شهر و جادهتجهیزات ترافیکی

خلق آثار هنری با استفاده از کله قندی ترافیکی

سرفصل‌های مقاله

بهتر است که ابتدا به تعریف کله قندی ترافیکی بپردازیم. کله قندی ترافیکی، مخروط ایمنی، مخروط ترافیکی و مخروط های بزرگراهی همگی نشانگرهای مخروطی شکلی هستند که در جاده ها یا مسیرهای پیاده رو قرار می گیرند، تا به طور موقت ترافیک را به سمت مسیری ایمن هدایت کنند. مخروط یا کله قندی ترافیکی اغلب برای ایجاد خطوط تفکیکی، ادغام در طول اجرای پروژه های ساخت و ساز جاده ای یا هنگام تصادفات به کار گرفته می شوند.

 

مخروط ایمنی یا کله قندی ترافیکی

 

خرید مخروط ایمنی

 

سالیان سال است که هنرمندانی اعم از نقاشان، مجسمه سازان، عکاسان و تصویرپردازان از کله قندی ترافیکی در آثارشان استفاده می کنند. شاید باعث تعجب شود که چرا هنرمندان بر روی چیزی که تا این حد رایج و کاربردی است تمرکز می کنند؟ پاسخ این است که مخروط های ترافیکی همیشه در دسترس هستند و علاوه بر این دارای سطحی صاف، با دوام و شکلی منحصر بفرد می باشند.

 

ساخت طرح های هنرمندانه با کله قندی ترافیکی

در سال 2009، اریک سانر، یک هنرمند فعال در زمینه رسانه، با پیتر امریک، که یک عکاس حرفه ای است ملاقات نمود. آن ها در مورد یک ترکیب غیر طبیعی یعنی ساخت طرح های جالبی با مخروط های ترافیکی با هم به گفت و گو پرداختند. امریک پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه، همچنان به ساخت طرح های هنرمندانه با کله قندی ترافیکی ادامه داد و آثار وی در کره جنوبی و ایالات متحده آمریکا به نمایش در آمدند. این دو هنرمند از آن زمان تاکنون از مخروط های ترافیکی به عنوان طرح مایه اصلی آثار خود استفاده می کنند.

 

طرح های خلاقانه با کله قندی ترافیکی

 

همکاری های سانر و امریک در نهایت منجر به برپایی نمایشگاهی در این زمینه در نیوتون ماساچوست، جایی در حومه شهر بوستون شد. در این رویداد، آثار بیش از 15 هنرمند که از نیویورک و بخشی از اروپا به لس آنجلس آمده بودند به چشم می خورد. در تصاویر زیر چند نمونه از این آثار قابل مشاهده هستند. یکی از اولین اهداف هر هنرمند از خلق آثار، جلب توجه بازدیدکنندگان است. شاید یکی از مهمترین دلایل استفاده از مخروط های ترافیکی نیز همین باشد؛ چرا که آن ها به راحتی می توانند توجه هر بیننده ای را به سوی خود جلب کنند.

تصاویر خلاقانه

مخروط ترافیکی

مخروط ترافیکی

مخروط ترافیکی قرمز

آثار هنری ترافیکی

لیست قیمت مخروط ترافیکی

کله قندی ترافیکی

کله قندی

در یکی از این طرح های هنری، یک کله قندی ترافیکی درخشان را می بینیم که توسط یک لامپ پرنور همانند یک قاب مثلث نورانی می درخشد. به نظر شما با اینکه این اثر تنها از یک مخروط ترافیکی و یک لامپ رشته ای ساخته شده آیا می توان آن را یک اثر هنری دانست؟

 

طرح های هنرمندانه

 

مخروط های ترافیکی به شکل خارپشت

کمپ آثار هنری ساخته شده از مخروط های ترافیکی در سال های 2002 و 2004 در پلایا، در پروژه ای تحت عنوان Burning Man برگزار شد. در این کمپ گنبدی که با مخروط های ترافیکی پوشیده شده و به شکل یک خارپشت در آمده است بیش از بقیه آثار، توجهات را به سوی خود جلب کرد.

 

مخروط ترافیکی به شکل خارپشت

 

Lana Shuttleworth

یکی دیگر از هنرمندان فعال در این عرصه، لانا شاتلورث است. او مخروط های ترافیکی عادی را به مجسمه ها و نقاشی های دقیقی از فضای شهری و یا انسان ها تبدیل کرده است. مجسمه های او نمایانگر ارگان های مختلف بدن انسان، پرندگان غول پیکر و فضاهای شهری متنوع هستند که در سراسر لس آنجلس، در داخل و حومه این شهر به چشم می خورند.

 

آثار هنری کله قندی ترافیکی

لانا شاتلورث

مجسمه

منبع: trafficcones

بیشتر بخوانید: زیباترین تصاویر المان های نوروزی


تولید و عرضه تجهیزات ترافیکی در فروشگاه آنلاین ایمن ترافیک کالا

 

خرید آنلاین محصولات تجهیزات ترافیکی

نوشته های مشابه

‫7 دیدگاه ها

  1. خدا قوت، اینطور که متوجه شدم شما فروشنده تجهیزات ترافیکی هستید، چطور می تونم به فروشگاه آنلاین دسترسی پیدا کنم و قیمت کله قندی ترافیکی رو ببینم

    1. با سلام، ممنون از شما، بله ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات ترافیکی و مبلمان شهری و تجهیزات ایمنی در ایران است. دعوت می کنیم برای آشنایی بیشتر با محصولات تولیدی این مجموعه به سایت ایمن ترافیک کالا و برای دیدن قیمت کله قندی ترافیکی به لندینگ استوانه ترافیکی و کله قندی ترافیکی مراجعه کنید.

  2. خسته نباشید، شما فروش عمده استوانه ترافیکی هم دارید؟ قیمت خرید عمده فرق داره

    1. سلام، ممنونم، ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات ترافیکی است و فروش عمده استوانه ترافیکی را نیز در صورت سفارش مشتری انجام خواهد داد. برای صحبت در زمینه قیمت محصولات می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا