اخبار و اطلاعات جاده

معرفی خودرو تمام الکتریکی تسلا + جدیدترین ماشین تسلا

سرفصل‌های مقاله

ماشین تمام الکتریکی تسلا، مدل 3، از 7 ژوئیه ۲۰۱۷ وارد خط تولید شده است. هدف شرکت تسلا، ورود این خودرو الکتریکی به بازار فروش است. اولین مدل این ماشین، در ماه مارچ سال گذشته رونمایی شد.

قیمت خودرو تسلا 3


گفته شده که این مدل از خودرو تسلا، با قیمت پایه 30 هزار یورو وارد بازار خواهد شد. این طور به نظر می رسد که می تواند با مدل های مشابه آئودی، مرسدس بنز و بی.ام.و رقابت کند. مدیر عامل شرکت تسلا، الون ماسک، در هنگام رونمایی از اولین مدل خودرو الکتریکی، بیان کرد: این ماشین، حتی اگر هیچ ویژگی مهم دیگری نداشته باشد قیمت پایه مناسبی دارد.

خودرو تسلا ۳

بیشتر بخوانید: ماشین های پلیس ایران از ابتدا تا امروز

میزان مسافت طی شده با یکبار شارژ


تسلا مدل 3، با استفاده از باتری لیتیوم یون پیشرفته، با یکبار شارژ شدن، حداقل مسافتی حدود ۳۴۶ کیلومتر را طی خواهد کرد. تمام اتومبیل های مدل ۳، از شبکه سوپرشارژ تسلا پشتیبانی می کنند. این شرکت امید دارد که تعداد سوپرشارژ ها به ۷۲۰۰ عدد برسد.

خودرو تسلا

سرعت خودرو تسلا
به گفته مدیر عامل شرکت تسلا، مدل ۳ این خودرو، کند نیست و این ماشین می تواند با سرعت کمتر از 6 ثانیه، از صفر به ۱۰۰ کیلومتر برسد.

سرعت خودرو تسلا


درباره جریمه معاینه فنی بیشتر بخوانید


امنیت تسلا 3

مدیر عامل شرکت، الون ماسک، می گوید: این مدل از خودرو تسلا از امنیت بسیار بالایی برخوردار است. در حال حاظر، خط تولید شرکت تسلا، ظرفیت تولید ۵۰۰ هزار خودرو در سال را دارد.

جدیدترین ماشین تسلا

حالا زمان آن رسیده که جدیدترین ماشین تسلا را معرفی کنیم؛ تسلا رودستر به عنوان جدیدترین خودرو تسلا در سال 2022 است که توانایی این را دارد که از سرعت صفر تا صد کیلومتر بر ساعت در حداکثر 2 ثانیه برسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا