایط فرد نیز بستگی دارد. خرید اینترنتی بسیار راحت است و فرد می‌تواند بدون اینکه تحت تأثیر تبلیغات شخص فروشنده قرار گیرد، لباس‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کرده و بالاترین کیفیت ممکن را در کنار قیمت انتخاب کند.

عدم نیاز به مراجعه حضوری، مقایسه چند محصول با یکدیگر، انتخاب آزادانه و بدون دردسر و همچنین تحویل لباس در منزل یا در محل کار از مزایای خرید اینترنتی لباس کار  است. در عوض، خرید و فروش نیز این شانس را به ما می‌دهد که در محل فروش لباس را امتحان کنیم و از کیفیت و اندازه آن برای هدف مورد نظر مطمئن شویم.

لباس کار مهندسی

خرید اینترنتی لباس کار مهندسی در فروشگاه ایمن ترافیک کالا

اگر از کسانی هستید که خرید اینترنتی لباس کار مهندسی را انتخاب کرده‌اید،.پیشنهاد می‌کنم که حتماً از لباس‌های عرضه شده در فروشگاه ایمن ترافیک کالا بازدید کنید. در فروشگاه ما، انواع مختلفی از لباس‌های ایمنی به نمایش گذاشته شده است،.که مشخصات آن شامل جنس لباس، اندازه آن، بخش‌ ها و قسمت‌ های اضافی به کار رفته.در آن، برند تولید کننده لباس، مدل لباس و رنگ آن آورده شده است.و از لحاظ استاندارد نیز مشخص شده که.این لباس کار برای چه حوزه‌ای مناسب است.

از طرفی دیگر، کارشناسان فروش و فنی ما در کنار شما خواهند بود.و در هر مرحله توصیه‌ های لازم را به شما می‌کند.تا بتوانید بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید. این بهترین فرصت ممکن است که بتوانید یک لباس فرم مهندسی متناسب با نیاز خود پیدا کنید و با کمترین دردسر ممکن در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید

اگر چه انتخاب و خرید لباس کار مهندسی به نیاز و هدف اصلی شما بستگی دارد،.اما اگر درک درستی از محصول مورد نیاز خود نداشته باشید،.ممکن است با مشکلات متعددی مواجه شوید. پس با کارشناسان ایمن ترافیک در تماس باشید،.تا آنها شما را در جهت خریدی بهتر راهنمایی کنند.

از مجله ایمن ترافیک در شبکه های اجتماعی حمایت کنید.و با نظراتتان در بهبود مطالب، یاری رسان ما باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا